IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Англичани противопоставиха двете коли на писта (Видео).

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Английското издание EVO направи сравнителен тест на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265, който протича на пистата Bedford Autodrome.
Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265
Двете коли са много различни, но имат и много общо. Renault Megane RS 265 е най-бързата серийна кола с предно предаване, докато BRZ е първата кола на Subaru за световния пазар, която има задвижване към само един от мостовете - задния.

Общото е, че и двете коли са спортни, предназначени да доставят максимално удоволствие както на пистата, така и по обществените пътища.

Цените на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265 са също много близки. Във Великобритания цената на френския горещ хечбек е £24,825 (за по-скъпата версия Cup), а тази японското спортно купе със задно задвижване - £24,995.

Кой от двата автомобила е по-бърз при теста на EVO вижте във видеото. Renault Megane RS 265 разполага с по-висока мощност, но Subaru BRZ има по-ниска обща маса - 1,202 кг (1,387 кг при RS 265).



Renault Megane RS 265

2.0-литров четирицилиндров турбо-агрегат, генериращ 265 к.с. и 360 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 6.0 секунди и максимална скорост 254 км/час. Задвижване към предните колела.

Subaru BRZ

2.0-литров четирицилиндров атмосферен боксер, генериращ 200 к.с. и 205 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 230 км/час. Задвижване към задните колела.
 

0 от 500
  • #44
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Фиат прави най-доврите мотори с турбо,от 0,9куб.л.(който е1/2oт 1,8турбо)и 1,4турбо,1,9jtd каскадно!Очаквайте и смазващ 1,6!!!
  • #43
    20 rate up comment 0 rate down comment
    М. ( преди 12 години )
    Хората сравняват две спортни коли с еднакви цени - едната е френска струва едни пари, а другата е японска и струва същите пари. Кво можело да стане ако беше с турбо, ако беше с ремарке, ако беше карано от жена, ако беше дизел ко щете. Ако Субарото имаше нещо в повече, нямаше да има тест, защото водеща е еднаквата цена. Реното може да е изцедено, но цената е същата. Що коментирате глупости? Теста е потребителски - демек имаш само тези пари и си правиш тест драйв за да избереш коя да купиш.
  • #42
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хайде бе,че могли немските инженери?? Те като не могат нещо,все се намира някой да каже,че не искат. Много лесно измъкване. Спортната кола означава високообортна,а не средно-боротна с турбо- това е компромис.Когато моторът ти е слаб, слагаш турбо,за да компенсираш.
  • #41
    5 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    много бъркате като си мислете че германските инженери не могат да "извадят" 200кс от 2л. просто решили че нема смисъл. при тези обороти ти трябват 4л бензин на час само за да въртиш мотора. хората са решили че турбото върши по добра работа. а и си мисля че субару ще го сменят тоя мотор с новия 1,6 за който писаха. а хонда вадеха 240кс от 2л ама кво - спряха го.
  • #40
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Нямам намерение да се гръмна само защото някой анонимник дето не разбира от коли и няма опит ми го пожелава. Аз съм карал различни нови автомобили - Рено, Ситроен, Субару, ФВ и тогава съм станал фен на Субару. И мога да потвърдя от опит, че най-скапаното бе Реното, после ФВ и Ситроен (на кантар са), а най-здравата и стабилна кола която съм карал е Субару Аутбек. Така че умряла ти е оная работа, а не марката Субару. Това че тук не се цени, нищо не значи - мнение от прости селяци не щем.
  • #39
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Nai-dobrata marka za seliani i kolhoznici e Subaru.Dori i v banka da raboti6 selskia kele6 namoje6 da skrie6.
  • #38
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Истината е ,че *** фенове на субару си хвалят умрялата марка която вече се срина по продажби а рено-нисан се развива и то доста успешно.Субаруфен ходи се гръмни ,че реното ще се скапа след 2 год.простата ти кратуна само субару знае,няма марка която да не си оплюл .
  • #37
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ангел Стоянов,какви глупости говориш - това е най-новия боксер на Субару и Тойота с най-модерното впръскване D4S Тойота,никакво предклапанно и други глупости.Прочети малко за тази феноменална кола. Тоя боксер вади чисти 200 коня атмосферен, тия коне от 2.0 мотор германците ги вадят само с турбо и компресор,никога атмосферно! Това е много модерен японски агрегат.
  • #36
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Subaruto moje da go sma4ka i dosta po-malka kola.
  • #35
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Раното е доста добър модел, доколкото съм гледал най-бързия хеч сток.