IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R VS Porsche 911 Turbo

1100 к.с. VS 950 к.с.

Nissan GT-R VS Porsche 911 Turbo

Дори в стандартните си версии Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo са едни от най-добрите спортни автомобили на пазара. Те предлагат много, но и са конструирани така, че могат да бъдат сериозно модифицирани. Не случайно именно тези два модела са сред любимците на тунерите по цял свят, които предлагат спортни пакети, доставящи мощност около и над 1000 к.с.

Именно такива, доработени версии на Nissan GT-R и Porsche 911 Turbo се изправиха една срещу друга на писта в близост до Москва, където се провеждат драг състезанията Unlimited 500+.

Става въпрос за Nissan GT-R AMS Alpha 12, доработен да доставя 1100 к.с. и Porsche 911 Turbo Proto R911, разполагащо с 950 к.с.

Организаторите на състезанието мерят времената на всяка от колите по отделно. Засичат се времената на 1/4 и на 1 миля.

0 от 500
  • #20
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Most_Wanted ( преди 13 години )
    Абе баварец с тея сметки дето и сам не знаеш какво говориш много хора ще ти се смеят. нал исе сещаш, че и двата автомобила не са заводски, така че не м иизкарвай заводските им характеристики, които всъщност са грешни и те. Японеца си е японец и никой не може да го спре!
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    баварец интересна сметка. не се бях сетил. браво
  • #18
    7 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    и не бъркайте обтекаемост със въздушно съпротивление. ако нисана е с 0.30 обтекаемост а поршето с 0.32 те най вероятно имат еднакво съпротивление защото поршето е с по малка челна площ.
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    при 300км/ч им трявбат по 500кс само за въздуха. тогава на поршето му остават само 450 за ускорение а на нисана600 - това са вече 35% разлика а не 15% както на старта. сметките са приблизителни защото има и други зависещи от скороста спънки - и даже разликата става по-голяма от това което съм сметнал.
  • #16
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еми Порше докато го правят да прилича на жаба, все ще е с лоша аеродинамика и Нисана ще го прави криво.
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    сметката е следната - при тези данни за маса и мощност двете коли имат еднакво отношение, но само на старта. при 250км/ч и еднаква аеродинамика и на двете коли им трябват по 250кс само за въздуха. и тогава отношението на останалите к.с. налични за ускорение е по-добро за нисана. и с нарастване на скороста се подобрява.
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    не му слагайте минуси на човека - за 0,26 говореха японците като излезна нисана. сега май се говори за по реалните 0.31-32
  • #13
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Баварец ти от къде знаеш кое колко тежи? Това не са стандартните модели, миналиса тунинг, Про Поршето не се виждап промени отвътре, но ГТ-Р е с тъмни стъкла и не се вижда нищо, може да са го опразнили и оликотили допълнително, освен това се вижда че и предната му броня не е оригиналната, може да е карбонова и доста елементи от колата може да са олекотени, каккто и при Поршето разбира се. Но това няма как да го знаем а ти вече процентите написа.
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    za ( преди 13 години )
    Всъщност драг-коефициентът на нисана е 0.26, а на поршето 0,29
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    speedart ( преди 13 години )
    Какво , разпределение на масите на автомобила...