IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS3 VS BMW 1 M Coupe

Видео-Тест на Fifth Gear.

Audi RS3 VS BMW 1 M Coupe

Английското автомобилно предаване Fifth Gear противопостави компактните премиум спортисти Audi RS3 Sportback и BMW 1 M Coupe. Това втория тест на двете коли, който ви представяме тук в AM. Предишният беше организиран от английското издание Autoexpress и представляваше драг надпревара.

Този път става дума за бърза обиколка на писта. Зад волана на BMW 1 M Coupe е Тиф Нийдъл, а зад този на Audi RS3 Sportback - Марк Хигинс (трикратен победител в британския рали-шампионат, преминал за рекордно време прочутото трасе на остров Ман със Subaru Impreza WRX STi ).



Audi RS3 Sportback залага на 2.5-литров 5-цилиндров TFSI двигател с принудително пълнене, познат от моделът TT-RS. Силата му достига 340 к.с. и 450 Нм и гарантира на 1575 килограмовият автомобил, ускорение от място до 100 км/ч. за 4.6 секунди.

Максималната скорост на движение е електронно ограничена на 250 км/ч. Задвижването е към четирите колела - Quattro, а трансмисията е S-tronic със седем степени.

BMW 1 M Coupe използва 3.0-литров би-турбо редови двигател с 6 цилиндъра. Той генерира 335 к.с. и 450 Нм максимален въртящ момент. Трансмисията е механична с 6 степени, а задвижването е към задните колела.

Ускорението на тежащия 1495 килограма автомобил от 0 до 100 км/час отнема 4.9 секунди, а максималната скорост на движение е ограничена електронно до 250 км/час.

Тагове: vs
0 от 500
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Да, по-практично е, но дизайнът на БМВ 1 купе е доста по-индивидуален и трудно се бърка, докато теб ще те объркат с обикновено А3. Е, вярно, че по светофарите ще разберат, че не е обикновено, но все пак...В крайна сметка никой от вас няма да купи нито една от колите. Аз бих заложил на БМВ-то, защото е различно. Иначе по нашите дупки и непочистени пътища - 4х4 си казва думата :)
  • #18
    6 rate up comment 6 rate down comment
    miladinov ( преди 12 години )
    quattro Mpower
  • #17
    22 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Аз лично бих предпочел Аудито въпреки че БМВ-то ме кефи повече в дизайна. Главно от практична гледна точка, Аудито си е пълнометражно купе 4+1 места докато при БМВ-то задните две седалки са бутафорни. Освен това Аудито е и 4Х4 което значи че няма проблем кеф ти на море, кеф ти на ски в планината. По комплексения автомобил е а като добавя и това, че на писта не съм стъпвал и едва ли ще стъпя, докато на шосето и на светофара това Ауди ще остави БМВ-то зад гърба си всеки ден. Затова избирам Аудито.
  • #16
    26 rate up comment 0 rate down comment
    Spyker ( преди 12 години )
    Tiff е печпелил Le Mans и доколкото знам има дори записани състезания и във Формула 1.
  • #15
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Р ( преди 12 години )
    А ако професионалния шофьор беше карал и БМВ-то разликата щеше да е по-голяма от 2,9сек.
  • #14
    31 rate up comment 2 rate down comment
    dr.lecter ( преди 12 години )
    да bmw-то е по-бързо, но НА ПИСТА, това е факт. там и му е силата, има сума ти чаркове от м3 (най вече диференциала) които му помагат. Респект! но..... в the real life изостава по всички други показатели - всекидневно каране (аааа 99% от времето), по-бърза 0 до 100км,стабилност в мокро и сняг, 5 врати, в пъти по-добра кабина, по-ниска цена и т.н.н.слава богу има ги и двете коли (перфектни всяка по свое му), от там нататък,....въпрос на вкус и стил.
  • #13
    4 rate up comment 8 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Субару също ще диша пушилката на M1. там нещата са подобни, става ли въпрос за писта със завои.
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Резултатът отдавна бе ясен. Още Ауто Билд заклеймиха RS3, което притежава електронно симулиран блокиращ диференциал, изяждащ гумите за 2-3 обиколки. 4х4 задвижването е тежко. От там намалява и пъргавината. не случайно Форд се отказаха от 4х4 при Фокус RS. Иначе резултатът щеше да е подобен на RS3 при Ауди + високата цена.
  • #11
    13 rate up comment 9 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    едно от нещата, които мразя в ауди е че двигателя им обикновено е много напред разположен. от там е това недозавиване. тук мисля че той е напречно, но явно пак са го сложили твърде напред. а БМВ обикновено е зад предните колела - както се казва те са с централно разположен мотор.
  • #10
    8 rate up comment 6 rate down comment
    blah ( преди 12 години )
    ок, в интерес на истината Кю серията няма подобен проблем, останалите умират в момента когато едно колело отпред и едно отзад останат без тракшън (в по-новите поколения куатро предполагам има електроника дето решава проблема до известна степен, но нямам преки наблюдения, като изключиме накацалите по дърветата около пътищата).