IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Англичани противопоставиха двете коли на писта (Видео).

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Английското издание EVO направи сравнителен тест на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265, който протича на пистата Bedford Autodrome.
Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265
Двете коли са много различни, но имат и много общо. Renault Megane RS 265 е най-бързата серийна кола с предно предаване, докато BRZ е първата кола на Subaru за световния пазар, която има задвижване към само един от мостовете - задния.

Общото е, че и двете коли са спортни, предназначени да доставят максимално удоволствие както на пистата, така и по обществените пътища.

Цените на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265 са също много близки. Във Великобритания цената на френския горещ хечбек е £24,825 (за по-скъпата версия Cup), а тази японското спортно купе със задно задвижване - £24,995.

Кой от двата автомобила е по-бърз при теста на EVO вижте във видеото. Renault Megane RS 265 разполага с по-висока мощност, но Subaru BRZ има по-ниска обща маса - 1,202 кг (1,387 кг при RS 265).



Renault Megane RS 265

2.0-литров четирицилиндров турбо-агрегат, генериращ 265 к.с. и 360 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 6.0 секунди и максимална скорост 254 км/час. Задвижване към предните колела.

Subaru BRZ

2.0-литров четирицилиндров атмосферен боксер, генериращ 200 к.с. и 205 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 230 км/час. Задвижване към задните колела.
 

0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Къде е тъпака дето говореше, че турбокомпресорите се слагали за коне, а компресорите за въртящ момент ? Я да погледне горе характеристиките и да се скрие в някоя дупка :)
  • #33
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Антон Стоянов ( преди 12 години )
    Къде са му на Subaru директното впръскване и каскадните турбини ? Архаичен атносферен двигател с предклапанно впръскване - тая технология беше водеща до 95-та . Знам че е любима марка на много хора НО технологично много изостана . Ако погледнете безпристрастно фактите ще видите истината
  • #32
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пак сте праскали Бавареца!
  • #31
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Най - точния коментар.
  • #30
    24 rate up comment 4 rate down comment
    ? ( преди 12 години )
    Как може да сравнявате 2.0 атмосферен двигател с 2.0 турбиниран двигател? Нелепо е.
  • #29
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Не знам дали са архаични двигателите на Субару ама могат да изкарат толкова километри, колкото ти не можеш да караш. По-вероятно е да ти е архаична прическата. Големи състезатели се извъдихте тука!!! Като не ви харесва автоматика, вземете си ръчка. И тя превключва малко трудно на моменти, ама има екшън. А който сравнява Рено със Субару нищо не разбира от коли. Реното след 2-3 години ще го хвърлиш, защото за нищо няма да става, а Субаруто ще пише история.
  • #28
    7 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    хората сравняват спортни коли от среден клас или нисък клас с еднакви цени. за мое съжаление субаруто не се представя добре. или може би наистина тоя меган RS е доста добре направена кола за парите си. скоро май на някви тестове би Голг с подобна мощност, а сега и нов модел на субару. то е ясно че STi ще го накаже, но там парите са други.
  • #27
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хаха, ти си яко *** мой човек. Пръдливо субару STI знаеш ли как наказва?
  • #26
    9 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Как може да сравняват, това пръдливо субару с невероятния- меган рс?
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Мен малко ме е яд на тези сравнения, тъй като не може да се уеднаквят характеристиките на автомобилите. Освен това субективизма е много силен.