IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Suzuki иска съд да му вземе акциите от Volkswagen

Арбитраж във Великобритания ще разгледа спора през пролетта на 2013 г.

Suzuki иска съд да му вземе акциите от Volkswagen

Suzuki прави нов опит да си върне акциите, които даде на Volkswagen през 2009 г. За целта японският производител се е обърнал към Арбитражния съд в Лондон, като се надява, че той ще отсъди в негова полза.
Suzuki иска съд да му вземе акциите от Volkswagen
Скандалът между двете компании започна през ноември 2011 г., когато от Suzuki обяви, че слага край на сътрудничеството си с Volkswagen и поиска германският концерн да му върне 19.9 % от акциите. Те бяха дадени на немците 2 години по-рано като част от договорка за обмен между двете компании на стойност 1.7 млрд. евро.

От Suzuki твърдят, че на няколко пъти са предлагали Volkswagen да им продаде акциите при това на пазарната им стойност, която на моменти е достигала 2 млрд. евро. Германците обаче са отказали.

"Срокът на съглашението с Volkswagen изтече, което означава, че концернът няма право да задържа дяла на Suzuki. Затова и се обърнахме към Арбитражния съд във Великобритания, за да получим акциите си обратно", заяви вице-президентът на Suzuki Ясухито Хараяма. Той допълни, че в компанията му очакват положително разрешение на спора. Изслушването на страните по делото е насрочено за пролетта на 2013 г. в Лондон.

Suzuki и Volkswagen обявиха за края на сътрудничеството си, след като японският производител обвини концерна в нарушение на договора, а именно в отказ да предостави обещаните технологии. Според немците обаче вината е изцяло на Suzuki, откъдето са нарушили споразумението, като са се разбрали да купуват дизелови двигатели от Fiat.
 

Тагове: volkswagen suzuki
0 от 500
  • #16
    13 rate up comment 17 rate down comment
    до: trb ( преди 11 години )
    Единствения смешен тук си ти,който не може дори на родния си език да пише.Казвам роден,но не майчин...Та да те попитам аз тебе умнико,трябва ли да си потопиш ръцете в тенджерата с вряща вода,за да разбереш,че ще се изгориш?Трябва ли да си купим от трошките на ВАГ,за да знаем,че са пълни ***?Не,нали?Има си специализирана литература,предавания,тестове,репорти на ТЮФ,АДАК,ДЕКРА и др. от които можеш да си извлечеш нужната информация стига да искаш.
  • #15
    17 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Чувал съм и за надрани цилиндри при дизела 2.0тди и заминали турбини.
  • #14
    23 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не съм имал. И не съм карал въпросните модели но ЧЕТА специализирана преса която отразява дадените от мен примери. Специално за TFSI двигателите проблема е в задвижването на разпределителните валове което е с верига която или се разтяга или обтегача и спира да работи или нещо друго което още на са установили... Веригата прескача зъб и с двигателя е свършено. Не казвам че се случва при всеки двигател но е често срещан дефект точно при изброените TFSI двигатели ФАКТ.
  • #13
    17 rate up comment 22 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    ФВ пари и акции на конглокнтите не връщат, иска да ги държи за гушата, а за вътрешни покупко-продажби с Порше милиони са готови да дават.
  • #12
    23 rate up comment 19 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    ne znam imame edin passat s dsg 2.0 tfsi na 170k i samo edna platka sa mu smenili garancionno..a vseki go kara kakto moje...slujebna kola..kvo da vi kaja..izobshto imali li ste koli takiva ili samo 4etete forumi i presuzdavate..KOGATO karate...kogato imate produljitelen opit s takiva avtomobili togava moje da kazvate kakvoto i da bilo...mnogo ste SMESHNI!
  • #11
    27 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Факт е,че 1.2 1.4 1.8 и 2.0TFSI умират един след друг кой от кой с различни дефекти и не признават гаранцията на хората или поемат само половината сума за ремонта. Факт е,че сменят скоростни кутии като консуматив. Факт е,че в *** Bild които са им като рекламна медия в тестовете по издражливост които са по 100000км. са към средата на таблицата или към нейния край зависи от модела. Колко факта искаш още да ти изброя за VAG ???
  • #10
    13 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    на сузуки колекторите карат по 500к км
  • #9
    23 rate up comment 16 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    dobre 4udq se..shto za hora sedqt zad malumnici kato dosho, знаещ ot vtoroto mnenie i sqkvi tupaci...VAG bili ne znam si kvi si ne znam si shto si..FAKT e 4e tazi kompaniq pritejava nai prestijnite marki v sveta i prodajbite im rastat glavolomno..fakt e 4e blagodarenie na tqh Lamborghini izpluvaha ot kalta i v momenta sa na vurha...moga oshte mnogo da izrejdam...fakt e 4e karam slujebno audi q7 skoro shte napravi 130 000 i ne e mrudnalo..samo maslo filtri remuci i na 100 000 kolektori...
  • #8
    24 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    това да не са клиентите на Хюндай че да съдях компанията за скапана продукция. Оня ден гледахме че англичаните бяха раздали номинациите на ФВ и другите немски производители, но нямаше награди за Японските и корейски щайги.
  • #7
    17 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Сега идва ред и клиентите им да почнат да ги съдят, заради некачествените трошки.