IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Англичани противопоставиха двете коли на писта (Видео).

Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265

Английското издание EVO направи сравнителен тест на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265, който протича на пистата Bedford Autodrome.
Subaru BRZ VS Renault Megane RS 265
Двете коли са много различни, но имат и много общо. Renault Megane RS 265 е най-бързата серийна кола с предно предаване, докато BRZ е първата кола на Subaru за световния пазар, която има задвижване към само един от мостовете - задния.

Общото е, че и двете коли са спортни, предназначени да доставят максимално удоволствие както на пистата, така и по обществените пътища.

Цените на Subaru BRZ и Renault Megane RS 265 са също много близки. Във Великобритания цената на френския горещ хечбек е £24,825 (за по-скъпата версия Cup), а тази японското спортно купе със задно задвижване - £24,995.

Кой от двата автомобила е по-бърз при теста на EVO вижте във видеото. Renault Megane RS 265 разполага с по-висока мощност, но Subaru BRZ има по-ниска обща маса - 1,202 кг (1,387 кг при RS 265).



Renault Megane RS 265

2.0-литров четирицилиндров турбо-агрегат, генериращ 265 к.с. и 360 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 6.0 секунди и максимална скорост 254 км/час. Задвижване към предните колела.

Subaru BRZ

2.0-литров четирицилиндров атмосферен боксер, генериращ 200 к.с. и 205 Нм. Ускорение от място до 100 км/час за 7.6 секунди и максимална скорост 230 км/час. Задвижване към задните колела.
 

0 от 500
  • #24
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Помня го. На това се казва японска резачка. Без да пише ГТИ,МТИ,Р3 или тем подобни глупости. Пъргава и бърза Корола.
  • #23
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    До Субаруфен - няма да си кривим душата, че е така. Мудни са, но в края на краищата за какво ти трябват тези автомобили? Като искаш скорост - купуваш спортни версии и т.н. Аз искам спокойствие, сигурност и надеждност на машината. Искам тя да работи за мен, а не аз за нея. По принцип част от покупките на автомобилите са емоционални, така че и другата страна я разбирам, да иска "туй-онуй":)
  • #22
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Чичко Алуди ( преди 12 години )
    На тъпите английски автожурналисти още им е кисело че японците им закопаха цялото автомобилостроене. Помните ли Джереми Кларксън с Голф ГТИ дето беше по-бавен и с по-лошо пътно поведение от обикновена Корола обаче Королата видите ли била скучна. Смешници.
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Subarufan ( преди 12 години )
    В интерес на истината, и на мен не ми хареса автоматика на Форестър 2.0. Някак си много муден ми се стори.Може да е заради ръчнната скоростна кутия на Легасито ми, не знам. Обаче СВТ-то се държеше много добре!
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Не знам за Реното, ама Субару не смогват да изпълнят заявките си.Понякога не всичко е технически характеристики. АКО БЕШЕ ТАКА VW нямаше да са потенциален кандидат за производител 1
  • #19
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Абе Станчев, ми купи си тогава немски автоматик. Моя на Легаасито е 4 скорости от края на 94та е към 370 000 км. Досега не съм го ремонтирал само масло сменяме. Карам си спокойно комбито и никъде не бързам. Като толкова те е ударила нервата купи си една "резачка" като гореспоменатите, настъпвай *** на газта и давай напред.
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Николай Станчев ( преди 12 години )
    На Субару автоматичната ск. кутия е под всякаква критика - имам Субару Аутбек - автоматик и като се кача на някой модерен немски автоматик /Мерц , БМВ/ направо ме е яд на японците от Фуджи Х.Индъстри - толкова да не полоат усилия да усъвършенстват автоматика. Така , че на тоя - синия не му е било хич лесно...
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Badi ( преди 12 години )
    Logi4no renoto da predlaga malko pove4e za parite si ot toyobaruto no ima edin dr moment tozi megan e iztiskan fabri4no na 90% ot vazmjnostite na kolata a tazi qponka dori nqma i turbo i ima golqm potenciql za tunning.
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** тая работа,ако тоя двигател на Субару има още 50 коня отгоре. С Турбо Субару ще имат 300 коня от този 2.0 двигател, Рено вадят едва 265к.с. Субару е атмосферен в момента,ако на Реното му извадиш турбото,не може да направи и 180 коня.
  • #15
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Антон Стоянов ( преди 12 години )
    Двигателите на Subaru са архаични в сравнение с този на Renaut . Subaru си останаха в 90-те . Жалко !