IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW се отказа от X6 Active Hybrid

Спира го.

BMW се отказа от X6 Active Hybrid

Първият серийно привеждан пълен хибрид на BMW вече няма да се произвежда, твърди BimmerFile. Не се уточнява точната причина за спирането на този модел, но най-вероятно решението на BMW, е предизвикано от високата цена на X6 Active Hybrid.

Моделът се предлага в САЩ за сумата от $89,775, срещу която може да се закупи М-модификацията на X6 с 555 к.с. под капака.

X6 Active Hybrid е бърз и мощен, но и също така доста тежък. Хибридното возило генерира 480 к.с. и 780 Нм, но е със 180 килограма по-тежко от обикновената бензинова версия на модела.

Подробна информация за X6 Active Hybrid


0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Я провери в Щатите дали е зад немските паркетници.Лексус си има истински сувове LX570 и така нататък.Ти Лексус не го мисли,германците нямат, а имат паркетници- и МЛ,и Q7,и X5,6,Туарег все паркетници, дето ако влезеш в ,гората няма да излезеш. А Lexus RX450 h си върви идеално 7.8 сек. 0-100 са идеални за СУВ. Никой не се състезава с джипки.Смешно е най-малкото. А и целта му не е такава. Няма друг СУВ с 300 коня и разход 6/100км. и толкова ниски емисии! Творението на Лексус се продава чудесно
  • #8
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да Лексус правят Джип 300коня, само че не върви като 300коня а като 200. И точно това обезмисля Лексус РХ450. 8 секунди от 0-100км. и то за 5 местен СУВ с нулеви офроуд качества. Това творение на Лексус е пълно безумие. Нито е за офроуд, нито е за сняг заради малкия въртящ момент към задните колела, нито предлага 7 места, нито върви като автомобил с 300к.с. За това е и далеч зад продажбите на немските СУВ въпреки по-ниската си цена. С 2 литра по нисък среден разход и получаваш едно голямо нищо.
  • #7
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    200 кила батерии ,защото го правят немци. Батериите на японските хибриди са по 50 кг.. Разгеле неците признаха,че не могат да правят хибриди. Lexus RX 450h демонстрира нагледно как се прави хибрид. 300 коня и разход 6/100км. И не се оплакват от тежки батерии,защото е по-лек от X6. Германците просто не могат и го демонстрират постоянно.
  • #6
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хибрида е безсмислен за коли от такъв ранг. Хибридите са при евтините коли, който си брои стотинките за колата той си брои стотинките и бензина. Ще дадеш 200 хиляди за БМВ с 500к.с. и ще се кахъриш ,че на всеки 100км. плащаш 10-20лв. отгоре на това което ще плати човека с жигулката. Хората с такива коли пият вино за по 3000 долара на вечеря и пръскат милиони за картини които да им красят стаята. Ще разваляш удоволствието на спортната кола с тежък хибрид със 200кила батерии да ти убият кефа.
  • #5
    2 rate up comment 10 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 14 години )
    moat moat... si4ko moat ot BMVyaponcite da go duhat - vide se naskoro kvi sa s taa tehnata atomna centraladobre che e F O R D da im dade koli da oceleyat
  • #4
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Който го може,го може!Който не може да си трайка и да се учи от големите!БМВ ги харесвам много,инивативна фирма са и правят добри коли.Интересно ми е ФауВе как ще се осерат с хибридната им дьета.На 1-ви етап осирането е в големият разход 5,3/100,който в реални условия едва ли ше е по-малко от 6,5/100.Очаквам свежи новини от каскенщайн ФВ относно хибридните им технологии.:)))
  • #3
    12 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е и какво от това. Пак бих предпочел БМВ пред Облучените японци
  • #2
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако не опитваш няма как да успееш.....!
  • #1
    14 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като не можеш да правиш хибриди, по-добре не се опивай. Баварските фукльовци го научиха по трудния начин. Ха-ха!