IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Astra вече и с би-турбо дизел

Агрегатът генерира 195 к.с. и 400 Нм

Opel Astra вече и с би-турбо дизел

Opel обнови един от най-популярните си модели – Astra. Вече хечбекът ще може да се поръчва на пазарите в Европа с новия дизелов мотор с обем 2.0 литра, мощност от 195 к.с. и 400 Нм въртящ момент.
Opel Astra вече и с би-турбо дизел
Благодарение на него новата Astra ускорява от 0 до 100 км/ч само за 7.8 секунди, а максималната скорост е 222 км/ч. Освен това производителят е успял да смъкне и разхода на гориво, който в смесен цикъл е 5.2 л/100 км.

Обновеният модел се отличава и с промени в екстериора – те са най-вече в дизайна на решетката на радиатора и предната броня. Изменена е формата на фаровете срещу мъгла, а на задната броня има декоративна хромирана планка.

Новостите вътре в автомобила са подгряване на седалките, камера за заден ход и система за предупреждаване за напускане на лентана на движение.

Премиерата на модернизираната Astra ще бъде на 29 септември в Париж, където ще видим и версията седан. Продажбите ще стартират веднага след това.

Тагове: Opel Astra
0 от 500
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фан прочети малко преди да плампаш бе. Виж дизеловите двигатели на Опел каква им е историята. И не само на опел сааб сузуки ... А и в това няма нищо лошо, хората си оптимизират разходите и избират най-доброто на пазара просто. По-скъпо ще им е да разработят нов техен двигател и за това ползват тези разработки на ФИат.
  • #21
    1 rate up comment 4 rate down comment
    fan ( преди 13 години )
    Толкова глупости не бях чел скоро. Опел е немска фирма с щатски собственици.Разработките на дизелите се правят в Торино. Завода одавна е собственост на Опел. Бензиновите мотори с много малко изключения са чисто немски, както и шаситата. Така че мисли малко преди да пишеш. Яж си Мак Доналдс и тва е очевидно не знаеш какво говориш...
  • #20
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Вагнер ( преди 13 години )
    Хиляди пъти съм казвал,че Опел и Форд НЕ са немски автомобили,но никой не ме слуша!То сигурно и Мак"Доналдс в Бургас е Бургаски!Опел и Форд са си чисто американски разработки за европейския пазар,сглобени в различни европейски държави.Както и Рено се сглобява в Турция и Испания.На Бугати, двигателя му е немска разработка,но колата се сглобява и тества във Франция.През 2001 година от компанията решават да направят най-бързата кола в света във фабриката си в Молшайм, Франция.Опел си е дрегел.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    Нима БГ тунерите са по-големи специалисти от тези в автомобилните заводи?
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    Спора е по-скоро глупав от колкотото смислен. Всяка сериозна компания може да направи или да поръча на друга такава да и произведе мощен малолитражен мотор.Но, на кого е нужен той ?Всяка държава има различно данъчно облагагане и за това автомобилните гиганти предлагат различни опции. Двулитров дизелов мотор 115 hp и същия мотор с разлика в електрониката да речем 180 hp. Като във всяко добро тунинг ателие може да се качи и нагоре. Виждал съм на Толедо 1.9TDI 230 hp на колелата .
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    BAVARECA E FEN NA ITALIANKITE AMA POD PRIKRITIE ,,
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до бавареца ( преди 13 години )
    ако имаше акъл да знаеш защо са 2 турбини, а не една можеше и да осъзнаеш всъщност колко глупости пишеш, ама нищо то е присъщо за феновете на немските коли. Я кажи за литровата мощност на ферари ? Или за 0.9 двигателя на Фиат. Не набутвай бмв там където и те не искат и не претендират да бъдат - а именно икономичните двигатели. Добре че пичовете в бмв имат повече акъл от тебе, че до къде щяха да стигнат ... А като не ти харесва за кво пишеш в тази тема, ходи лижи емблемата на ауди и свършвай
  • #15
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    пак да повторя - БМВ с една турбина правят 184кс и 380нм от по ниски обороти. тука дали са опел инженери или фиат инженери резултата е ясен - нищо не са направили. кво ми говорите колко ще харчи - гарантирано няма да е по ефективен мотор от тези на БМВ. толкова могат - това е.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    do drianov ( преди 13 години )
    az znam che benzinovite motori sa im nemski nali,sega novite italianski.Zna4i ti karash dizel na fiat taka li da razbirame. Da te zapoznaq i s italianskite mashini,4e alfa 159 1.9jts i 2.2jts tova sa benzinki sa s opelski glavi,i skorostni kutii ,nqma losho zdravi sa. Ma i tehnite si 1.9 jdtm i 2.0jtdm i 2.4jtdm sa si otli4ni pri tqh az bih izbral alfa 159 1.9jtdm s opelskata 6 sk. kutiq haha :) i perfektniq razhod i varvej 6te sa na lice,a i dizain sa6to ..
  • #13
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    бавареца отново се изказа в стила си на краставичар. Фиат фенчетата са си много прави, защото такива двигатели като на мазда може и Гунио в гаража да направи, ако му дадеш пари. Ама да ти харчи малко и да върви много не могат нали ? Акъла не се продава и не се налива за съжаление, комплексите уж се лекуват ама надали ще отидеш да се прегледаш, та и тва е загубена кауза. Пък ти си карай Аудито дето вдига 250 и харчи 7 бензинката там и не учи другите.