IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lada 2107 вече е история

Последният автомобил от този модел бе произведен в Русия

Lada 2107 вече е история

Случи се това, в което малцина вярваха – в Русия повече няма да се произвеждат автомобили „Жигули”. Или по-точно техните наследници от семейството Lada. Вчера -17 април, последната машина от модела 2107 слезе от конвейра на Ижевския завод на АвтоВАЗ.
Lada 2107 вече е история
Автомобилът бе пуснат в продажба през далечната 1982 г. като по-мощен и съответно по-скъп вариант на модела 2105. На външен вид 2107 се отличаваше с различни капак, задни светлини и хромирана решетка на радиатора. Машината бързо успя да се наложи на пазара, изпреварвайки по продажби 2105. И стана символ на най-престижния автомобил, който обикновеният човек можеше да си купи в бившия СССР и страните от Източна Европа.
Lada 2107 вече е история
От 2002 до 2012 г. Lada 2107 се произвежда в завода на украинската компания ЛуАЗ, а от 2006 г. се сглобява и в Египет. През май миналата година производството на модела бе преместено в Ижевския завод на АвтоВАЗ, за да може в останалите предприятия да се освободят мощности за новата Lada Granta.
Lada 2107 вече е история
Слуховете за нейното спиране вървят от известно време и вероятно заради това през миналата година 2107 се превърна в най-добре продаваният модел на АвтоВАЗ с повече от 40 000 бройки. Причината е проста – много ниската цена.

Базираният на Fiat 124 автомобил, носещ името Lada Signet в Канада, Lada Laika в Бразилия и Lada Riva в някои европейски страни, беше на пазара повече от 30 години, като е произведен в около 17 милиона екземпляра.

Тагове: lada 2107
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Александър ( преди 2 години )
    Преди години софиянец в Казичене с джип Шевр олет ми каза; Имах лада и имах по-малко пробле ми! Тичай в посолството му казах, ще ти помогнат те са отзивчиви!
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Александър ( преди 2 години )
    В Ивишам/Англия/ видях лада 1500S десен волан тиквено жълта! Полски фиат и Полонез не видях
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Александър ( преди 2 години )
    Първите жигулита бяха FI AT 124 модел 1962 годи на! Тези коли тотално надживяха италианската глоква с полска пелерина 125 Р! Ладите вървят и сега, а полските фиати отдавна умряха! Кажи му поляк и не го обиждай повече!
  • #19
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Filip ( преди 13 години )
    Жал ми е че всяка една Лада е оплювана от повечето хора в света но е факт че това е една легенда. Ладата ми е в сърцето!!!
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Колата е много здрава,движи се по всякакъв терен!
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    ЛАДА 2107 ( преди 13 години )
    Много хубава кола!
  • #16
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Лада СедмиИца ( преди 13 години )
    Може да слиза от конвейр, но завинаги остава в сърцата ни :-)
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Porscheto ( преди 13 години )
    Naistina be6e vreme tazi klasika da slezne ot konveira no mi e nqkak tajno detskite mi godini minaha po tezi koli no realnosta e druga LEKA I PRAST.
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Volanadjia ( преди 13 години )
    А по темата със стабилността всичко зависи от гумите и преценката на водача. И чисто нов джип от избрана марка като му сложиш последна грижа на природата гумета и си дотам. Тествано за съжаление с автомобил на клиент, е...закарах го цял до дестинацията, ама до последно треперех. А и задното има много предимства, както и недостатъци. Целта на копейката и родата - 400 кила в багажника и беж по поляните. На кола с предно е нежъзможно.
  • #13
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Volanadjia ( преди 13 години )
    Продукцията на ВАЗ си беше морално остаряла преди десетилетия, факт е. Безценното при нея е, че буквално части имаше с тонове. Безспорен привърженик съм на сигурността и е факт, че да оцелееш в такъв автомобил е чудо. Ама на тия коли някои от нас разбраха к'во е да караш, та си останаха мил спомен. А и колко багаж мъкнеха и откъде минаваха. Ама вече има други машини за тия задачи за щастие :)