IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

М модел на BMW с предаване 4х4?

M Division на BMW продължава да разширява асортимента си.

М модел на BMW с предаване 4х4?
Пусна два кросоувъра със знака М (X5 M и X6M), след това с новите M 1 Coupe и M5 седан изостави атмосферните двигатели характерни досега за подразделение M.
 
 
От друга страна новият двигател за М5 с две турбини е по-мощен и има по-нисък разход от атмосферния си предшественик. При всички модели досега обаче, движението продължава да се предава само към задните колела. Досега. Нещата обаче изглежда ще се променят, при това скоро.
 
 
На пресконференцията при представянето на  новия M5 в Испания, лидерът на проекта, Макс Ахме (Max Ahme) заявява, че с нарастването на мощността и максималния въртящ момент, задвижването на четирите колела може да стане единствена алтернатива за укротяване на автомобила. „Мислим за тази възможност“, казва Ахме. „Ако увеличаваш мощността повече и повече, вероятно в крайна сметка ще се нуждаеш от 4х4“.
 
 
Той обаче се съгласява, че подобно решение носи и някои недостатъци.  „Идеята е добра, но това ще добави нови 120 кг към теглото на автомобила в предната му част“. Ахме обяснява, че в Подразделение М гледат решенията на Ferrari при FF, но вероятно ще приемат по-традиционно решение за системата 4х4.
 
И така, ще има ли М модел 4х4 на BMW? Йорг Херман (Jorg Herrmann), производствения мениджър на M Division не вярва това да се случи скоро.
 
„Ако технологията се промени през времето, характера на моделите трябва също да се промени, но това не е предстоящо в скоро време“.
 
 
Вече е известно, че следващата генерация на М3 също ще изостави атмосферните двигатели V8 в полза на V6 с турбина. Бъдещият М6 ще използва двигателите от М5.
 
Губи ли традициите си BMW M Division? Не, по скоро се адаптира към действителността, но все още е рано да се каже, дали ще последва примера на Audi и ще приложи AWD или ще запази задното предаване на моделите си.
0 от 500
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Мен конглокенцията ми харесва да я има. Особено на такова високо ниво. Това винаги се отразява положително на по-ниските след това.В автомобило-строенето не ми харесва тенденцията на бъканите с електроника автомобили вече, но...това е бъдещето. Носталгията по автомобил без хидравлика, само ДВГ, съединител и волан ще ме гони винаги. Ама на, свършисе отдавна!
  • #13
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Ауди е супер фирма и дори да е крадено от тях мога да ти гарантирам, че и обратното е същото. Мислиш ли, че конглокентна фирма не разглобява чисто нов модел на Мерцедес, БМВ, Ауди? Веднага се прави, да видят кое е по-добро! Стига с това кой крал и кой не. Всички крадат. Ти и ти си крадец! Антивирусната ти е "безплатна", Windows-ът ти е "безплатен" и т.н. Теглиш филми, без да плащаш. Ти също си крадец! Някой нарежда ли те постоянно? Пак казвам - Ауди ми харесват, а кражбите водят до развитие!
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Незнам за G точката, ама някой си поиграва често с "простата" ти :)4x4 системи за автомобили е имало много преди quatro-то на Audi. Според мен заимстват идеи от УАЗ. Дори мисля, че малкият лост за блокажите ще изглежда много добре при всички M.Пич, говориш смешни неща. Спри да се зомбираш на тема Ауди!
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    до:speedart ( преди 14 години )
    Нищо не боли повече от твоята свещенна тъпота !!!
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Момчета съдейки по озлоблението разбирам че съм оцелил G- точката.Истината боли най-много...
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до:speedart ( преди 14 години )
    Много си *** !!! Вземи си кастрирай да не се размножаваш , че ще си намериш някоя *** като теб и незнам горките деца !
  • #8
    8 rate up comment 12 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Истината е че доста копират audi първо винаги щяли да правят само атмосферни двигатели...сега започнаха дори с би турбо..знам за bmw 2002..после олекотиха конструкцията на пета серия алуминиева...и накрая четворно предаване..ми то стана audi
  • #7
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "М3 също ще изостави атмосферните двигатели V8 в полза на V6 с турбина"Autokomedia, BMW нямат V6 двигател и няма и да имат.
  • #6
    8 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    целта на 4х4 е под добра динамика при ниски скорости и при хлъзгав път, включително мокро. ако само правите ластици по магистрали и не се пънете зимата - карайте задно. а да се сравнява F1 с 2тона лимузина е безмислено.
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    speedart ( преди 14 години )
    Момчета при болидите от ф1 двигателят е отзад, докато при bmw двигателят е отпред,по този начин задницата олеква доста и няма сцепление, мощноста не се предава добре на пътя, четворното предаване няма този проблем,освен това ф1 имат сликове за по добро сцепление