IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

AMG отрича дизелите

Спортното подразделение на Mercedes няма да последва примера на BMW M GmbH.

AMG отрича дизелите


AMG отрече дизеловите двигатели и заяви, че няма намерение да следва примера на BMW M GmbH, които вече обявиха новия дизелов 3.0-литров двигател с три турбокомпресора, който ще се поставя на четири нови модела от серията BMW M Performance.

"Дизеловите двигатели биха били огромен компромис за автомобилите на спортното подразделение", заяви шефът на AMG Ола Кялениус.

Според него няма смисъл да се работи върху мощен дизелов двигател, тъй като технологиите, които се внедряват в новите бензинови двигатели показват отлични резултати откъм динамика, ефективност и икономичност. Той даде пример с новия би-турбо 5.5-литров V8 на AMG, който замени стария атмосферен двигател с обем 6.2-литра. Новият двигател е с 25% по-икономичен и с 29% по-безвреден, като в същото време доставя осезаемо по-добра динамика.

Друга важна причина за решението на AMG да не разработва дизелови двигатели е звука на тези агрегати и също така теглото и реакцията при подаване на газ.

"Преди няколко години се захванахме с дизелов двигател, но бензиновите двигатели имат очевидни предимства - звук, тегло, гъвкавост, реакция". уточни Кялениус.

Още по темата:

Историята на AMG

Тагове: AMG
0 от 500
  • #18
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 13 години )
    Дизелът е гориво за "работни коне" или за всекидневието. AMG е друга класа.Плюсове на дизела - икономия, въртящ момент. Минуси - трака (въпреки развитието на технологията), малко по-скъпа поддръжка, по-скъп първоначално, "филтрите-катализатори".
  • #17
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    дизелов и бензинов двигател с едни и същи конски сили кагато ги сравня заводско, дизела е с по-добро ускорение.---------------------------------Защото каталожните данни са едно, реалните резултати друго. Много автомобили без значние дизелови или бензинови не отговарят на обявената от производителя мощност. Същото се отнася за разхода и ускорението. И няма кой да ги съди защото условията не са упоменати ;) .
  • #16
    10 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    дизела има по високо КПД, но е по скъп и по мръсен. затова слагат ДПфилтър а скоро и урея. и къде излиза сметката с икономия от гориво - там дето караш поне 20к км годишно. а при някой модели и 30к. така че и за бенз. мотори има място на света.
  • #15
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    До някъде са прави, до някъде не. Бензиновите двигатели имат предимства пред дизеловите, но и обратното има неща при дизела които са недостижими при бензиновите мотори. По не знайно за мен каква причина дизелов и бензинов двигател с едни и същи конски сили кагато ги сравня заводско, дизела е с по-добро ускорение. Въпреки че е малко нелогично, тъй като дизеловия двигател е по-тежък, може би да е заради по-големия въртящ момент, освен това имат и по-нисък разход. Но високите обороти морят дизела.
  • #14
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Те конете не са проблем, но има други неща, на които не се обръща внимание:"...бензиновите двигатели имат очевидни предимства - звук, тегло, гъвкавост, реакция".
  • #13
    6 rate up comment 17 rate down comment
    VAYK ( преди 13 години )
    Новият 3.0D на баварците взе да отказва конглокенцията да се развива :)))
  • #12
    20 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е да, 500к.с. от 40 литров, 12-цилиндров двигател е много впечатляващо :D . Сигурен съм, че има и кораби с по-мощтни двигатели ;) .
  • #11
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе пич, ти ФАДРОМА виждал ли си?---------------------------------За него не знам, ама ти със сигурност не си. Я ми кажи някоя фадрома даже с турбиниран дизел над 500к.с.
  • #10
    10 rate up comment 12 rate down comment
    tomк ( преди 13 години )
    Просто не знаят как да отговорят на този мотор (М50д) за това са тези изказвания. Кой ги кара задължително да е АМГ??? Просто 3 литровия дизелов мотор на БМВ си е без конглокенция!В момента в който някой изкара конглокент на него, БМВ пускат още по силна версия! Развиха си технологията баварците и това си е, Мерцедес също преди 8-9г се опитваха да направят нещо подобно, но нищо не стана в крайна сметка! Този мотор е по-скоро отговор на В12ТДИ на ВАГ, отколкото на който и да е било друг двигател!
  • #9
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Kaji mi atmosferen dizel >=500 konq?------------------------Абе пич, ти ФАДРОМА виждал ли си? Оди питай шофьора с какъв двигател е! Аман от "умни индивиди".AMG са решили по други причини да не минават на дизел, едва ли е КПД-то! :)