IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

До 2015 година ще пусне 21 нови хибрида и автомобил на водород

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

От японската компания Toyota разкриха какво подготвят за следващите няколко години. Детайлите около новостите на марката са ограничени, но все пак дават ясна представа за това какво ни очаква.
Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори
До 2015 година Toyota ще пусне на пазара цели 21 нови хибридни автомобила. Някои от тях ще се оборудват с нов бензинов двигател, който е базиран на 2.5-литровия AR агрегат. Още през 2013 година работещият по цикъла на Аткинсън двигател ще бъде оборудван със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota, която познаваме от модела GT 86. Иновацията ще позволи да двигателя да има най-високия коефициент на полезно действие - 38,5%, предлагайки висока горивна ефективност и висока производителност, сочи официалната информация.

Година след това, в началото на 2014 г, японците ще пуснат на пазара и турбо-версия на този агрегат, която най-вероятно ще се поставя на спортните модели на марката.

През 2015 година пък ще се появи чисто нов дизелов двигател с обем 1.4-литра (ND), който ще отговаря на евростандарта за вредни емисии Евро 6 . През същата година трябва да видим и водороден автомобил, задвижван от горивни клетки, който ще бъде два пъти по-ефективен от настоящия прототип на марката FCHV-ADV.

Освен това японците твърдят, че скоро ще бъдат готови със система, позволяваща безжично зареждане на батериите на електрическите или plug-in хибридни возила. Те също така са разработили нова батерия с твърд електролит, която е пет пъти по-добра от настоящите батерии на пазара .

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #16
    13 rate up comment 17 rate down comment
    бъчваря ( преди 13 години )
    Машаала! Аз откога говоря за това, ама кой да слуша...Хибриди, та хибриди...Ей ви на хибриди :) Хибриди с турбо...аз ли не прочетох добре? логично е японците да разработват само хибриди, защото реално това им е печалбата. В останалото са гола вода. Дори Субару им направиха прекрасния GT86, който между другото бих си купил без да се замисля ни най-малко. Но...изоставането е факт, макар както каза някой, 3 века напред и 3 встрани. Ей това в страни ги проваля напоследък!
  • #15
    15 rate up comment 13 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Точно това е проблема, да караш тойота е все едно да караш куцо магаре.. като удоволствието от шофирането и динамиката са нищожни, за какво ти е да караш..? По-добре да се возиш на метро или автобус...
  • #14
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За теб не знам , но явно е проблем за Toyota що иска пак да се връща към турбо моторите :)
  • #13
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Проблема на хибридната технология на Toyota е че неможе да предложи динамични характеристики като на европейските си конглокенти . Моторите на BMW и МB с каскадни турбини предлагат динамично шофиране което към момента е недостижимо от Японските им конглокенти . Това са фактите
  • #12
    12 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Кога ще видиме ел. ГОЛФ...???????????
  • #11
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    RS1600, за какво им е на Тойота да слагат турбо и директно впръскване като така или иначе имат водещи показатели за специфична мощност и разход на гориво? Проблемът по-скоро е защо на другите производители са им необходими сложни, скъпи и не особено надеждни технологии за да се конглокират с Основните технологии на Тойота.
  • #10
    8 rate up comment 14 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Разбира се, че имат потенциал да проектират топ мотор, както и много други марки. Факт е обаче, че тия топ мотори никакви ги няма на пазара.Някой да е чувал за масов автомобил на Тойота с модерен турбо бензин с директно впръскване?! Кола, която можеш да си купиш?Може би Аурис, Ярис или Авензис или някой от моделите им в САЩ? Нямат. Просто стратегията им е друга - хибриди. А Анонимника ако знанията му се градят на спорадични заглавия в случайни статии, то ясно колко разбира от автомобили.
  • #9
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Между другото, на скоро разработиха атмосферен двигател съвместно със Subaru, a те от своя страна пуснаха двулитров бензинов турбо двигател с директно впръскване (2.0 DIT) със 300 к.с и 400 Nm въртящ момент. Може и да греша, ама нещо не се сещам за подбен двигател серийно от германската "света троица" например. Така че не се съмнявай в потенциала на японците, да направят нещо подобно!
  • #8
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    RS1600 не ги мисли от Тойота, за радост на конглокенцията не са пуснали такъв тубодвигател. Като се има предвид потенциала им, бъди сигурен, че много автопроизводители ще си "сверят часовниците" по тях, като пуснат такава разработка! Колкото до хибриднита технология, германците може да са измислили някаква първобитна такава и май там са си останали...
  • #7
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти прочете ли заглавието бе, чиче? Това,че ти си непросветен не означава,че Тойота не е произвеждала Турбо-мотори и в миналото, и то преди над 20 години,а не преди 7-8 години. ***. Поне да беше прочел заглавието "Toyota СЕ ВРЪЩА към бензиновите турбо-мотори"