IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли

Единствено Toyota Prius продължава да се ползва с високо доверие от собственците си

Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли

Почти 2/3 от американските шофьори, които са си купили хибридни автомобили, се отказват от тях, когато дойде времето за смята на колата. И се прехвърлят на обичайните машини. Това показва изследване на пазара през 2011 г., направено по поръчка на агенция AutomotiveNews.
Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли
Подобна статистика засяга всички хибридни модели, продавани в САЩ с изключение на Toyota Prius. Що се касае до останалите подобни машини, едва 22 % от водачите отново си купуват хибрид. През 2010 г. резултатът е бил 26.4 %, а през 2009 г. – 41.8 %.

Според главния мениджър на компанията Polk, която изследва автомобилния пазар вече 40 години – Брад Смит, подобна тенденция не бива да отчайва компаниите, вложили милиарди за развитието на хибридни технологии. Той е на мнение, че тепърва хибридите ще привличат нови клиенти, тъй като конкуренцията между фирмите покачва и качеството на предлаганите продукти.
Купувачите на хибриди се прехвърлят на нормални коли
Изследването показва, че 60 % от собствениците на Toyota Prius повторно са си купили автомобил на компанията, като 41 % пак са заложили на Prius. При Honda резултът е съответно 52 %, които залагат на същата марка и 20 %, които отново избират хибрид.

Според Смит големият проблем в случая е цената на хибридите от по-висока класа, която отказва клиентите. Затова и те залагат на компактни автомобили, които подобряват своята икономичност. През миналата година 2.4 % от продадените нови коли в САЩ са били хибриди, докато резултатът през 2008 г. е бил 2.9 %.

Тагове: Toyota Prius
0 от 500
  • #40
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    3 ПЪТИ дюзи и турбини е сменил всеки тракащ немски кошер от 98-*** или е вече в автоморгата, докато Приус само върви безпроблемно.Те иначе германците нямаха да му се кланят до земи и да му дават награди!
  • #39
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За пореден път Тойота с уникалният си хибрид Приус показва на конКУРенцията колко струват.За пореден път Приус бърка във вмирисаните немски ***,които не могат читав конвенционален автомобил да направят,а какво остава за хибрид.Ниско развитите фирми произвеждат автомобили с технологии от преди 100 г.,а високотехнологичните мислят за бъдещето.П.С.Кретена с норвежките батерии по-долу да вземе да се застреля,но преди това да прочете къде правят батериите на Приус!
  • #38
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    трак-трак прави на дошето главата, докато бълва нови ла*на и измишльотини за японските казани.. дошее, вече ми ставаш безинтересен, айде ще гледам тези дни пак да те засеча и да ти пиша! ^^ Чао и да сънуваш приус от 97, който със сигурност или е сменил 3 батерии или вече е в автоморгата в перник хахаха
  • #37
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Разбира се,че ти не си виждал Приус на живо, ти си от дълбоката провинция,там само стари дизели може да видиш. Иначе Тойота никога не е казвала,че батерията намалява капацитета й . Самата гаранция от 8 години те опровергава. Приус 1-во поколение от 98-*** още се движат с оригиналните батерии. Но дизелите от 98-*** дюзите им отдавна са в кофата,както и турбината,трак-трак-трак старомодно дизелче със скъпа поддръжка. Приус германците го награждават като най-здравата кола! Немските еднодневки-не!
  • #36
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    хахаха, лъжеш ли дошее.. батерията на приус от 98 в момента първо че е отишла в кофата преди 5-6 години и второ ако сега беше в колата щеше да има заряд за има няма 200 метра.. тойота ги знаем че лъжът, но поне за това си признават че батериите им са еднодневки като на всички - след 5 години капацитета е макс 30% от този в началото. И тук самите те го казват, а няма нужда един пъпчив *** да си измисли фантазии за приуси които даже не е виждал на живо..
  • #35
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Животът на батерията е много дълъг.Приусите дори 1-во поколение от 98-*** карат с оригиналните батерии. Докато на дизелите им сменят дюзи,турбини за хиляди евра. В Япония не се карат дизели!!! В САЩ има и нафта с ниско съдържание на сяра, но никой не си купува дизели,за да я ползва.Дизели си купуват само за тракторите в ранчото. В ЕС си карат тракторчетата защото не могат да правят модерни хибриди. Хибридите НЕ СЕ обезценяват по-бързо! нАПРОТИВ- Приус е с блестяща репутация.
  • #34
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сравнението ескалейд - трошьота е като ролс ройс и трабант..
  • #33
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Факт ли е, че освен в Европа в Япония също предпочитат дизел. Факт ли е, че дизелът в Сащ е лош заради наличието на сяра!? В европа нямало хибриди щото не можели да си направят, факт ли е че тойота имат завод за автомобили в ЕС!? Защоне правят приус тук!? Хем ще им е по близко в норвегия правят батериите. Защо хибридите се обезценяват по бързо. Колко е живота на батерията. ***
  • #32
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Я кажи колко процента дизели карат в САЩ,след като ги налагат оъ 1970 година там? Хахахаха В Щатите който кара дизел, му се смеят на трактора, там само комбайните и камионите карат на дизел. А в Европа си карат дизелите,щото не могат да си направят хибрид и си купуват своята стока. Иначе дизелите хич не са евтини- скъпи дюзи,турбини,по-скъпа поддръжка. На хибрида нищо не му пипаш,само караш,германците го наградиха за най-здравата кола, и то не само една организация,а няколко .
  • #31
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дошо, дошенце златно, хората се отказват от "Кибритите" защото се оказва, че не са толкова чисти колкото твърдят производителите. А в Европа ако искаш ниски разходи караш дизел. В Щатите, които десетилетия се налагаше хибридната технология тя е карана от под 5 %, а в Европа какъв ли е процента? По-висок или по нисък!? Защо ли в щатите започват да се правят дизелови автомобили!? Май не ги разбират нещата като "лицата" от този форум.