IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Ferrari онемял, като видял новият Viper

И Лука ди Монтедземоло призна качествата на спортния автомобил

Шефът на Ferrari онемял, като видял новият Viper

Президентът на Ferrari Лука ди Монтедземоло направо онемя, след като за първи път видя новото поколение на суперколата Viper. Това съобщи сайтът Motorauthority, позовавайки се на интервю на изпълнителния директор на Chrysler Group и ръководител на концерна Fiat Серджио Маркионе.
Шефът на Ferrari онемял, като видял новият Viper
„През миналата седмица имахме заседание на борда на директорите, на което присъства и Лука ди Монтедземоло. Там той имаше шанса да види тази кола и направо онемя. А когато шефът на компания като Ferrari признава, че създаденият автомобил е уникален и неповторим, то това е огромен комплимент за работата, свършена от инженерите на Chrysler”, коментира Маркионе.

Новото поколение на Viper, чието име е SRT Viper, дебютира на изложението в Ню Йорк през април. Купето получи 8.4 литров двигател с мощност 649 к.с., комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия. Каросерията на машината е от алуминий и карбон, а окачването е с 2 варианта на настройка.

SRT Viper вече се произвежда в завода на Chrysler Group в Детройт. Според Маркионе интересът към машината е доста сериозен от страна на местните клиенти на компанията.

Тагове: srt viper
0 от 500
  • #2
    27 rate up comment 3 rate down comment
    бб ( преди 12 години )
    А какво да каже, че е грозна ли!? Човекът е възпитан, не може да каже на черното бяло. Това обаче със сигурност ще е повод някои тук да твърдят, че Ферари са признали, че Вайпър е по-добър и те са на колене пред него. Странни хора има тук в този форум. Пълни с омраза.
  • #1
    12 rate up comment 21 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    а пак добре че е кола от групата. че той един шеф на ферари бе онемял навремето като пускаха бвм 850i - тогава трябваше да се върнат обратно на чертожните дъски да си оправят 456 и пускането му се забави с 2г.