IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Ferrari онемял, като видял новият Viper

И Лука ди Монтедземоло призна качествата на спортния автомобил

Шефът на Ferrari онемял, като видял новият Viper

Президентът на Ferrari Лука ди Монтедземоло направо онемя, след като за първи път видя новото поколение на суперколата Viper. Това съобщи сайтът Motorauthority, позовавайки се на интервю на изпълнителния директор на Chrysler Group и ръководител на концерна Fiat Серджио Маркионе.
Шефът на Ferrari онемял, като видял новият Viper
„През миналата седмица имахме заседание на борда на директорите, на което присъства и Лука ди Монтедземоло. Там той имаше шанса да види тази кола и направо онемя. А когато шефът на компания като Ferrari признава, че създаденият автомобил е уникален и неповторим, то това е огромен комплимент за работата, свършена от инженерите на Chrysler”, коментира Маркионе.

Новото поколение на Viper, чието име е SRT Viper, дебютира на изложението в Ню Йорк през април. Купето получи 8.4 литров двигател с мощност 649 к.с., комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия. Каросерията на машината е от алуминий и карбон, а окачването е с 2 варианта на настройка.

SRT Viper вече се произвежда в завода на Chrysler Group в Детройт. Според Маркионе интересът към машината е доста сериозен от страна на местните клиенти на компанията.

Тагове: srt viper
0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce, kakvo se tvari6,malko 6egi.Ot kakto se obzavede sas Sklasa,mnogo doka4liv stana.V4era be6e na dve kolela, a dnes na kolko si,edno?
  • #31
    15 rate up comment 1 rate down comment
    bai Ivan ( преди 12 години )
    Аз също онемях като го видях. Истински звяр, чистокръвен. Този път в комбинация с италиански дизайн. Просто пърфект. Доста бегачки ще удари в земята!!
  • #30
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    До по-долният:Абе ти не разбра ли, че Класика е голям човек на над 35 години. Имаше снимки в сайта, отделно ми е пращал негови от сега, като млад и т.н. Даже да не го видиш, гласът му по скайп е доста басов и по начина, по който говори си личи, че е голям човек.А и какво не ти харесва? Човека решил да си поиграе, а ти все го плюеш. И това под всяка статия. Каква е тази завист и защо? Той бил такъв, аз съм бил онакъв, колата ми била стара...Абе вземи ми купи новият S250CDI. Няма да откажа!
  • #29
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Klasika,след малко ще минат на визитация, хайде в леглата.
  • #28
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Amerikancite sa emocionalna nacia,reklamnia trik e za tiah.
  • #27
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еее - чак пък шефа на Ferrari да онемее :PТо бива, то може рекламни трикоев, но този път са се престарали.
  • #26
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Весо и Бавареца си лапат парчетата.
  • #25
    13 rate up comment 3 rate down comment
    раптор ( преди 12 години )
    Е кво няма да онемее... Колата е истинска пепелянка! Предишното поколение се доказа като цар на пистите... Тва едва ли ще остане по-назад! А цялостния дизайн е с една глава напред пред стария! Като добавим и това, че колата не е скъпа (за този клас) и е доста непретенциозна... Някои хора продават цялостен пакет, други продават просто страст!
  • #24
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварец,много кухо парче си.
  • #23
    7 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    алфист а 458 продават ли го с ръчна? аз съм сменял предавки от горна на по долна без съединител - ти можеш ли? кеф е но има опасност да прецакаш синхронизаторите. мисля че с два съединителя ще ме накефи повече. предполагам че на авентадор-а трансмисията въпреки че е с 1 съединител също ще ме накефи.