IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen оспорва лидерството на GM

GM не взима оспорването на сериозно.

Volkswagen оспорва лидерството на GM


Неотдавна бе обявено, че на база отчетените общи продажби GM е производител номер едно в световен мащаб за 2011 година. Volkswagen, обаче оспорва бройката за продажби, подадена от GM, заявявайки, че техните данни са „толкава гъвкави, колкото и гумите на автомобилите им“.

От Volkswagen твърдят, че в публикуваните от GM 9,03 милиона продажби са включени приблизително 2,5 милиона автомобили, които са произведени от китайски производители, визирайки предприятия, в които концерна е с миноритарен дял, като SAIC (участва с 49%) и Liuzhou Wuling (44% са на GM).

Ако бъдат извадени автомобилите, произведени от тези компании, то тогава GM се срива на четвърто място в класацията. При това положение Volkswagen (с 8.16 милиона продажби) става на първо място, следван от Renault-Nissan (с 8,03 милиона) и Toyota (със 7,95 милиона). Ако класацията бъде преработена GM би превъзхождал с много малко Hyundai-Kia (с 6,53 милиона), който е на пета позиция.

Volkswagen поведе агресивна политика с цел да бъде най-крупния автомобилен производител в света и не крие амбициите си. Немската компания обяви, че според техния план „Стратегия 2018“ има намерение през следващите пет години да инвестира 51,6 милиарда евро за постигане на целта - да продава по 10 милиона автомобила годишно.

Интересното е, че в данните подадени от Volkswagen за 2011 г. са включени около 2,25 милиона автомобила, реализирани от предприятията Automotive Shanghai Volkswagen (VW притежава максимално допустимия 50%-ов дял, позволен от китайското законодателство) и FAW (в което Volkswagen притежава само 40% от акциите).

Очевидно GM не се притеснява особено от създалата се ситуация, защото говорителят Джим Кейн заявява пред „Wall Street Journal“, че те искат "да бъдат най-добрите и не е задължително да са най-големите".

"Ако бяхме обявили планове за световно господство, може би щяхме да се заяждаме с нашите конкуренти. Това обаче ще отклони нашия фокус от клиентите", добавя той.

0 от 500
  • #14
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ха-ха, не стига че *** ами и нагли тия от ФВ!
  • #13
    3 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе като се говори за автомобили, кой натиска грозния ориз, че звъни?
  • #12
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ТЮВ признава всяка година,че японските са най-здрави. Японските са и сред най-сигурните. Почти всички модели на Тойота примерно са с 5 звезди на тестовете и са водещи и по този показател. Германските марки и най-вече от групата на фолксваген са напълнили класацията за най-гейски автомобил. Там японски няма!:))
  • #11
    21 rate up comment 6 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 12 години )
    Мдам като помня как бяха избутали гоуфа спрямо делтата при тестовете за сигурност. всички по-НИСКИ показатели с малко, но за гоуфа, точките накрая скочиха главоломно за гоуфа защото делтата имала на задните седалки само приспособление за детска седалка а гоуфу имал и отпред :D Само един от многото примери btw. Но да качваш се у гоуфу и си безсмъртен и си най-гоуемио и най-бързио. Добрече са японските "***" и италианските "пастаджии" та да измислят иновациите,че германците тъпчат на 1 място.
  • #10
    5 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Според ТЮФ Корейските автомобили са най-зле, За сметка на това на всички континенти за най-добра кола никой в класацията не е гласувал за Тойота,Хюндай и КИА, за това пък бъка от немски марки най-вече от групата на ФВ явно на всеки континет всички харесват едно и също и мразят едно и също. При най-сигурните коли също липсват Тойота и Хюндай-КИА. Така че и с Аутобилд и без него, никой не харесва жълтурските коли.Е сигурно има и балъци като теб с 10 деоптъра и по две пердета и недовиждат истината.
  • #9
    25 rate up comment 9 rate down comment
    до:глупака EU ( преди 12 години )
    Какви класации гледаш бе пиле шарено?Нямаш ли 2лв. Да си купиш един АБ и да видиш придворното ВАГинално списание,че и то признава японците за най-надеждни и качествени.Виж ТЮФ репорта,АДАС,Декра и всички останали да не ги изброявам.Виж и американските репорти.Ама какво ли да обясмявам на *** гофаджия,който няма мозък една търсачка да пусне и да не се излага.
  • #8
    10 rate up comment 26 rate down comment
    EU ( преди 12 години )
    Ако фв правят трошки значи японците правят изтривалки за обувки ^^ Все пак жълтите винаги са били и ще бъдат на дъното на всички класации!
  • #7
    23 rate up comment 8 rate down comment
    101 ( преди 12 години )
    Е то остана GM да вземат на сериозно ФВ."Народните коли" първо да вземат да направят един Голф като хората и тогава да подскачат.Все пак само със смяна на цифри/..5,6,7/,фарове и стопове не се получава.Да не говорим за съотношението "народна цена" и качество.
  • #6
    26 rate up comment 10 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 12 години )
    Вие както очаквахте, да реагират с достойнство като японците ли ? :) смях. Тия дето има викахте "американски ***" се оказаха по-добри от немските ви *** а? :) Нищо важното е че сте доволни кръводарители за ВАГ :D
  • #5
    30 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баси смешниците са тези от ФВВместо да се засрамят,че правят най-големите трошки,те продължават да се мислят за велики.