IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е Porshe 918 Spyder

Ясни са подробностите около хибридното спортно возило

Това е Porshe 918 Spyder

Компанията Porsche разпространи първи официални снимки на хибридното 918 Spyder и съобщи нова информация за автомобила, който ще започне да се произвежда от септември 2013 г.

Една от техническите особености на модела ще бъде адаптивното шаси, което ще позволи завиването и на четирите колела. Подробности за тази технология обаче не бяха съобщени.

Хибридното Porshe 918 Spyder на пистата
Тестовият прототип е облечен в камуфлаж, който трябва да напомни за класическото Porsche 917, участвало през 70-те години на миналия век в състезанията от сериите "Льо Ман". Суперколата има карбонов монокок, активни аеродинамични елементи, смъкващ се покрив от карбон и тръби на изпускателната система, които са изведени в горната част на моторния отсек.

В хибридната система с обща мощност от 770 к.с. влизат, както се и очакваше, 4.6 литров бензинов V8 мотор с мощност 570 к.с., по един електромотор за всяка от осите (109 к.с.на предната и 122 к.с. на задната), литиево-йонни акумулатори и скоростна кутия с два съединителя.

От 0 до 100 км/час Porsche 918 Spyder ускорява за по-малко от 3 секунди, а максималната скорост достига 325 км/ч. Средният разход на гориво е едва 3.0 л/100 км. Само на електричество машината може да измине 25 км., като в този режим максималната скорост достига 150 км/час.

Porsche ще пусне в производство само 918 екземпляра от този модел. В Европа цената на автомобила ще бъде 645 000 евро.

Тагове: porshe 918 spyder
0 от 500
  • #44
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Spyker ( преди 11 години )
    Чичко Алуди - правиш се на много разбиращ тука май и солиш хората. Даваш разни квалификации а сигурно се поредния *** но както и да е. Е аз първо искам да ти кажа че съм в висше образование при това инженерно и едно от първите неща които те учат в първи глокс е че от трансформирането на една енергия в друга ГУБИШ. Всяка система е с някакво КПД и от тези хибриди ти НЕ ПЕЧЕЛИШ ПОЧТИ НИЩО. Защото освен че всяка по-усложнена система изисква повече енергия ти качваш и теглото на колата.
  • #43
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    С електронна трансмисия ала Приус може и да може, ама надали. Щото ако можеше, нямаше да му слагат голяма батерия и да е плъгин. Което е пълна идиотия за автомобил със спортни претенции.
  • #42
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    ако кара на 1500об. разхода няма да е 3. колкото и с висока компресия да е мотора. а ако не е с отворен дросел като приуса - загубите от всмукване пак са големо. расъждавам на ревърс инженеринг. значи трябва да е с ниски обороти и с отворен дросел. не вярвам да има 12та или каквато и да е супер дълга предавка - но може в еко режим да прави само ел. предаване на енергия - ДВГ-генератор-ел.двигател. тогава оборотите може да са 800 , а загубите 5% в генератора, 5 в ел.дв. и 5% в електрониката.ок е.
  • #41
    1 rate up comment 4 rate down comment
    expert ( преди 11 години )
    Задницата е изцяло копирана от АУДИ Р8.
  • #40
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 11 години )
    баварец, мани тия фантастики, няма как да прави 90 км/ч на 800 оборота и да е с DCT (освен ако DCT-то не е с 12 предавки в което се съмнявам). Това го може само Приус с eCVT-то. А големия V8 просто има големи загуби от ***, с колкото ще ниско-вискозни синтетични масла да е. А с отворен дросел може да бъде само ако като Приус си събира излишния въртящ момент в заряд на батерията. Засега такъв немски хибрид не съм виждал. Може пък Порше да са първите достатъчно прилежни копирачи.
  • #39
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А пича долу си го е казал, това даже не е тяхна технология, а е купена от Williams. Некси неможаха да се справят самички великите немски умове ли кво ? То и пасата го пишеха разход 2.5 амааа няма кандидати да го покажат на практика нали ? Нормално във форума на всички колите ви харчат около 2-3 литра, няма новина
  • #38
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе незнам кво се пънят пак фанатиците от ВАГ и ква съпоставка правят с техните кошници дето карат, амааа накрая Тойота пак е на върха, па кой ги купува кой не дали ги интересува? Що не погледнете LExus LS 600h , кораб с разход 8 и 450 коня? Мислите ли, че като кара с 90 му харчи 8 ? Ама някой да е седнал да ви пише от Тойота моментен разход с заредени батерии или при изпитание в гаража ?? Доколкото знам приуса има разход 0 катоо са му заредени батериите. Кво се пънете с тия вагини
  • #37
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Той Чичко Алуди толкова ***, че от къде да знае тези неща. Той си мисли че щом тъпата му глава не проумява как, то няма как. Ама има ! Просто приеми, че си *** и както казват в едно предаване "няма невъзможни неща" просто има *** и умни, ти си от тъпите.Според чичкото щом като Приус харчи 5л. със 100к.с. значи няма как друго да е по икономично. Да ама не. Всеки дизел харчи по-малко и то с доста повече коне.
  • #36
    8 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 11 години )
    естествено че на пълна газ няма да харчи 3. но също така е вярно което казах - ако направи същия тест както с М3 по долу порше ще бие и М3ката и чайника. питанката е парв - какво като е V8 - ако се върти на 800 оборота с отворен дросел и директно впръскване що да не направи 3л при 90км/ч. паст 2.0тди как прави 2,5
  • #35
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Разбирател ( преди 11 години )
    Ако се интересувахте поне малко от моторни спортове, щяхте да сте видяли вече Ауди какви хибриди изкара (R18 e-tron) , 3.7 литра дизел, над 600 коня... Дебютира на състезанието на Спа, завърши на 2 и 4 място и съвсем не му свършиха батериите.