IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford пусна новия двигател

Предвижда се производство на 1.3 млн. бройки на агрегата

Ford пусна новия двигател


Ford стартира производство на еднолитров двигател EcoBoost, от който се планира да бъдат пуснати 1.3 млн. бройки. Президентът на компанията Алън Мълали лично участва в церемонията, която се проведе в завода на Ford в Кьолн (Гер). Както вече обявиха от компанията, агрегатът е трилициндров, бензинов, с мощност 125 к.с. и разход на гориво 5 л. на 100 км. Въртящият момент е 200 Нм.

Първите европейски автомобили на Ford с новия двигател ще се появят през 2012 г., като това ще бъдат моделите Ford C-MAX и B-MAX, чието производство също е предвидено за тогава. След това с него ще бъдат оборудвани и други модели от гамата, за да може той да се продава в цял свят.

Моторът Ecoboost 1.0 е разработен от специалисти от европейските подразделения на компанията на 2 места - в Ааахен (Гер) и Дантън (Вбр). Той ще трябва да замени традиционния 1.6-литров агрегат, когото значително превъзхожда по ефективност и екологични характеристики.

По думите на Мълали компанията е инвестирала 182 млн. долара в разработката на специална високотехнологична линия в завода в Кьолн, където 870 работници сглобяват 350 000 двигателя на година. Предвижда се да бъде модернизирано и предприятието в Крайова (Рум), като общият брой на произведените агрегати годишно ще стигне 700 000.

Тагове: ecoboost
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ц
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    GTR ( преди 14 години )
    Не ги ли спряха вече двигателите с ремък???
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    коментара под мен явно е писан от същия, който писа коментар #10. Направо ме изстрелва в нищото. Да се чудя кое коментира, до кой коментира..... ?! ?! !?
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И кой е тоя двигател, че не се сещам. Ако няма турбо е с компресор поне и тогава не се води атмосферен а със свръх пълнене разбирачо.
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    187 ( преди 14 години )
    100 % е турбо, ама едва ли е само една турбина, може да е някаква комбинация от турбина + компресор.преди около месец някъде четох за нов двигател на фиат - 800 кубика, 2 цилиндъра, май беше 90 коня, турбо + компресор. въртящия момент не го помня, мисля че го бяха дали в паунди на фут.
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Първо във Фокуса ще се слага, пропуснали са. За него е разхода 5 л.
  • #12
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Мхм, разход 5 на 100...а след като го сложат на кола- колко ще е...Тъпо е да казваш колко ще е разходи, преди да си го тръшнал в различни купета, щот с едно купе ще годи едно, а с по- голямо /примерно/ нещата се променят...
  • #11
    2 rate up comment 5 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    ооо анонимника дето ме бъзика за трансмисии е тук. сложи си поне един ник да ти следим мненията. че май нищо умно не си казал досега. 2мин. работа е. айде за теб 10мин.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А ако е с директно впръскване и е без турбо пак ли е турбо-мотор бе разбирачи.Ама вЕрно големи *** пишат тук.Сигурно и някой двигатели (познайте на коя марка),като са 1,6 и са 200 к.с. не са атмосферни.Май на *** да обяснявам си е просто загуба на време.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Баварец, присмял се хърбел на щърбел. Този *** не е много по- различен от теб. Той светка за двигатели, а ти за трансмисии.