IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е Porshe 918 Spyder

Ясни са подробностите около хибридното спортно возило

Това е Porshe 918 Spyder

Компанията Porsche разпространи първи официални снимки на хибридното 918 Spyder и съобщи нова информация за автомобила, който ще започне да се произвежда от септември 2013 г.

Една от техническите особености на модела ще бъде адаптивното шаси, което ще позволи завиването и на четирите колела. Подробности за тази технология обаче не бяха съобщени.

Хибридното Porshe 918 Spyder на пистата
Тестовият прототип е облечен в камуфлаж, който трябва да напомни за класическото Porsche 917, участвало през 70-те години на миналия век в състезанията от сериите "Льо Ман". Суперколата има карбонов монокок, активни аеродинамични елементи, смъкващ се покрив от карбон и тръби на изпускателната система, които са изведени в горната част на моторния отсек.

В хибридната система с обща мощност от 770 к.с. влизат, както се и очакваше, 4.6 литров бензинов V8 мотор с мощност 570 к.с., по един електромотор за всяка от осите (109 к.с.на предната и 122 к.с. на задната), литиево-йонни акумулатори и скоростна кутия с два съединителя.

От 0 до 100 км/час Porsche 918 Spyder ускорява за по-малко от 3 секунди, а максималната скорост достига 325 км/ч. Средният разход на гориво е едва 3.0 л/100 км. Само на електричество машината може да измине 25 км., като в този режим максималната скорост достига 150 км/час.

Porsche ще пусне в производство само 918 екземпляра от този модел. В Европа цената на автомобила ще бъде 645 000 евро.

Тагове: porshe 918 spyder
0 от 500
  • #54
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    и стига сте му писали минуси на чичото - има много хора дето ще научат нещо от тоя форум.
  • #53
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    Спайкър а за F1 - рекордите според мен са повече от 3,0литровите мотори, но те бяха стигнали 900кс при БМВ и малко по малко при ферари. това е доста. а и как да оценим промените в регламента от тогава - по малко задно крило, ограничения в носа, мотори и трансмисии за по 4 състезания, забрана за използване на скъпи метали...
  • #52
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    чичото е по-прав според мен. и показа много добри познания. а за кондензаторите - аз това одавна съм го казал че за момента е перфектния хибрид, но ако не е плъг ин. а порше са решили да го зареждат и в контакта - тогава си трябват батерии. И СПайкъра е прав, но бърка едно - хибридните технологии не са само мода - те са бъдещето на бензиновия мотор. само с тях може да му държиш КПД-то на макс. и ако искаш да не е само за града просто трябва да е с нормална трансмисия + хибрид, както това порше.
  • #51
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Европейските *** са решили да жертват здравето на поданниците си за добрите печалби на автомобилната си индустрия. А въглеродния двуокис всъщност е безвреден. Растенията се хранят с него а животните го произвеждат. Дори теориите за приноса му към глобалното затопляне на са съвсем сигурни. За Ф1 не мога да коментирам, не съм запознат.
  • #50
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Да, в примера ти за движение с постоянна висока скорост дизела ще е на 42% а хибрида на 37%. Но такова движение в реалността се среща доста рядко заради все по-големия трафик. Оттам и по-ниския разход на хибридите в реалността. Проблемите на дизелите не са само азотните окиси които водят до формиране на смог, който е токсичен. Дизелите излъчват и твърди частици (сажди) - чист въглерод, който е канцерогенен. Не напразно в САЩ и Япония стандартите за емисии са толкова стриктни.
  • #49
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Най-добрите дизели имат пиково термодинамично КПД около 42%. Аткинсоновите двигатели в хибридите на Тойота - 37%. Само че хибридната система се грижи ДВГ винаги да е на 37% - ако няма нужда от толкова енергия за движение, се зареждат батериите, когато се заредят докрай ДВГ спира и хибрида върви на ток. Докато трансмисията на дизела рядко го държи около 42-та %. При ниски натоварвания КПД реално е 10-20% и пада до 0% на празен ход докато чакаш на светофара.
  • #48
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    Spyker, сметките за КПД-тата и сложностите на системите много зависят от самите системи. Затова, както вече писах, Порше по-добре да бяха изкопирали Supra HV-R със суперкондензаторите отколкото Шеви Волт с големите батерии. Така или иначе цената ще е абсурдна. В сравнение с батериите, суперкондензаторите събират малко енергия, но дават огромни пикови мощности, нямат почти никакви загуби и са в пъти по-леки.
  • #47
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Spyker ( преди 12 години )
    И накрая да не се окаже че 458 Italia е по-бърза от това Porsche za 5-10 обиколки. Защото при скортните коли се гледа МАКСИМАЛНА МОЩНОСТ ПРИ МИНИМАЛНО ТЕГЛО а не 200 коня отгоре за 20 км и 200 кила повече примерно казвам. Сега ще кажеш защо правят такива коли???? Ами отговара е много *** защото ТАКА Е МОДЕРНО И ТОВА Е ПСЕВДО ЕКОЛОГИЯ. Толкова малко бройки няма да се збарка да горят повече а те ще горят повече така или иначе защото ВСЕКИ ЩЕ КАРА ТАКАВА КОЛА ДО ДУПКА и едва ли ще го збарка бенза
  • #46
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Spyker ( преди 12 години )
    Сега да се насочим към спортните коли и F1. За една обиколка после дивидентите ти от KERS са точно 8 sec +100PS което за мен не е нищо особено но през годините менят правилата и просто това беше модерно. Аз лично гледам F1 и сега колите са около 750PS + 100 ot КЕРС stawa 850, a преди да сменят правилата бяха V10 3.5L някъде 800 коня което значи че сега трябва да са ПО-БЪРЗИ??? Да ама не РЕКОРДИТЕ ПО ПИСТИТЕ СТОЯТ ОТ 2004 БЕЗ KERS при по-носко технологични коли АЙДЕ МОЛЯ ТЕ КОМЕНТИРАЙ ТОВА !!!!!
  • #45
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Spyker ( преди 12 години )
    Така че хибридите са полезни при много специфични условия главно при ГРАДСКО КАРАНЕ. Ако хванеш един хибрид и една нормална кола на 500км по някой аутобан с 200 ще установиш колко много ще те на буда хибрида. ДИЗЕЛА Е МНОГО ПО ИКОНОМИЧЕН и да светна защо японците правят *** хибриди. В ЯПОНИЯ И САЩ СЕ ИЗМЕРВАТ АЗОТНИ ЕМИСИИ И НЕ ВЪГЛЕРОДНИ и затова дизели там няма просто не покриват нормите. Въпроса е много спорен повечето еколози твърдят че въглерода е по-зле но това др тема.