IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Suzuki иска съд да му вземе акциите от Volkswagen

Арбитраж във Великобритания ще разгледа спора през пролетта на 2013 г.

Suzuki иска съд да му вземе акциите от Volkswagen

Suzuki прави нов опит да си върне акциите, които даде на Volkswagen през 2009 г. За целта японският производител се е обърнал към Арбитражния съд в Лондон, като се надява, че той ще отсъди в негова полза.
Suzuki иска съд да му вземе акциите от Volkswagen
Скандалът между двете компании започна през ноември 2011 г., когато от Suzuki обяви, че слага край на сътрудничеството си с Volkswagen и поиска германският концерн да му върне 19.9 % от акциите. Те бяха дадени на немците 2 години по-рано като част от договорка за обмен между двете компании на стойност 1.7 млрд. евро.

От Suzuki твърдят, че на няколко пъти са предлагали Volkswagen да им продаде акциите при това на пазарната им стойност, която на моменти е достигала 2 млрд. евро. Германците обаче са отказали.

"Срокът на съглашението с Volkswagen изтече, което означава, че концернът няма право да задържа дяла на Suzuki. Затова и се обърнахме към Арбитражния съд във Великобритания, за да получим акциите си обратно", заяви вице-президентът на Suzuki Ясухито Хараяма. Той допълни, че в компанията му очакват положително разрешение на спора. Изслушването на страните по делото е насрочено за пролетта на 2013 г. в Лондон.

Suzuki и Volkswagen обявиха за края на сътрудничеството си, след като японският производител обвини концерна в нарушение на договора, а именно в отказ да предостави обещаните технологии. Според немците обаче вината е изцяло на Suzuki, откъдето са нарушили споразумението, като са се разбрали да купуват дизелови двигатели от Fiat.
 

Тагове: volkswagen suzuki
0 от 500
  • #36
    11 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 11 години )
    Колко злоба има у хората, ей! Като гледам книжните плъхове пак са се развихрили. Размахват класации вместо да се качат и покарат една кола, да видят какво е усещането наживо. Не съм фен на VW, но защо когато става дума за Тойота големите продажби значат качество, а когато става дума за VW, големите продажби не значат качество, а глупост на клиентите!? Не мерите с един аршин когато става въпрос за японски и за немски коли!
  • #35
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бие му шамар и му вика "*** си японецо, и вас ще ви глътнем следващите 10 години" хахаха
  • #34
    9 rate up comment 14 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    VW е марката,която оправя социалните контакти на феновете.Имат даста чести срещи по сервизите и за това толкова много се познават по между си и са задружни.Също така подобряват заетостта в страната.Колкото повече коли от тази марка има,толкова повече сервизи и персонал в тях ще има.Ето видяхте ли,че "народната" марка,действително е народна.Не,като цена,а като други работи...
  • #33
    11 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Хаххаах някой *** VW фен е седял цяла нощ да цъка минусчета. Баси комплексите баси чудото. Сервиза обаче като отвори на сутринта и фенчетата изчезват да се редят на опашка там .
  • #32
    13 rate up comment 8 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    доше, дай нов прякор. Всички знеем, че си сенител на ***. Така че е време за смяна. Сенител се доказа като пълен ***, неразбиращ от нищо..
  • #31
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    От добронамереност:1.Ако искаш да спориш-попълвай си знанията чрез много четене, а не чрез епитети и общи фрази. Тук трябва да ти обяснявам от нулата относно 4 отделни теми.2.С или без горното по т. 1-не сравнямай несъпоставими , без лог. връзки теми (напр. по шведските въпроси)
  • #30
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Понеже мога да чета,прочетох статията още веднъж, но не виждам връзка между статиите а и аз ги коментирам поотделно.Щуротиите са отпечатани в АутоБилд, а дъщерните списания на Аутобилд-от Китай до Мексико, ги има на 2-ра стр.- поне в немското издание ги пише.
  • #29
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Cenitell ( преди 11 години )
    Преди 6-7 г. председателят на Шведския АК призовал да не се купуват немски коли поради ненадежността им (качеството-това е друго понятие). на въпроса на немски журналисти,защо са с огромни продажби,той отговорил:Поради консерватизма на европейците, те си знаят, че немци са изобретили колата,после първите технологии и нововъдения.А митът за тях се поддържа от дъщерните списания на АутоБилд на Verlag Axel Springer.В тях ФВ са първи преди теста, а главния враг-японските, винаги последни!
  • #28
    14 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре вие не се уморихте доводите да са ви колко продават ? Нали го знаете вица за бентлито и гоуфу ? Абе как е бентлито, че не ги карат нещо много . Просто вече няма какво обективно да кажете за това. Как може дългогодишно оплювани марки като фиат примерно с фиат 500 да заема челните места по безпроблемност, а кошниците на ВАГ да потъват и то при статистика от германия ? За САЩ всички знаем, че там ги нямат за коли дори... Стига с тия комплекси аз карам най-доброто. Не не карате най-доброто !
  • #27
    14 rate up comment 23 rate down comment
    555 ( преди 11 години )
    Няма,няма те за това не искат Сузуки вагенския дизел,а предпочитат Фиатския.Не са *** япончетата.