IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

М модел на BMW с предаване 4х4?

M Division на BMW продължава да разширява асортимента си.

М модел на BMW с предаване 4х4?
Пусна два кросоувъра със знака М (X5 M и X6M), след това с новите M 1 Coupe и M5 седан изостави атмосферните двигатели характерни досега за подразделение M.
 
 
От друга страна новият двигател за М5 с две турбини е по-мощен и има по-нисък разход от атмосферния си предшественик. При всички модели досега обаче, движението продължава да се предава само към задните колела. Досега. Нещата обаче изглежда ще се променят, при това скоро.
 
 
На пресконференцията при представянето на  новия M5 в Испания, лидерът на проекта, Макс Ахме (Max Ahme) заявява, че с нарастването на мощността и максималния въртящ момент, задвижването на четирите колела може да стане единствена алтернатива за укротяване на автомобила. „Мислим за тази възможност“, казва Ахме. „Ако увеличаваш мощността повече и повече, вероятно в крайна сметка ще се нуждаеш от 4х4“.
 
 
Той обаче се съгласява, че подобно решение носи и някои недостатъци.  „Идеята е добра, но това ще добави нови 120 кг към теглото на автомобила в предната му част“. Ахме обяснява, че в Подразделение М гледат решенията на Ferrari при FF, но вероятно ще приемат по-традиционно решение за системата 4х4.
 
И така, ще има ли М модел 4х4 на BMW? Йорг Херман (Jorg Herrmann), производствения мениджър на M Division не вярва това да се случи скоро.
 
„Ако технологията се промени през времето, характера на моделите трябва също да се промени, но това не е предстоящо в скоро време“.
 
 
Вече е известно, че следващата генерация на М3 също ще изостави атмосферните двигатели V8 в полза на V6 с турбина. Бъдещият М6 ще използва двигателите от М5.
 
Губи ли традициите си BMW M Division? Не, по скоро се адаптира към действителността, но все още е рано да се каже, дали ще последва примера на Audi и ще приложи AWD или ще запази задното предаване на моделите си.
0 от 500
  • #54
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Така ,че фенчета на АУДИ, като плюете по другите марки имайте предвид, че не всички са неграмотни, като вас и много добре знаят, че Ауди е просто една реклама, а BMW, Mercedes-Benz и Toyota са марки, които никога не са купувани и имат хиляди патенти и дългогодишен опит зад гърба си! Самия факт , че Ауди въобще се продава показва какво може да се направи с повечко реклама! За съжаление и Porsche тръгна по техния път но все пак остави голяма история!!!
  • #53
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И до ден днешен VW не печели почти нищо от Ауди сравнено със Сеат и Шкода! И ако не бяха хвърлили толкова много пари да правят от едно нищо премиум марка сигурно до сега отдавна да са ги закрили. За това и непрекъснато измислят нови модели барем някой се излъже да стане "премуим" с някое Ауди. Кога им тръгнаха RS-ите? Като купиха Ламборгини и Бугати. Кога им стана дизайна читав ами пак тогава.
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    За Торсен ( преди 14 години )
    Имам предвид много преди Ауди Куатро , а не преди 28г. !!!
  • #51
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Ауди ??? ( преди 14 години )
    Собственикът на DKW купува основния дял от Ауди още 1928г. !!! А великия Торсен диференциал ползван в Куатро е изобретен много преди това от Американеца Vernon Gleasman, който няма нищо общо с Ауди или VW!!!!! Та на какво точно се радват фенчетата не е ясно? Аз лично за по-смотана марка трудно мога да се сетя ! Тръгнали с БМВ и МБ да се сравняват ?!?! Че те нямат никакви технологии ве хора!
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До Анонимен ( преди 14 години )
    Анонимка 4х4 в Армията има много отдавна тук става въпрос за МАСОВ АВТОМОБИЛ ! Самото Кутаро е ползвано и за военен автомобил. Даже имаше някаква простотия от Хитлер по повод 4х4-то ама не мога да се сетя точно каква беше.
  • #49
    3 rate up comment 3 rate down comment
    За неграмотните ! ( преди 14 години )
    Ауди няма период от 20 години преди 66-та година в, който собственика да е бил един! Непрекъснато е продавана и преименувана, както нито една друга марка! Реално Ауди имат само една емблема що годе постоянна всичко останало от 1910 до 1964г. се сменява постоянно и фирмата винаги е фалирала! През 60-те години VW ползва модерния завод купен от МБ заедно с Ауди за да си прави костенурките! И съответно печели доста повече от придобиването на теъхнологии от NSU и DKW, които са си фирми с история !!!!
  • #48
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    а аз си мисля че това е първото 4 по 4 на БМВ от 1937 годhttp://4x4abc.com/bmw/index.html
  • #47
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Какво за Ауди ? ( преди 14 години )
    Аве хорица мили РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ АУДИ НЕСЪЩЕСТВУВА !!! Набийте си го ама дълбоко в главите, че това е една фалирала марка изкупена с парцалите от VW 1960г. на които най-продавания им модел за всички времена е Голф! Преди това Ауди е изкупена за пореден път от Мерцедес но понеже не изкарват никакви пари ги продават заедно с техния чисто нов завод! Първата кола 4х4 е Субару 1972г.! Първото Ауди Куатро е 1980г.
  • #46
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    тъпанара си ти,неправиш никва ралика в термените,А това е за феновете на Аудиhttp://4x4abc.com/bmw/index.html
  • #45
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Минусът ти е от мен, щото ти си тъпанаря!Системите за задвижване на четири колела в момента си е Хелдекс, система която я има в повечето "паркетни" джипове. Разликата е, че при БМВ е много по "бърза", по-чувствителна, което се отразява и в цената и.