IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen оспорва лидерството на GM

GM не взима оспорването на сериозно.

Volkswagen оспорва лидерството на GM


Неотдавна бе обявено, че на база отчетените общи продажби GM е производител номер едно в световен мащаб за 2011 година. Volkswagen, обаче оспорва бройката за продажби, подадена от GM, заявявайки, че техните данни са „толкава гъвкави, колкото и гумите на автомобилите им“.

От Volkswagen твърдят, че в публикуваните от GM 9,03 милиона продажби са включени приблизително 2,5 милиона автомобили, които са произведени от китайски производители, визирайки предприятия, в които концерна е с миноритарен дял, като SAIC (участва с 49%) и Liuzhou Wuling (44% са на GM).

Ако бъдат извадени автомобилите, произведени от тези компании, то тогава GM се срива на четвърто място в класацията. При това положение Volkswagen (с 8.16 милиона продажби) става на първо място, следван от Renault-Nissan (с 8,03 милиона) и Toyota (със 7,95 милиона). Ако класацията бъде преработена GM би превъзхождал с много малко Hyundai-Kia (с 6,53 милиона), който е на пета позиция.

Volkswagen поведе агресивна политика с цел да бъде най-крупния автомобилен производител в света и не крие амбициите си. Немската компания обяви, че според техния план „Стратегия 2018“ има намерение през следващите пет години да инвестира 51,6 милиарда евро за постигане на целта - да продава по 10 милиона автомобила годишно.

Интересното е, че в данните подадени от Volkswagen за 2011 г. са включени около 2,25 милиона автомобила, реализирани от предприятията Automotive Shanghai Volkswagen (VW притежава максимално допустимия 50%-ов дял, позволен от китайското законодателство) и FAW (в което Volkswagen притежава само 40% от акциите).

Очевидно GM не се притеснява особено от създалата се ситуация, защото говорителят Джим Кейн заявява пред „Wall Street Journal“, че те искат "да бъдат най-добрите и не е задължително да са най-големите".

"Ако бяхме обявили планове за световно господство, може би щяхме да се заяждаме с нашите конкуренти. Това обаче ще отклони нашия фокус от клиентите", добавя той.

0 от 500
  • #34
    1 rate up comment 1 rate down comment
    жоро ( преди 12 години )
    До 11W , евала колега незнам от де си го изровил това ама направо изтепа рибата,заболя *** стомаха от хил : )))
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Защо дъпжите статиите с ВАГ по 100 години . Махайте ги на време стига дразнете хората . Толкова ли няма други фирми в света само немски ли има .
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    11w ( преди 12 години )
    Ето един линк който ще направи петъчния ден по-забавен :)http://ipernik.blogspot.com/2007/11/blog-post_8478.htmlп.с.не се палете толкова много с разни теми за и против дадена марка.Все пак всичко е въпрос на цена и лични предпочитания!!!Хубав уикенд форумци!
  • #31
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Моите уважения, но в случая ФВ не са прави. Хубаво е че се стремят да са лидер в производството на автомобили и да са номер 1, но нека това не става на всяка цена.Едните имат производство в Китай и го включват в общата продукция, другите също. Не виждам какви са в случая претенциите на ФВ? Малко преиграват ми се струва в случая.
  • #30
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дошко не се нерви, щом в махалата ти не са чули за "голф класа" това значи ли, че и по света не са!? Голф се пише дошко
  • #29
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ***,аз не съм Доше,ама ще ти отговоря щото ми писна да ти чета глупостите, които непрекъснато ръсиш.Как се казва Голга в Америка мен най-малко ме засяга. Тук, ако си забелязал не е Америка и никой не гледа кое как там се казва. Голф клас в автомобилите няма. Запомни го и спри да се излагаш. Този измислен клас го има само в тъпите голфаджийски кратуни.Но хайде, виждам, че си *** и упорит, кажи ни ти на нас що е то Голф клас. Има хечбек клас. По какво се различава Голф класа от хечбека?
  • #28
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Топ геар казвали голг клас, не съм ги чувал.Твоето мнение срещу моето. Със сигурност тази глупости Голф клас са си я измислили германците и те си я казват.Това е просто смешно.http://bg.hicow.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84/%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84/taylormade-adidas-2159442.html
  • #27
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доше, в америка голф се наерича рабит и е много ясно, че ще ти излязът сайтове за голф, *** как се работи с гугъл, ще се окаже сложна работа за теб.
  • #26
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ето за тези които не вярват,че има Голф клас.Убедете се сами:http://bg.hicow.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84/%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84/taylormade-adidas-2159442.html
  • #25
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доше, неподправен *** си! Ако си гледал топ гиър (британци ако не знаеш) там споменават голф класа, ако си чел амс и АБ също. Значи Великобритания и Германия със сигурност го ползват. Аз съм бил на почивка в Италия и докато се разхождаме из Рим гледаш как продават втора ръка фиатчета ефтинко, като влезеш да разпитваш ти казват бест кар ин голф клас:)). Доше, само ти не си разбрал, че компактния клас е известен като голф клас. Трябва да не си излизал от село, за да не го знаеш.