IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

До 2015 година ще пусне 21 нови хибрида и автомобил на водород

Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори

От японската компания Toyota разкриха какво подготвят за следващите няколко години. Детайлите около новостите на марката са ограничени, но все пак дават ясна представа за това какво ни очаква.
Toyota се връща към бензиновите турбо-мотори
До 2015 година Toyota ще пусне на пазара цели 21 нови хибридни автомобила. Някои от тях ще се оборудват с нов бензинов двигател, който е базиран на 2.5-литровия AR агрегат. Още през 2013 година работещият по цикъла на Аткинсън двигател ще бъде оборудван със системата за директно впръскване на горивото D-4S на Toyota, която познаваме от модела GT 86. Иновацията ще позволи да двигателя да има най-високия коефициент на полезно действие - 38,5%, предлагайки висока горивна ефективност и висока производителност, сочи официалната информация.

Година след това, в началото на 2014 г, японците ще пуснат на пазара и турбо-версия на този агрегат, която най-вероятно ще се поставя на спортните модели на марката.

През 2015 година пък ще се появи чисто нов дизелов двигател с обем 1.4-литра (ND), който ще отговаря на евростандарта за вредни емисии Евро 6 . През същата година трябва да видим и водороден автомобил, задвижван от горивни клетки, който ще бъде два пъти по-ефективен от настоящия прототип на марката FCHV-ADV.

Освен това японците твърдят, че скоро ще бъдат готови със система, позволяваща безжично зареждане на батериите на електрическите или plug-in хибридни возила. Те също така са разработили нова батерия с твърд електролит, която е пет пъти по-добра от настоящите батерии на пазара .

Тагове: Toyota
0 от 500
  • #26
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до RS1600 ( преди 13 години )
    ne ve az mu davam prmera sus staroto s2 shtoto ne gledash li kvo e pisal. edva li ne kogato toyota pravela Supra nemcite ne sa praveli koli. za tva mu pokazah= i predi i sega nemcite sa praveli koli.
  • #25
    4 rate up comment 8 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Дърляте се като хлапета, които спорят на кой бащата е по-по-най. Какво значение има Супра '91 колко е велика или отдавна непроизвееждано Ауди за колко време взима 1/4 миля след неясен тунинг?! Темата е друга. Погледнете актуалната гама на Тойота и ми кажете кои точно са водещите им по показатели бензинови двигатели, които нямали нужда от модерни технологии за върхови резултати.Тотално са затънали в посредствености и скука с едно изключение - GT86. Шапка им свалям за тази кола. Най-после!
  • #24
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ne zna; rs2 ama supra i tuningovana i ne tuningovana ne moje da se meri s audi s2 puk toia deto hvali suprite i govori za nemcite sled 15g= kvo praveli da vidi tova
  • #23
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не това е Ес2 а аз имам предвид РС2, което е доста по-бързо и мощно.
  • #22
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хибриди, екектромобили всичко това звучи много зелено и екологично, само че чудно ми е като се дръпне чертата каква е файдата. В крайна сметка ел. енергията се произвежда основно от ТЕЦ които замърсяват непомалко, водорода за да се извлече и съхрани се изхабява повече енергия от колкото в крайна сметка се получава от него.
  • #21
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    za tva audi li govorish
  • #20
    2 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ха ха я фистинга да види двигатеря на Ауди РС две и после пак да споменава Супра и каскадни турбини. После да види от коя година е модела и как е правил за смях на Драговете Супрата.
  • #19
    14 rate up comment 17 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Е, наистина, в момента тойота има един модел, гт86, който става за каране. Селика или супра са модели от преди над 10 години, смешно да ги даваш даже за пример. Като цяло тойота е срамна работа, нищо повече не мога да кажа..
  • #18
    16 rate up comment 16 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    "Проблема на хибридната технология на Toyota е че неможе да предложи динамични характеристики като на европейските си конглокенти ."Нищо подобно, Тойота има и големи хибриди - Lexus GS450h или LS600h са си доста бързи.
  • #17
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Japan Power ( преди 13 години )
    "Моторите на BMW и МB с каскадни турбини предлагат динамично шофиране което към момента е недостижимо от Японските им конглокенти . Това са фактите"Фактите са че Тойота имаше каскадни турбини в Супра още през 92-ра! Немците им трябваха 15-тина години за да ги пуснат и те. Те това са фактите.