IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

До 2015 година ще пусне 21 нови хибрида и автомобил на водород

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

От японската компания Toyota разкриха какво подготвят за следващите няколко години. Детайлите около новостите на марката са ограничени, но все пак дават ясна представа за това какво ни очаква.
Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори
До 2015 година Toyota ще пусне на пазара цели 21 нови хибридни автомобила. Някои от тях ще се оборудват с нов бензинов двигател, който е базиран на 2.5-литровия AR агрегат. Още през 2013 година работещият по цикъла на Аткинсън двигател ще бъде оборудван със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota, която познаваме от модела GT 86. Иновацията ще позволи да двигателя да има най-високия коефициент на полезно действие - 38,5%, предлагайки висока горивна ефективност и висока производителност, сочи официалната информация.

Година след това, в началото на 2014 г, японците ще пуснат на пазара и турбо-версия на този агрегат, която най-вероятно ще се поставя на спортните модели на марката.

През 2015 година пък ще се появи чисто нов дизелов двигател с обем 1.4-литра (ND), който ще отговаря на евростандарта за вредни емисии Евро 6 . През същата година трябва да видим и водороден автомобил, задвижван от горивни клетки, който ще бъде два пъти по-ефективен от настоящия прототип на марката FCHV-ADV.

Освен това японците твърдят, че скоро ще бъдат готови със система, позволяваща безжично зареждане на батериите на електрическите или plug-in хибридни возила. Те също така са разработили нова батерия с твърд електролит, която е пет пъти по-добра от настоящите батерии на пазара .

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #36
    1 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Ами прочети си статията. Няма цяла вечер да се занимавам с теб.
  • #35
    19 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Крайно време е всички некадърни задъхващи се европейски фирми да изчезнат от бизнеса.
  • #34
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота,синдика който ще закрие и разпродаде немските фирми за вторични суровини.
  • #33
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Оф тоа па смешния.К'ви са тия клипчета дето ми ги качваш бе?Всеки знае кой е рекорджора в драга.(не е Алуди)
  • #32
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до: бъчваря ( преди 13 години )
    Въртиш-сучиш и все ти да си прав.Нито ти говоря за двигателите с цикъла на Аткинсън,нито нищо.Ти говориш конкретно за:Машаала! Аз откога говоря за това, ама кой да слуша...Хибриди, та хибриди...Ей ви на хибриди :) Хибриди с турбо...аз ли не прочетох добре?ТА пак те питам:КЪДЕ В СТАТИЯТА ПРОЧЕТЕ ЗА ХИБРИДИ С ТУРБО?Дай цитат и не се прави наумник и не увъртай какво ти си бил разбрал и какво излизало косвено и некосвено!
  • #31
    0 rate up comment 10 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    RS1600, прав си за изненадите :) Аз преди години много приятно се изненадах от новата тогава Фиеста, че след време вече се бях качил и официално в нея ;) Тая кола е пълна с иненади, повечето от които приятни. Не съм очаквал в тоя клоа много неща, които предлага тоя автомобил :)
  • #30
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Изобщо не съм объркал. Там става въпрос за двигателите с цикъла на Аткинсън. Ако в статията са сбъркали, значи и аз бъркам. Много добре разбрах какво написах. Правилно си забелязал, че никъде пряко не е написано това, но косвено излиза точно така ;)
  • #29
    11 rate up comment 13 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Тойота са наистина надеждни автомобили и имат безброй доволни клиенти, които обаче не са особено взискателни и точно това очакват от автомобила си - да ги вози, да си върши работата. Това е съвсем о.к. и правилна за тях стратегия. Носи големи печалби и продава много коли. Уважавам това. Едно Тойота, обаче, никога няма да те изненада с нещо приятно и да ти даде повече отколкото си очаквал. Тя винаги стига до средното ниво - просто е о.к., никога уау. Има и е имало изключения де.Лично мнение. У
  • #28
    13 rate up comment 10 rate down comment
    до: RS1600 ( преди 13 години )
    Не,по-добре ти кажи кой техен двигател не е добър,не е икономичен,не е надежден и не покрива всички най-нови екологични изисквания?Има ли в продуктовата гама на Тойота такъв?Ще се радвам да науча кой е той.Значи за теб посредственост е да продаваш най-много автомобили в света,да са най-надеждните и хората да са доволни и едни от най-удовлетворените от Тойота,а във въсоките технологии да са водещи?Ако всичко това за теб е посредственост,кажи кои компании са непосредствени и по-развити!
  • #27
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до: бъчваря ( преди 13 години )
    Да,ти не прочете явно добре.Та къде точно пише за хибриди с турбо?Дай цитата,че нещо в текста не го намирам!Или може би си се объркал и за пореден път си чел друга статия?