IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota и BMW с нов общ проект

Японците ще доставят горивни водородни клетки за баварците

Toyota и BMW с нов общ проект

Toyota Motor Corp. ще доставя на концерна BMW AG не само хибридни двигатели, но и водородни топлинни елементи. Двете компании смятат да задълбочат сътрудничеството си в областта на "зелените" технологии, за което подписаха договор през декември 2011 г. Тогава те се разбраха BMW да помага на японците с дизелови мотори, а Toyota да отвърне с хибридни технологии.
Toyota и BMW с нов общ проект
Това ще бъде първият случай в историята, когато японска компания ще предостави на свой конкурент горивни водородни клетки. Иначе в областта на хибридите Toyota, чийто първи автомобил на водород трябва да излезе през 2015 г., си сътрудничи с Mazda, Subaru и Ford.

Президентът на Toyota Акио Тойода и шефът на BMW Норберт Райтхофер до края на седмицата ще съобщят подробности около новия съвместен проект. Засега и от двете компании са категорични, че няма какво да допълнят към информациите за сътрудничество, оповестени през март.

Именно тогава бе подписано официално споразумение, според което Toyota ще получи дизелови двигатели за моделите си за европейския пазар от 2014 г. В замяна на това японците ще доставят на BMW литиево-йонни батерии от най-ново поколение.

0 от 500
  • #67
    6 rate up comment 3 rate down comment
    iliev555 ( преди 13 години )
    izviniavam se za zakasnenieto ce ne mogax da dovrsa komentara vse pak slugebnite angagimenti sa vagni i taka nai interesnoto spored spekylaciite vav dogovora megdy dvete firmi e ce BMW STE SPODELI OPREDELENI CASTI OT SVOIA /CFRP / PROIZVODSTVEN PROCES SAS TOYOTA VAV SLYCAIA TOVA NE E SPODELIANE NA PROIZVODSTVOTO NA SYROVINATA A TEXNOLOGIATA ZA TRANSFER I FORMOVANE NA SMOLA POD VISOKO NALIAGANE[ HP-RTM ] ZA NEZAPOZNATITE TOVA E CAST OT PROCESA PO KOITO STE SE IZGRAGDA PATNICESKATA KLETKA VAV
  • #66
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Коя е тая технология бе Илиев? Технологията да се плаща на журналисти да им хвалят стоката всеки я знае. Друга технология БМВ не се сещам да имат.
  • #65
    4 rate up comment 6 rate down comment
    iliev555 ( преди 13 години )
    do momenta ne vidiax i edin smislen komentar ,sega ste vi obesnia zasto toyota dava sas takava oxota nai novite si tehnologii na bmw ,ne stava vapros samo za tova ce ste kypyvat dvigateli ot bmw ,KOMPANIATA BMW ,IMA TEHNOLOGIA KOIATO SE SLEDI SAS POVISENO VNIMANIE OT CELIA AVTOMOBILEN BRANC VKLIOCITELNO I OT FIRMITE V AVIACIONNIA BIZNES KATO BOING,EARBUS I DRUGI
  • #64
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 13 години )
    Те просто пълнят резервоара след теста повече отколкото е бил преди това. За технически грамотен човек тези журналистически напъни са смехотворни, но виждам че има досаттъчно неграмотници които самоуверено ги цитират като "официални". Сори, объркали сте се.
  • #63
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Хибридният ( преди 13 години )
    Приуса има толкова ниски вредни емисии, че дори резервоара му е направен от балон за да се намалят бензиновите изпарения, защото въглеводородните му емисии идват от там. Поради това на всяко пълнене, бензиновите колонки зареждат различно койчество гориво - заради постоянно високото налягане на парите в резервоара. Това за съжаление е идеален повод за няколко технически неграмотни журналиста да изкарат нереално висок разход.
  • #62
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Хибридният ( преди 13 години )
    Няма тест дето Приус да харчи повече от БМВ 5-серия. Едни англичани правиха подобен от Лондон до Женева, но се оказа че Приуса е изхарчил по-малко енергия. Все пак литър дизел съдържа 15% повече енергия от литър бензин. Освен това ако теста е на градско, Приус ще харчи поне 3 пъти по-малко. A това че Приус бие дизелите дори на дълъг път е безкрайно показателно за предимствата на хибридната му технология.
  • #61
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Продават се много заради програмите които пускат правителствата за Еко автомобили, където спрат тези програми спират и продажбите на Приус. А статистиката показва че който кара хибрид не повтаря. За сметка на това дизела увеличава продажбите си и печели все повече фенове по света.
  • #60
    8 rate up comment 4 rate down comment
    до:бмв фена ( преди 13 години )
    БМВ фенчето наистина било много зле.Сравнява 100 бройки от нещо,което го доказаха,като неефективно срещи милиони Приуси продадени по света произвеждащи ги от 15г.А дори в момента Приус е една от най-продаваните автомобили в света.На 3-то място е по брой продажби.Направо нямам думи какви *** се раждат.То да си *** как да е,ама да го показваш си е направо мазохизъм.Чети момче,чети,пък дано ти влезе нещо в кратуната.
  • #59
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Посочих няколко теста а накрая сложих теста на Топ Гиар, защото той е буквално подигравателен въпреки, че е напълно истински. Преди това ти дадох тестт на Американски журналисти, които сравняват БМВ 5-та серия 2.0 дизел с Приус където дори с изключен климатик и радио пак Приуса харчи повече и друг тест на френски журналисти, които казват че Приус има ужасно пътно поведение, висок разход и евтини пластмаси, които се напуквали по-бързо от колкото можело да се напише.И това ако са високи технологии
  • #58
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до: BMW fen ( преди 13 години )
    Продължавай да гледаш платените и манипулирани тестове на германчетата!Гледай ги и им вярвай,като нямаш мозък в главата!Ако се разтърсиш ще намериш и много дръги тестове,направени от сериозни институции,които са на съвсем друго мнение.Интересно защо ли Приус като не е икономичен по целия свят има таксита от този модел.Що ли в централните зони на много градове безплатно могат да се движат Приуси и електромобили.Що ли?Къде са "икономичните" БМВ-ца за които говориш?Няма ги нали.