IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R VS Porsche 911 Turbo

1100 к.с. VS 950 к.с.

Nissan GT-R VS Porsche 911 Turbo

Дори в стандартните си версии Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo са едни от най-добрите спортни автомобили на пазара. Те предлагат много, но и са конструирани така, че могат да бъдат сериозно модифицирани. Не случайно именно тези два модела са сред любимците на тунерите по цял свят, които предлагат спортни пакети, доставящи мощност около и над 1000 к.с.

Именно такива, доработени версии на Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo се изправиха една срещу друга на писта в близост до Москва, където се провеждат драг състезанията Unlimited 500+.

Става въпрос за Nissan GT-R AMS Alpha 12, доработен да доставя 1100 к.с. и Porsche 911 Turbo Proto R911, разполагащо с 950 к.с.

Организаторите на състезанието мерят времената на всяка от колите по отделно. Засичат се времената на 1/4 и на 1 миля.

0 от 500
  • #40
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Американец ( преди 13 години )
    С тия жабешки фарове и форма на жаба забрави за стил при поршето. Нисана е като 3 ери напред в дизайна. А класата трябва да я имаш.
  • #39
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Европеец ( преди 13 години )
    Ако ти се дават по-малко пари - взимаш ГТР и се забавляваш. Ако ти се дават повече пари - взимаш Поршето и се забавляваш, но получаваш стил и класа. Това е разликата.
  • #38
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти не сравнявай немската пластмасова сапунерка с японските традиции в спортните коли. Както винаги японската кола е по-бързата. А И ПО-ЗДРАВАТА. Това са традиции. Не слагай германски танкове до супер-спортните японски бегачки.
  • #37
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Когато Нисана скъсва гъзовете на по-мощни автомобили това не било най-важното.Почват да говорят за традииции и минало и други тъпотии.Когато се случи да изгуби германските фенчета изпадат в делириум и набързо променят посоката на коментарите си.JAPAN POWER!
  • #36
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Нисанчо ( преди 13 години )
    Шофьора на Нисана просто "пропусна" старта за части от секундата и Поршето дръпна. После обаче всичко си дойде на мястото. 150 к.с. разлика не са малко.
  • #35
    2 rate up comment 4 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    pi4 az govorq s fakti...a ti samo si 4eshesh ezika...ako imash neshto 4erno na bqlo pokazvai go.. :)
  • #34
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ДА бе само дето НИСАН тепърва ще вървят все напред, а тая ВАГинистка марка тепърва ще се прощава с традициите си.Чакаме 911ТДИ хахахахаха
  • #33
    6 rate up comment 5 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    I malko info ot wikipedia za manqcite na qponski plastmasi : 7:18Porsche 911 GT2 RSTimo KluckApril 2010aide namerete si vremeto na nissana..ima nqma 6 sekundi po nazad e...taka 4e stiga naistina unikalna kola...no prosto kola...Porsche e legenda ;)
  • #32
    3 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 13 години )
    pusnete na 7:30 min...eto tova e fakta pri stock koli...i stiga ste sravnqvali qponskata plastmasa s nemskite tradicii molq... ;)
  • #31
    9 rate up comment 8 rate down comment
    apparently ( преди 13 години )
    На тия драгове по-слабия тръгва пръв. Затова Поршето води в началото. След това разбира се нисана доминира при това на половин цена. Който има нужда да демонстрира че може да похарчи повече пари за по-слаб автомобил, си купува Порше, който е фен на авотомобилите си купува ГТР.