IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Хечбекът предлага богат избор от двигатели и по-голямо вътрешно пространство

Volkswagen Golf VII – най-после официално

Vokswagen Golf VII – най-после официално
Всички спекулации относно една от най-чаканите автомобилни премиери тази година вече са в историята. На специална церемония в Берлин Volkswagen показа 7-ото поколение на най-продавания си модел – Golf.

Посетителите на събитието трябваше да изчакат, преди да видят модела, тъй като на сцената последователно се появиха всички автомобили от семейството. Последен излезе Golf VII, при който промените не са толкова във външния вид, а в размерите и вътрешното пространство. Автомобилът продължава да разчита на консервативен дизайн, който е по-скоро еволюция на досегашния, отколкото революция, както се спекулираше.

Машината е построена на новата модулна платформа на Volkswagen – MQB, като е с 56 мм по-дълга и с 13 мм по-широка от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 59 мм и достига 2 637 мм. Именно тези изменения оказват най-голямо въздействие върху вътрешното пространство в автомобила, който предлага много повече място за главите, рамената и краката на возещите се на задната седалка пътници. Освен това, с 30 литра, е пораснала вместимостта на багажника, която при Golf VII е 380 л.
Vokswagen Golf VII – най-после официално
Безспорно най-големи промени се откриват в салона, който сега е ориентиран към водача и се предлага в три нива на оборудване. При базовото Trendline са налични екстри като климатик и електрически стъкла, докато при най-високото Highline се наблюдават материали като алкантара, фоново осветление, ксенонови фарове и много други.

Окачването на новия модел е McPherson отпред и мултилинк отзад. Въпреки увеличението на размерите, новият Golf е средно със 100 кг. по-лек от настоящия. Общата маса на автомобила е 1150 кг., като трябва да се отбележи, че за направата на каросерията не е използван алуминий. Във Volkswagen са заложили на тънък метал и специална термо-обработка на детайлите, направени от него.

Това, че автомобилът е по-лек, означава и че е по-икономичен. В сравнения с 6-ото поколение на модела, 7-ото изразходва с около 23 % по-малко гориво. Golf VII ще се предлага с богат избор двигатели, които са оборудвани със старт/стоп система и технология за регенерация на спирачната енергия.

Три от агрегатите са от семейството TSI – 1.2 литра (85 к.с.) и 1.4 литра (140 к.с.). По-мощната бензинова версия с приставката GTI към името си ще получи 2.0 литров TSI турбо-мотор с мощност 220 к.с. Дизеловите агрегати са 4 от семейството TDI – и са с мощност 90, 105, 150 и 180 к.с.

Най-мощната версия на новия модел ще бъде Golf R, която ще разполага с мотор с мощност 290 к.с. И която ще бъде по-бърза от R-модификацията на 6-ото поколение. Вървят слухове и за намеренията на Volkswagen да пусне версия Golf VII RS, която да получи двигател с мощност 370 к.с. от Audi TT RS, но засега няма официално потвърждение за това.

Що се отнася до потреблението на гориво, най-икономични сред бензиновите модели са версиите с 85 к.с. и 140 к.с. Те изразходват средно 4.9 л/100 км, като по-мощната разполага със система за деактивация на цилиндрите. При дизелите на върха по икономичност е модификацията BlueMotion, който има среден разход 3.2 л/100 км и отделя в атмосферата едва 85 гр/км вредни СО2 емисии. 

Седмото поколение на хечбека ще се продава на цена, подобна на шестото. Базовата версия ще струва 16 075 евро в Германия (за Golf VI досега тя бе 16 500 евро). В нея влизат двузонов климатик и цветен дисплей. Като опция за първи път в семейството на Golf се предлага адаптивен круз-контрол, който във версията с механична скоростна кутия работи в диапазона от 30 до 160 км/ч, а в комбинация със 7-степенна DSG-трансмисия може да спре автомобила напълно, без участието на шофьора.

В допълнителното оборудване на модела са включени кормилно управление с променливо усилие, адаптивно окачване, диференциал с електронен блокаж, автоматичен парктроник, система за видеонаблюдение с няколко камери, разположение на всички страни на колата и напълно нова мултимедийна система. Налични са и пет режима на работа (Eco, Sport, Normal, Individual и Comfort), които се предлагат в комплект с адаптивното шаси.

Официалната премира пред публика на Golf VII ще се състои в Париж в края на месеца.

Тагове: vokswagen golf vii
0 от 500
  • #168
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До Славо ( преди 13 години )
    Пич ти Полша за пример ли я даваш в европа? И какво карат в Полша ? Пишеш все едно там няма фолкксвагени и бмв-та....Аз пък например редовно пътувам в Австрия и Германия и там се кара основно Фолксваген,Ауди и Бмв.Който е ходил знае.Интересно ми е какво карат основно в Полша.Коя е най-разпространената марка там?
  • #167
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ха ха
  • #166
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    baginal
  • #165
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    кво се учудваш
  • #164
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Kazanova ( преди 13 години )
    Учудвам се,че дизайна е одобрен от Valter da Silva,и особено А-колонката със страничните огледала.
  • #163
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добре ,че са FORD,така и *** могат да карат западни коли.Корейските са източни.
  • #162
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За да си фен на VW трябва да си от Перник или Пазарджик, а за да си фен на Киа или Хюндай трябва да си от глухата провинция. Нормалните хора харесват Форд и японските.
  • #161
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Явно във форума има много гейове от ИндКомерс или пък таксиджии. То кой друг може да е фен на Клюндай?! За разлика от тях VW може и да са кочини, но имат някаква история, за разкошните Фордове да не говорим - къде ти Хюндай има легенди като Орион, Ескорт, Фиеста, Фокус, Таунус, Гранада, Капри?
  • #160
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хюндаи пък къде ги намесвате изобщо? В класа на Голфа най-качественото изделие се нарича Форд Фокус! Я вижте по улиците - най-масовият модел от периода 1998-2003 е именно Форд Фокус, по простата причина, че другите не издържат.
  • #159
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За първи път виждам тоя,който "задава стандарта" да се мушка по Хюндаи с ролетка и шублер в ръка и да крещи на инженерите си да гледат как се прави!