IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lada 2107 вече е история

Последният автомобил от този модел бе произведен в Русия

Lada 2107 вече е история

Случи се това, в което малцина вярваха – в Русия повече няма да се произвеждат автомобили „Жигули”. Или по-точно техните наследници от семейството Lada. Вчера -17 април, последната машина от модела 2107 слезе от конвейра на Ижевския завод на АвтоВАЗ.
Lada 2107 вече е история
Автомобилът бе пуснат в продажба през далечната 1982 г. като по-мощен и съответно по-скъп вариант на модела 2105. На външен вид 2107 се отличаваше с различни капак, задни светлини и хромирана решетка на радиатора. Машината бързо успя да се наложи на пазара, изпреварвайки по продажби 2105. И стана символ на най-престижния автомобил, който обикновеният човек можеше да си купи в бившия СССР и страните от Източна Европа.
Lada 2107 вече е история
От 2002 до 2012 г. Lada 2107 се произвежда в завода на украинската компания ЛуАЗ, а от 2006 г. се сглобява и в Египет. През май миналата година производството на модела бе преместено в Ижевския завод на АвтоВАЗ, за да може в останалите предприятия да се освободят мощности за новата Lada Granta.
Lada 2107 вече е история
Слуховете за нейното спиране вървят от известно време и вероятно заради това през миналата година 2107 се превърна в най-добре продаваният модел на АвтоВАЗ с повече от 40 000 бройки. Причината е проста – много ниската цена.

Базираният на Fiat 124 автомобил, носещ името Lada Signet в Канада, Lada Laika в Бразилия и Lada Riva в някои европейски страни, беше на пазара повече от 30 години, като е произведен в около 17 милиона екземпляра.

Тагове: lada 2107
0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    до бавареца ( преди 13 години )
    Баварец, така е, но автомобилите с задно са едни от най-нестабилните при зимни условия...Е36 ците са хубав пример за това...
  • #11
    5 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    като вземе някой да ми обяснява за "стабилност" при соц коли проектирани преди 40години... но пък едно време какви спорове бяха кое е по добро - москвич или лада. една скара кебапчета и каса бира отиваха само докато загреят.
  • #10
    16 rate up comment 0 rate down comment
    АС ( преди 13 години )
    По-красива, но за сметка на това доста по-нестабилна спрямо Москвич 2140...Московеца отдавна е история, време е и тази легендарна машина да го последва :-)
  • #9
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Чичо ( преди 13 години )
    ееех, спомени , спомени - първата ми кола - нова от магазина - двигател 1600 куб. , 5 скорости , от сегашно време ми изглежда направо друга епоха... , а ги гледахме като някакви лимузини..... що лъскане съм я лъскал...
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    xaxaxaxa dali minus na puirvq, ama toy e zverski prav, samo deto za vas ne e itoriq ami si e nastoqshte :D :D
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    аз това за 47ма година не го разбрах.
  • #6
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фиат счита колата за остаряла и я спира от производство през 1947 година. Руснаците са назад с 38 години.
  • #5
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Тъжен ( преди 13 години )
    НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ...
  • #4
    7 rate up comment 14 rate down comment
    с2 ( преди 13 години )
    чак пък светът да се е отървал, по скоро само руснаците, защото след 90-та година това подобие на автомобил основно си ги купуваха само руснаци
  • #3
    11 rate up comment 32 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Най-накрая света се отърва от тоя руски ***