IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Англичани противопоставиха двете коли на писта (Видео).

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Английското издание EVO направи сравнителен тест на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265, който протича на пистата Bedford Autodrome.
Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265
Двете коли са много различни, но имат и много общо. Renault Megane RS 265 е най-бързата серийна кола с предно предаване, докато BRZ е първата кола на Subaru за световния пазар, която има задвижване към само един от мостовете - задния.

Общото е, че и двете коли са спортни, предназначени да доставят максимално удоволствие както на пистата, така и по обществените пътища.

Цените на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265 са също много близки. Във Великобритания цената на френския горещ хечбек е £24,825 (за по-скъпата версия Cup), а тази японското спортно купе със задно задвижване - £24,995.

Кой от двата автомобила е по-бърз при теста на EVO вижте във видеото. Renault Megane RS 265 разполага с по-висока мощност, но Subaru BRZ има по-ниска обща маса - 1,202 кг (1,387 кг при RS 265).



Renault Megane RS 265

2.0-литров четирицилиндров турбо-агрегат, генериращ 265 к.с. и 360 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 6.0 секунди и максимална скорост 254 км/час. Задвижване към предните колела.

Subaru BRZ

2.0-литров четирицилиндров атмосферен боксер, генериращ 200 к.с. и 205 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 230 км/час. Задвижване към задните колела.
 

0 от 500
  • #54
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Impreza Наказва ( преди 12 години )
  • #53
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Subarufen,goliam boiler si...napravo izbi ribata s TIRa!!!
  • #52
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Ами точно това са двигателите на ФВ - пълен ***. Какво става като ти гръмне турбото докато изпреварваш някой тир и отсреща идва друг тир? Ами сандвич и паметник край пътя. Има ли някаква обективна статистика колко хил. км изкарва двигател с турбо или с би-турбо? Или има ли някой от вас да е изкарал напр. 200000 км без да му гръмне турбото? Ако измислят нов бойлер, който загрява 100 л. за 5 мин. обаче всеки пети гърми и ти събаря апартамента ти ще си го купиш ли щото е модерен и пести ток?
  • #51
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Автор: ( преди 12 години )
    Субару-тата бяха уникални и като характеристики, и като иновативтост до 2004, от тогава до сега затънаха много яко, разчитат на стара слава, никакви нови технологии, нищо ново при тях...Колкото и да си напъвате мозъчетата това няма да се промени! Дори и да беше с турбо, това Субару щеше да струва най-малко с 5 бона повече и пак не се знае дали щеше да е по-бързо от това Рено! И да не ви се иска да го признаете, затъват яко, това са последни напъни на умираща марка преди Тойота да ги купи!
  • #50
    5 rate up comment 2 rate down comment
    М. до Субаруфен ( преди 12 години )
    Този тест специално е на писта. Ако иска потенциалният потребител може да ги пробва и градско, в планината, на село. Тогава обаче тест драйва ще е по-продължителен, с повече видео, с повече разходи и т.н. Може да ги пробват и с повечко багаж. Все пак това са спортни изпълнения и е нормално да ги пробваш на писта, където може да се вдига висока скорост - таксата сигурно ще е по-малка от глобите.Ако искаш да ги сравняваш като инженер - вземи модели с еднакво предаване, с еднаква мощност и т.н.
  • #49
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    И к'во точно измислил М.? Като са на една цена по какво точно потребителя ще си избере едната от двете коли? По разликата от 5 сек. ли за обиколката на една писта? И все на писта ще ги карат тези коли, нали?
  • #48
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Mnogo qsno e,taka ne sa ravnostoini -ednoto mehanika,drugoto avtomat.
  • #47
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Fenovete na Subaru i Japankite, vse "kosmite" im pre4at.
  • #46
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Kato e potrebitelski test,da biaha vzeli Subaruto s mehani4na kutia,hem e po-evtino,hem pove4e vyrvi.
  • #45
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво на М.,тук е много голяма рядкост,някой да мисли.