IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS3 VS BMW 1 M Coupe

Видео-Тест на Fifth Gear.

Audi RS3 VS BMW 1 M Coupe

Английското автомобилно предаване Fifth Gear противопостави компактните премиум спортисти Audi RS3 Sportback и BMW 1 M Coupe. Това втория тест на двете коли, който ви представяме тук в AM. Предишният беше организиран от английското издание Autoexpress и представляваше драг надпревара.

Този път става дума за бърза обиколка на писта. Зад волана на BMW 1 M Coupe е Тиф Нийдъл, а зад този на Audi RS3 Sportback - Марк Хигинс (трикратен победител в британския рали-шампионат, преминал за рекордно време прочутото трасе на остров Ман със Subaru Impreza WRX STi ).



Audi RS3 Sportback залага на 2.5-литров 5-цилиндров TFSI двигател с принудително пълнене, познат от моделът TT-RS. Силата му достига 340 к.с. и 450 Нм и гарантира на 1575 килограмовият автомобил, ускорение от място до 100 км/ч. за 4.6 секунди.

Максималната скорост на движение е електронно ограничена на 250 км/ч. Задвижването е към четирите колела - Quattro, а трансмисията е S-tronic със седем степени.

BMW 1 M Coupe използва 3.0-литров би-турбо редови двигател с 6 цилиндъра. Той генерира 335 к.с. и 450 Нм максимален въртящ момент. Трансмисията е механична с 6 степени, а задвижването е към задните колела.

Ускорението на тежащия 1495 килограма автомобил от 0 до 100 км/час отнема 4.9 секунди, а максималната скорост на движение е ограничена електронно до 250 км/час.

Тагове: vs
0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    The_One ( преди 12 години )
    Все едно аз и моя приятел да ги тестваме!Няма никаква връзка,важното е един професионален пилот да кара и двата автомобила,а то времето ще си каже!
  • #38
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 12 години )
    Миналата година видях на живо едно чисто ново БМВ 7 да не може да излезне от пред блока си от снега. Да може да са прекрасни, супер луксозни, но гледката беше ТРАГИЧНА. Човека с костюм слезна за да рине снега и молеше да го бутнем. ТОВА Е НЕ ДОПУСТИМО за кола от такъв клас ! Не казвам нищо лошо за самата кола тя е просто прекрасна, но 4х4 в задъжително според мен.
  • #37
    6 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    Добър ден.Аз искам да коментирам друго.Винаги когато са участвали какви ли не знаменити пилоти с какви ли не коли,Тиф Нийдъл винаги ги е побеждавал.А е карал и по слаби коли.Някои явно никога не са гледали Fifth Gear,защото аз винаги го давам за пример,а те казват:-тоя старчок,тоя чичо....Но той винаги се смее като кара,все едно е супер забавно и лесно и винаги печели.Той като каже,че една кола не струва-за мен е закон!Колко пъти го съдиха заради характера и прямотата му и как разнищва колите с приказките си по техен адрес и какво?-винаги печели.Той кара с лекота и безгрижие и с размазващ професионализъм.
  • #36
    1 rate up comment 1 rate down comment
    blah ( преди 12 години )
    само ще дам пример с грамотно направено awd - s-awc на мицубиши, хем прави 0-100 за под 6 секунди, хем няма проблеми с недозавиване, също и си е включено постоянно (ква е тая глупост че ауд изключвало при високи скорости в турбо-с и гт-р въобще не знам)
  • #35
    10 rate up comment 1 rate down comment
    dr. lecter ( преди 12 години )
    "всички читави марки 4х4 се изключва над определена скорост", "4х4 не подобрява стабилността", "че 4х4 може да подобри и ускорението", "най-бързите коли на планетата са със задно предаваяне" ....чудех се от къде да те почна ама ....има ли смисъл, ти си знаеш! :)
  • #34
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    trb - Turbo S и GT-R изключват 4х4 след определена скорост, както беше описано и го включват при необходимост. За R8 нямам представа. В крайна сметка и двете коли са хубави :)
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    trb ( преди 12 години )
    Мн. ми е чудно кой от вас е карал R8, Trurbo S или GTR ...и трите са 4х4...защо ли??? ***!
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до Пак Ауди ...... ( преди 12 години )
    За повечето неща си прав! 4х4 без къса база и голям клиренс не става и за козите пътеки. Но иначе за драг между пътнически автомобили с предно разположен двигател има смисъл, но в това се заключава всичко - в по-надеждното потегляне. От там нататък е почти ненужно, само смуче мощност. При Ауди е необходимо заради това, че колите им не са със задно предаване, а имат мощни двигатели и тежки модели. Резултатът, обаче са големи надвеси, лошо поведение и намалено вътрешно пространство.
  • #31
    4 rate up comment 5 rate down comment
    trb ( преди 12 години )
    Пак Ауди ..братлее ти си *** като антична брадва май никога не си карал спортнна кола 4ь4 ....мишкар ;)
  • #30
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Пак Ауди ...... ( преди 12 години )
    Неграмотните Ауди фенове си мислят, че 4х4 може да подобри и ускорението. Но пак са недоразбрали! Няма нито един Драгстер в света, който да дава времена под 6 секунди на 400м и да е 4х4! Демек най-бързите коли на планетата са със задно предаваяне! Ама те хората историята не си знаят от къде ще ти знаят какво правят другите........ на всяка нормална кола 4х4 се ползва 2-3 пъти в годината но не при екстремно каране! За това БМВ,МБ и Лексус не *** да слагат 4х4 на лимузини!