IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #148
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Пежо имаха хубав дизайн до модела 407, от там насетне само гадни коли. 308 например е по-гадна от 307.А Форд имат доста добри попадения през годините - легендарния Таунус 80, Форд Орион (със същите стопове като на Таунус), Ескорт, Фиеста и разбира се - Капри! А от новия век Фиеста, Ескорт и старото Мондео 2001, което е атестат за качество в класа си.
  • #147
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Запомнете господа! БМВ са грозни коли,при това не са здрави.Форд е марката на пенсионерите в Европа както и Фолцваген.Опел пък са нищо.
  • #146
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хахаха Пежо!Пежо са толкова гадни като дизайн, че когато дизайнерите на Форд започнаха да ги копират ги загрозиха! А Фокус 1998-2004 е шедьовър за своя клас!
  • #145
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Форд е най-добрата марка, която произвежда автомобили в Европа.
  • #144
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хахаха и затова ли целия нисък клас в Америка го замениха с европейски Фордове и то с огромен успех - Фокус от 2000-та насам, а сега и Фиеста?За класовете си Фокус и Фиеста са просто шедьоври, без преувеличение.
  • #143
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Така е - европейските (немски) Фордове са хиляди пъти по-качествени от американските. Ако не беше така нямаше Фиеста и сега Фокус да ги пускат и там.
  • #142
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    европейските модели на Форд ги правят в Германия, само марката е ямериканска, но дизайнът им е немски! И са най-красивите коли, нарисувани в Германия!!!!!!!
  • #141
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те ВАГ фенчетата,ако не се вързваха,като последните *** на лъжите на концерна,нямаше да са ВАГ фенчета.Нещо обаче се ипокриха.Явно,чак тях ги досрамя от вида на това подобие на автомобил наречено Голф.Всъщност някой може ли да ми каже,защо модела са го кръстили Голф,на популярната игра.Да не са искали да правят колички за голф и за това да са го кръстили така?
  • #140
    13 rate up comment 1 rate down comment
    TT ( преди 13 години )
    Поредния "нов" стар Голф - само че с още повече недомислени "екстри" по него, изобщо нямам думи, няма втори такъв кош като Голфа в днешни дни и това ми било "народен автомобил". Да бе да, само ВАГ фенчетата сигурно все още се връзват на подкокоросванията на VW... Без коментар.
  • #139
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    от кога Форд е станала немска марка? Я вземи да ни разясниш ти на нас непросветените!