IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е Porshe 918 Spyder

Ясни са подробностите около хибридното спортно возило

Това е Porshe 918 Spyder

Компанията Porsche разпространи първи официални снимки на хибридното 918 Spyder и съобщи нова информация за автомобила, който ще започне да се произвежда от септември 2013 г.

Една от техническите особености на модела ще бъде адаптивното шаси, което ще позволи завиването и на четирите колела. Подробности за тази технология обаче не бяха съобщени.

Хибридното Porshe 918 Spyder на пистата
Тестовият прототип е облечен в камуфлаж, който трябва да напомни за класическото Porsche 917, участвало през 70-те години на миналия век в състезанията от сериите "Льо Ман". Суперколата има карбонов монокок, активни аеродинамични елементи, смъкващ се покрив от карбон и тръби на изпускателната система, които са изведени в горната част на моторния отсек.

В хибридната система с обща мощност от 770 к.с. влизат, както се и очакваше, 4.6 литров бензинов V8 мотор с мощност 570 к.с., по един електромотор за всяка от осите (109 к.с.на предната и 122 к.с. на задната), литиево-йонни акумулатори и скоростна кутия с два съединителя.

От 0 до 100 км/час Porsche 918 Spyder ускорява за по-малко от 3 секунди, а максималната скорост достига 325 км/ч. Средният разход на гориво е едва 3.0 л/100 км. Само на електричество машината може да измине 25 км., като в този режим максималната скорост достига 150 км/час.

Porsche ще пусне в производство само 918 екземпляра от този модел. В Европа цената на автомобила ще бъде 645 000 евро.

Тагове: porshe 918 spyder
0 от 500
  • #64
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    Така е, малко са образованите. Но не са ли забавни лаиците? Тоя дето се надява на някоя и друга "хитринка" от инжинерите на Порше ми е особено забавен. И понеже не било ДВГ с Аткинсонов цикъл, сигурно ще да е специално нано-масло с отрицателен вискозитет което прави буталата да се движат от само себе си. Важното е че 0-100 е за 3 секунди и разхода е 3 литра на 100, защото така пише. Ха-ха
  • #63
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    може би си прав за консумацията, аз бях чел май някъде че NEDEC е така за плъг-ин, но може да бъркам. за кондензаторите - да ако инсталират по необходима мощност , а не по капацитет то инсталирания пакет може да е по лек. поздравления - малко образовани има в тоя форум.
  • #62
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    Кондензаторите имат по-ниска специфична енергийна плътност от батериите, но никой няма да тръгне да слага 6.8 кВтч кондензатори колкото са батериите на това Порше, просто защото губят заряд относително бързо. За сравнение, рестрикциите тая година на ЛеМан са 500kJ регенерране което е 0.14 кВтч.
  • #61
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    Няма точна дефиниция за европейския тест на плъгин хибриди - колко км в електрически само режим и колко км в хибриден. Затова всеки производител дава каквито си иска числа. Това порше по-скоро е 25 км на ток и 25 км при 6/100 в хибриден режим.
  • #60
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    чичото не е прав за едно - кондензаторите не са по леки - по kWh/kg са по зле от батериите, но предимствата са че дават пиково много енергия, и най важно са с висок КПД - сигурно над 95% а батериите са с макс 70%. а и са практически вечени - 100 000 цикъла. за малко да му пиша 6ца :-)
  • #59
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    еми дано да измислят друго. а това порше последно си мисля че дава тоя раход защото е плъг-ин, а там драйвинг цикъла по норма е със заредени батерии. т.е. минава 25км без гориво и после 75км с 3л, което е 4л разход - може и да стане.
  • #58
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бб ( преди 11 години )
    Нали не смяташ че това Порше е с "аткинсонов" двигател? Значи разчитат на някаква друг хитринка, за да извадят 3 сек. ускорение и 3 л. разход. Ако ще и при невъзможната скорост за тази кола 90 км/ч да е пак е невъзможно с досега познатите технологии.
  • #57
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бб ( преди 11 години )
    Ефективен е, да но това не пречи някой да е измислил нещо друго, което все още не знаем. Ако тези параметри от статията са верни и се потвърдят, значи тези от Порше са измислили нещо ново, което не знаем.
  • #56
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    между другото не бе трудно да си намеря пост от преди година когато говоря за кондензаторни хибридиhttp://***.automedia.bg/news/article_12751.htmlи предполагам че аутомедия не пазят по стари постове защото преди 2г съм писал тук за това. имаше един тъпчо дето спори с мен та се съдра а сега се е скрил някъде.66 - аткинсона е най ефективния бензинов мотор в момента. и според мен всички топ фирми ползват принципа но в много малка степен и не го пишат.
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бб ( преди 11 години )
    Чичко Алуди, проблемът ти е, че приемаш че Приуса на Тойота е върха на сладоледа и нищо друго няма. А не се ли сещаш, че някой може да направи нещата по друг начин, не с "аткинсонов двигател"!? Няма и как да се сетиш, понеже за теб всичко е копиране, смяташ че всички копират от Тойота, а това не е така. Spyker, + на хибрида според мен е че събира излишната енергия и ти я връща в един момент. Дали това е по-ефективно от повишеното тегло е друг въпрос. При Ф1 тези+100 коня са само за няколко сек