IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Конфликтът Volkswagen – Fiat се задълбочава

Немците поискаха оставката на Сержио Маркионе като президент на ACEA

Конфликтът Volkswagen – Fiat се задълбочава

Конфликтът между два от най-големите автомобилни концерни Volkswagen  и Fiat се задълбочава. През миналата седмица президентът на италианската компания, която е и собственик на американската Chrysler, Сержио Маркионе обвини немците, че са твърде агресивни с ценовата си стратегия в Европа. А това е недопустимо при условията, в които се намира автомобилната индустрия на Стария континент.
Конфликтът Volkswagen – Fiat се задълбочава
В отговор на това от Volkswagen поискаха незабавно оставката на Маркионе като председател на ACEA – асоциацията на европейските автомобилни производители. „Оставането му на поста е неприемливо, тъй като коментарите му отново показаха колко е неквалифициран. Настояваме веднага да подаде оставка”, заяви шефът на комуникациите във Volkswagen Стефан Грюхсем.
Отговорът на италианския мениджър не закъсня. Пред The International Herald Tribune той заяви, че случващото се на европейския пазар е „кървава баня при образуването на цените на автомобилите”. Маркионе призова Европейската комисия да се намеси и да помогне на индустрията, тъй като тя изпитва проблеми с големи брой произведени автомобили, които няма как да бъдат продадени.
„Това, което трябва да се направи, е да се координира рационализацията на индустрията чрез производителите – обясни Маркионе. – Тези, които не искат да приемат подобни правила, са германците и французите”.
Конфликтът Volkswagen – Fiat се задълбочава
Според анализаторите на пазара в Европа ситуацията е критична, тъй като конкуренцията е огромна. И докатоVolkswagen отчита рекордни продажби и съответно печалби, то други големи концерни като Fiat и PSA Peugeot Citroen търпят сериозни загуби. А в същото време броя на продадени автомобили намалява.
Конфликтът между Volkswagen и Fiat датира от доста време. Една от основните причина за неговото избухване бе отказа на италианците да продадат марката Alfa Romeo на германския концерн.
 

0 от 500
  • #46
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Двигателите на ВАГ не били за евтина продан > ХАХАХАХАХАХАХА баси комиците ! А ауто комедия какво не хареса в изказването,че сме народ от всезнайковци който са толкова мързеливи, че ни им се работи ни им се ходи по площадите като гърците?
  • #45
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    МАСЛО ДЕ масло харчат колкото и гориво.Тия убитаци се подиграваха на Фиат, че развиват комънрейла докато те правеха бомба дюза.какво да си говорим повече за Фолксваген и технологии?Скъпи били и тем подобни истината, е че само те си ги хвалят.ДОбре, че притежават един куп марки да си монтират *** в тях, че иначе няма къде да ги пробутат.А СУЗУКИ как ги оте.а - няма такъв кеф
  • #44
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    VW и коректност? Вижте в Германия какво става с Opel и Ford, VW се саморазправя с всички! Къде е Меркел?
  • #43
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Koi dvigatel na VW,da kupiat TDI,TSi,TFsi, ili 4-motion zadvijvaneto ??????koi,koi pitam; LUPO,6aran,gol(i dr. provali),koi be???
  • #42
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе момчета айде да не спорим за двигатели на ВАГ!Всеки знае, че тия в момента нямат един читав мотор!Наглите мениджърчета бяха заявили, че пукнатините в главите били технологични и се затваряли при достигане на работна температура.Интересно какво ще обясняват за фаталните повреди предизвикани от компресорите на Панамера.Дизелите с пиезоинжекторите на Строш.. опа обърках БОШ ги спряха, пукнатините в главите ги мъчат от години, бензиновите им мотори харчат малко колкото и гориво....ТРГЕДИЯ
  • #41
    24 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо не купуват двигатели от ФВ? Защото те не са за евтин продан... На фиат и PSA двигателите се взимат под лиценз на многократно по-ниски цени от тези на ФВ груп, затова се рядко под капака на чужди марки. Освен това да отричаш, че немците са сърцето на икономиката на европа значи да си ***. Това е единствената страна, в която кризата беше има-няма една година, последните 20 години е топ икономика в ЕС и е единствената страна, в която покупвателната способност е висока и непроменена 20 години
  • #40
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хитлер биз изгонил физиците си. предимно напусналите райха са чуждестранни учени и еврей бе .
  • #39
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 13 години )
    Ами нека да си правят конфликти, щом са европейски производители. Ама, в това време японците, корейците и китайците НЕ СПЯТ! То преди 10г. спореха SIEMENS, SAGEM и NOKIA относно DUAL BAND стандарта и протоколите за интернет в телефона. Какво стана, обаче... Дойдоха азиатците и ги ИЗМЕТОХА ОТ бизнеса изобщо! И тука ще стане така, ако продължават в същия дух!
  • #38
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    абе като са толкова технологично напреднали от ВАГ, защо никой не купува двигатели от тях ? Всички купуват от ПСА, ФИАТ и т.н. Дори и сузуки се осъзнаха ама малко късничко та се набутаха в ***ата и си изпатиха
  • #37
    6 rate up comment 1 rate down comment
    xax ( преди 13 години )
    okey nqma problemi konflikti mejdu fiat i VW i na snimkata alfa roemo super naprau nema problemi