IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

М модел на BMW с предаване 4х4?

M Division на BMW продължава да разширява асортимента си.

М модел на BMW с предаване 4х4?
Пусна два кросоувъра със знака М (X5 M и X6M), след това с новите M 1 Coupe и M5 седан изостави атмосферните двигатели характерни досега за подразделение M.
 
 
От друга страна новият двигател за М5 с две турбини е по-мощен и има по-нисък разход от атмосферния си предшественик. При всички модели досега обаче, движението продължава да се предава само към задните колела. Досега. Нещата обаче изглежда ще се променят, при това скоро.
 
 
На пресконференцията при представянето на  новия M5 в Испания, лидерът на проекта, Макс Ахме (Max Ahme) заявява, че с нарастването на мощността и максималния въртящ момент, задвижването на четирите колела може да стане единствена алтернатива за укротяване на автомобила. „Мислим за тази възможност“, казва Ахме. „Ако увеличаваш мощността повече и повече, вероятно в крайна сметка ще се нуждаеш от 4х4“.
 
 
Той обаче се съгласява, че подобно решение носи и някои недостатъци.  „Идеята е добра, но това ще добави нови 120 кг към теглото на автомобила в предната му част“. Ахме обяснява, че в Подразделение М гледат решенията на Ferrari при FF, но вероятно ще приемат по-традиционно решение за системата 4х4.
 
И така, ще има ли М модел 4х4 на BMW? Йорг Херман (Jorg Herrmann), производствения мениджър на M Division не вярва това да се случи скоро.
 
„Ако технологията се промени през времето, характера на моделите трябва също да се промени, но това не е предстоящо в скоро време“.
 
 
Вече е известно, че следващата генерация на М3 също ще изостави атмосферните двигатели V8 в полза на V6 с турбина. Бъдещият М6 ще използва двигателите от М5.
 
Губи ли традициите си BMW M Division? Не, по скоро се адаптира към действителността, но все още е рано да се каже, дали ще последва примера на Audi и ще приложи AWD или ще запази задното предаване на моделите си.
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Дошо това беше удар под кръста...
  • #33
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 14 години )
    А ще им покажат и как се прави предница с по-малко от 10носача.
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Незнам ти от коя маала си но ако атмосферните двигатели се справяха толкова добре нямаше да ги заменят...и не забравяй продажбите и имиджа са най-важни а тея от горе това ги интересува ....
  • #31
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 14 години )
    Ще направят 4х4 та да покажат на Алди как се прави 4х4 което да не недозавива брутално като Алди Клатро.Ще им покажат и как се прави така, че да направиш 4х4 и двигателя да не е целия пред предната ос.Не харесвам БМВ, ама Алди са трагедия.
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Аз ще ти кажа кое налага повечето от промените по двигателите! Изискванията за вредни емисии, за да си в стандарта "Евро"!Това за европейския пазар.К.о.н.к.у.р.е.н.ц.и.я.т.а също така, но както споменах това и е хубавото да я има.А иначе, относно ускорения, максимална мощност..ясно е, че дизелите я имат рано-рано, а бензина се развърта горе. По твойта логика ще трябва и анти-лаг, не само турбо!
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Well - наложила го е нуждата от по-голям въртящ момент при ниски обороти. Не знам колко по-добре може да се опише това. Давам пример - Сивик 2000-та със 170 коня. На 7000 оборота ти е кеф да я караш, но само там. БМВ-то ми дърпа яко на 3000, 163 коня, понеже е дизел. Бензина трябваше по този показател да настигне дизела и това става САМО и ЕДИНСТВЕНО с компресор, турбо, чарджър или там каквото. Не съм специалист по турбините.
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Аз пък те уверявам, че инженерите в една подобна фирма стига до заключенията, обсъжда го с ръководството и тогава се взима решения.Да не си мислиш, че някое чичо от борда е бил "дръпнат" от автомобил с турбиниран ДВГ някъде по завоите в Алпите, ядосал се е и е заповядал не една, а две турбини? :)Я стига :) С подобни думи може би звучиш авторитетно сред приятелчетата ти от маалата, но тук не! :)
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До Triforce ( преди 14 години )
    Аз може да крада като тегля филми и музика, но не ти ги продавам тия филми като мое производство. Така че от кражба до кражба има голяма разлика. Дали крадът един от друг трите марки ме съмнява, въпреки че и трите марки предлагат едно и също са го постигнали по-различен начин. Всъщност политиката е една и при трите, спортна динамика и комфорт с неприлично богата гама от екстри и сигурност на хай-ниво. Мисля че се справят а това че продават почти еднакви бройки е показателно за изравнените сили.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Наложено и ем от другите две премиум марки не можеш да се конглокираш с турбо мотори извън пистата 0-200 също на междинни доускорения става трагедия,а повечето хора карат по пътища не на писта където четворното помага много, ако искат да са конглокентни трябва да е турбо. Така че големите босове са им наложили...
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Аз не разбирам толкова много, ама ми стана интересно...та искам да попитам, кой точно е наложил ползването на турбинирани двигатели в М модификациите?Щом говориш така убедено, значи знаеш и отговора, моля сподели с нас!