IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford пусна новия двигател

Предвижда се производство на 1.3 млн. бройки на агрегата

Ford пусна новия двигател


Ford стартира производство на еднолитров двигател EcoBoost, от който се планира да бъдат пуснати 1.3 млн. бройки. Президентът на компанията Алън Мълали лично участва в церемонията, която се проведе в завода на Ford в Кьолн (Гер). Както вече обявиха от компанията, агрегатът е трилициндров, бензинов, с мощност 125 к.с. и разход на гориво 5 л. на 100 км. Въртящият момент е 200 Нм.

Първите европейски автомобили на Ford с новия двигател ще се появят през 2012 г., като това ще бъдат моделите Ford C-MAX и B-MAX, чието производство също е предвидено за тогава. След това с него ще бъдат оборудвани и други модели от гамата, за да може той да се продава в цял свят.

Моторът Ecoboost 1.0 е разработен от специалисти от европейските подразделения на компанията на 2 места - в Ааахен (Гер) и Дантън (Вбр). Той ще трябва да замени традиционния 1.6-литров агрегат, когото значително превъзхожда по ефективност и екологични характеристики.

По думите на Мълали компанията е инвестирала 182 млн. долара в разработката на специална високотехнологична линия в завода в Кьолн, където 870 работници сглобяват 350 000 двигателя на година. Предвижда се да бъде модернизирано и предприятието в Крайова (Рум), като общият брой на произведените агрегати годишно ще стигне 700 000.

Тагове: ecoboost
0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    тука се нааках от смях. то е ясно че е турбо. ако не бе и са го направили като хонда 1000RR то нямаше да е с 200нм. ф.458 прави 110-120нм на литър обем. боже колко неграмотни има на тоя свят боже.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    slkslk ( преди 14 години )
    Супер
  • #6
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти да не си онзи, който мислеше, че 1,4 тси е атмосферка, въпреки че беше 160 коня и 250 Нм. После спореше, че въртящия момент няма нищо общо с обема на двигателя и дали има компресор или турбо.
  • #5
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пич, що си харесваш сам коментара? Много ли е хубав или страдаш от липса на внимание? Ако двигателят е атмосферен и от 1л изкарват 125 коня първо няма да е много икономиче, второ животът му ще е кратък. Предполага се, че ще е турбо, още повече, че носи името Ecoboost, което човек с елементарни познания би се досетил.
  • #4
    26 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    200НМ от 1000 куб.см според теб има ли турбо :DDDDD 125kc tova da ne e CBR 1000RR :DDDDD Eстествено че е с турбо
  • #3
    14 rate up comment 14 rate down comment
    до: бб ( преди 14 години )
    На първата снимка се показва нагледно как преди да запалите трябва да продухате жигльора на карбуратора.Ей големи смешници са тези от форд.
  • #2
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тези 125 к.с. атмосферни ли са?Разнода е добър,но не е кой знае какво.Имах преди години Сузуки Суифт 1995 г. 1.0,което гореше ГРАДСКО 5/100 бензин.Също беше 3 цилиндъра.Имах и Нисан Микра същата кубатура,но беше 4-цил. и при галене на газта е докарвах до 4,5-5/100 градско.Мой познат с Дайхацу Корие 1.0 3-цил. твърдо 4,5/100.Всичко това са коли на 15+години за които говоря.Така,че в сегашно време разход 5/100 от малък мотор не е нищо.Дано от Форд са направили надежден ДВГ!
  • #1
    20 rate up comment 7 rate down comment
    бб ( преди 14 години )
    Този на снимката *** ли му прави на този двигател, езика ли си е заврял в ауспуха му...?