IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

AMG отрича дизелите

Спортното подразделение на Mercedes няма да последва примера на BMW M GmbH.

AMG отрича дизелите


AMG отрече дизеловите двигатели и заяви, че няма намерение да следва примера на BMW M GmbH, които вече обявиха новия дизелов 3.0-литров двигател с три турбокомпресора, който ще се поставя на четири нови модела от серията BMW M Performance.

"Дизеловите двигатели биха били огромен компромис за автомобилите на спортното подразделение", заяви шефът на AMG Ола Кялениус.

Според него няма смисъл да се работи върху мощен дизелов двигател, тъй като технологиите, които се внедряват в новите бензинови двигатели показват отлични резултати откъм динамика, ефективност и икономичност. Той даде пример с новия би-турбо 5.5-литров V8 на AMG, който замени стария атмосферен двигател с обем 6.2-литра. Новият двигател е с 25% по-икономичен и с 29% по-безвреден, като в същото време доставя осезаемо по-добра динамика.

Друга важна причина за решението на AMG да не разработва дизелови двигатели е звука на тези агрегати и също така теглото и реакцията при подаване на газ.

"Преди няколко години се захванахме с дизелов двигател, но бензиновите двигатели имат очевидни предимства - звук, тегло, гъвкавост, реакция". уточни Кялениус.

Още по темата:

Историята на AMG

Тагове: AMG
0 от 500
  • #28
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Браво на АМГ, писнаха ми тези гадни нафтови печки
  • #27
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    AMG доработиха през 2003 год. дизеловия 2,7cdi до 230 к.с. така ,че май са го правили вече беше монтиран на ц-клас по него време. Brabus също правят дизелови доработки, но истината е, че BMW са по-напред и бъдете сигурни, че този мотор ще реагира на секундата. Няма да има турбо дупка заради малката елетрическа турбина. Дано да можем да му се порадваме и тогава ще го коментираме от първа ръка.
  • #26
    9 rate up comment 1 rate down comment
    ivan ( преди 13 години )
    vinagi mi e bila nelepa ideqta da slojish disel na kola s pretencii za sporten dzver.
  • #25
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    АМГ ще направят дизел когато порше сложат дизел на карера. Имам БМВ 525и Е60. добра кола но не и спортна. Мой приятел си взе 330д и динамиката е доста повече от моето,но идва време за дюзички и тн....$$$$$ Както каза колегата в коментарите дизела си е за кола за работа. Ако търсиш спортно усещане има M, S, AMG, PORSCH, STI, EVO........
  • #24
    19 rate up comment 1 rate down comment
    dakk ( преди 13 години )
    В коментарите по долу прочетох че Мерцедес говорели така защото нямали алтернатива на дизела на BMW.Глупости .AMG много добре знаят,какво правят в BMW и обратното.Просто различен път към клиента.
  • #23
    13 rate up comment 2 rate down comment
    dakk ( преди 13 години )
    Браво и така трябва,който има 200 бона за AMG или М-серия да даде за нов автомобил дали му пука за разхода на гориво?Едва ли.V 10 на BMW М5 се развърта до 8000 об.мин.Всичко му е на място,и говоря за атмосферн двигател.Новия дизел да ли покрива 20% от удоволствието на този двигател.
  • #22
    8 rate up comment 12 rate down comment
    До Душко ( преди 13 години )
    *** грозен, който има АМГ има и поне МЛ или Г-класа , ама ти като си *** гледаш от твоя гледна точка.
  • #21
    5 rate up comment 16 rate down comment
    A U D I R 8 ( преди 13 години )
    Най - добрия дизел е 4,2 ТДИ , прави смешни 420 CDI и oсемцилиндровия 740d , а да не говорим за новия 740 d , kojto всъщност е 3,0 л., остава ги замислени всички.
  • #20
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Атмосферни дизели са имали и камионите през 30 те-40 те години погледни в уикипедия каква мощност са развивали атмосферните агрегати. В днешно време камионите като скания, ман и волво изкарват по над 700 к.с. Дизеловите двигатели са с двойно по голям КПД от бензиновите си събратя, има стотици тонове информация за качествата на едните и другите. Ако сравним 535Д и 535и, ще видим че за еднаква мощност разхода на едното е повече от два пъти по малък. Но за звук, реакция и пр. нека бензина да
  • #19
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Чекора / Мамуля ( преди 13 години )
    Дизелите са мудни и тромави, затова не стават за спортни коли. Това на БМВ с дизеловите М е малоумие. Виждали ли сте им графиката на въртящия момент? 740 Нм ама от 2000 до 3000 оборота. Нагоре издъхва. Много спортно усещане ще да е това..Хубаво поне че тия от АМГ са го осъзнали.