IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли

Единствено Toyota Prius продължава да се ползва с високо доверие от собственците си

Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли

Почти 2/3 от американските шофьори, които са си купили хибридни автомобили, се отказват от тях, когато дойде времето за смята на колата. И се прехвърлят на обичайните машини. Това показва изследване на пазара през 2011 г., направено по поръчка на агенция AutomotiveNews.
Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли
Подобна статистика засяга всички хибридни модели, продавани в САЩ с изключение на Toyota Prius. Що се касае до останалите подобни машини, едва 22 % от водачите отново си купуват хибрид. През 2010 г. резултатът е бил 26.4 %, а през 2009 г. – 41.8 %.

Според главния мениджър на компанията Polk, която изследва автомобилния пазар вече 40 години – Брад Смит, подобна тенденция не бива да отчайва компаниите, вложили милиарди за развитието на хибридни технологии. Той е на мнение, че тепърва хибридите ще привличат нови клиенти, тъй като конкуренцията между фирмите покачва и качеството на предлаганите продукти.
Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли
Изследването показва, че 60 % от собствениците на Toyota Prius повторно са си купили автомобил на компанията, като 41 % пак са заложили на Prius. При Honda резултът е съответно 52 %, които залагат на същата марка и 20 %, които отново избират хибрид.

Според Смит големият проблем в случая е цената на хибридите от по-висока класа, която отказва клиентите. Затова и те залагат на компактни автомобили, които подобряват своята икономичност. През миналата година 2.4 % от продадените нови коли в САЩ са били хибриди, докато резултатът през 2008 г. е бил 2.9 %.

Тагове: Toyota Prius
0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 19 rate down comment
    Пацо ( преди 13 години )
    Много ме кефите, яко съм *** де. Ама имам 2 виши едното от щатско. Пък и Кадилака ми струва далеч повече от примуса-грозен. Сериозно предложение, ако тука има някои много умен които да покрива изискванията ми, веднага заминава за щатите на 36000 доларес стартова заплата, ще получи и квартира. Ако се докаже че е ОК може за година две да стигне до 80000-90000. Таман ще имате за примусче. Някои нещо??Надали, тъжно, но обикновено Пакистанец или Индиец е по добрия....
  • #19
    14 rate up comment 5 rate down comment
    do paco ( преди 13 години )
    ti si tozi deto kara6 6taiga kadilak abati i tuhlata grozna i 6te govori6 za prius? priusa e svetlinni godini pred taq tekezesarka nqmate vkus tapaci
  • #18
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Do Paco ( преди 13 години )
    Ti si tipi4niq prost balgarin vsi4ko koeto e skapo nemoje da si go pozvloim e *** i gadno sled 10g kato toq Prius stane 7000lv nqma da se iznenadam i ti samiq da si zeme6 edin 6te ti hubavo kato ti har4i 5/100 v grada pak kvato takava kolata.
  • #17
    8 rate up comment 17 rate down comment
    ПАцо ( преди 13 години )
    Хихи, много сте озлобени нещо, шефа ли ви тормози пчелички такива? Аз момчета съм си внесъл Кадилак Ескалейд и си го карам на газ от като беше на 700км, нека ви е смешно. И да ви кажа на същите такива пчелилки като вас в Сащ много ама много им се смеят на примусчетата и затова са 1.5% от новите коли.Ясно е че и тука има "меки китки от новото поколение" които харесват такива щайги, ама не могат да си ги купат. А шефа на фабриката с които работа има S, SL и ML ама лъже работниците че кара колело..
  • #16
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Казваш те тези дето са имали до сега хибриди все на старо са ги купували и са от хората,които не могат да си купят нова кола.Колко си *** само не е истина.Гледам,че по-долу си писал с няколко различни имена,но не можеш да заблудиш никой.Толкова тъпо парче рядко се среща,а да са няколко в един форум е изключено.Просто простотията ти много прозира.Елементарен си.
  • #15
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Когато фактите говорят и боговете мълчат", само умниците от форума си мислят, че знаят повече. Дефакто те са безработни и нещастни, а тези които могат да си позволят нова кола не се връщат обратно при хибридите. *** как на Дошко да се обясни, че хибридите не са толкова екологични, колкото се изкарват, та той никога не е влизал в такава.
  • #14
    20 rate up comment 8 rate down comment
    до: Стоянов ( преди 13 години )
    Дела *** хибридите ще намалява,но на кои хибриди?Това разбра ли го?На хибридите,които са НЕЕФЕКТИВНИ.Не може другите да произвеждат хибриди,на които само името им е такова и хората да не се усетят.Тойота за пореден път доказва кой е най-напред в технологично отношение.В това предполагам спор не може да има.
  • #13
    23 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    На тъпия балкански селендур му дай тракащ и пушещ дизел и това е.Той друго не приема.Ако печката е някое ФауВе си е направо върха.По-голЕм от него нЕма.Хората в САЩ обаче са от друго тесто.Карат Приус и го боготворят.Не ги бърка какво ще каже ***,който кара Хамър или Додж пикап със среден разход 30/100.Не ги бърка какво ще кажат и бедните прошляци,които само в мислите си пътуват често до Америка.В статията съвсем ясно е написано за Приус.Не знам нискочелите *** какво още не са разбрали и
  • #12
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Антон Стоянов ( преди 13 години )
    Хибридите са на пазара вече 10 г. и засега според статичта са с 2.4 % пазарен дял и се очаква той да НАМАЛЯВА . И когато фактите говорят е добре хората който много приказват да мълчат
  • #11
    6 rate up comment 9 rate down comment
    ами ( преди 13 години )
    ами съвсем логично. Видях, че много от автомобилите на ФВ в сайта им за САЩ са с вариант метан. При цена от 100 долара(на борсата) само мога да си представям колко е евтино(и екологично) да се шофира в САЩ на метан. Заразлика от БГ, където природния газ е 500 долара(на едро отново). Просто американците са прагматични. А това ще им спечели и време за усъвършенстване на елктромобилите без това да влияе на околната среда като дизела и бензина.