IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Масов драг на суперколи

11 спортни возила в драг битка на 1/4 миля.

Масов драг на суперколи

Motor Trend събра 11 суперколи и суперспортни купета, за да ги противопостави в драг състезание на 1/4 миля. Става дума за автомобили с обща мощност от почти 5 000 к.с. и цена от около $1.5 милиона.

Американците казват, че правят такова състезание, защото могат да си го позволят... ние пък решихме да ви го покажем, защото е наистина интересно.

Кой ще победи на правата отсечка с дължина 1/4 миля? Porsche 911 GT3 RS, Audi R8 GT, Ferrari 458 Italia, Lotus Evora S, Nissan GT-R, Lexus LFA, Mercedes-Benz SLS AMG или BMW 1-Series M Coupe? Отговорът е във видеото.



0 от 500
  • #222
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    California Look - най-популярният стил в света, познат от средата на 60-те години на миналия век. "Фолксваген"-ът се доближава изцяло до HOT ROD стила, максимално изчистен от всякакви лайсни, броните, ако въобще ги има, може да са и в цвета на колата. Допуска се монтаж на по-удобни седалки и волани с различни размери, използват се и тунинг части на първата фирма в света, предлагаща и нещо "по-така" за "Фолксваген" - EMPI. Двигателят, тип 1, се боядисва в различни цветове, като често се и форсира.
  • #221
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    "Фолксваген" е единственият автомобил в света, който може да бъде продаван в различни стилове, без да загуби своята стойност и красота:
  • #220
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тази страст към костенурките се е зародила в средата на 30-те години, преживяла е Втората световна война, завладяла целия свят през 50-те, издигната в култ през 60-те и днес се е превърнала в легенда. Тезата е, че това е най-евтиният начин да се докоснеш до творение на най-големия конструктор на ХХ век - Фердинанд Порше. За всички "фолксвагенджии" създателят на "Фолксваген" е свещен човек. Гений на инженерството и автомобилен разработчик, способен да разработи автомобил на надеждност и простота, както също и високоскоростен и технологичен автомобил. Порше умира на 30 януари 1951 на възраст 75 г., без да предполага, че е създал най-голямата автомобилна легенда.
  • #219
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** всичко свързано с Костенурката е признато за нейно и заводско,защото структурно,геометрически и технически ,ако са взели нещо от Порше,то Порше са изработили подобренията именно върху Двигателя,шасито и окачването от Костенурката!Порше е казал:Порше е велико,защото чисто и просто е една по-спортна Костенурка!Няма нищо тунинговано по нея ,ако е боксер ***!!!Всичко е узаконено и лицензирано!Всичко от Порше се счита за нейно и обратното!Ето факти:
  • #218
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    И за завършек - най-бързата спортна кола Фиат Уно бие едновременно Ферари и Порше, което веднъж завинаги доказва че Фиат Уно е най-великата суперспортна кола на всички времена. :))))
  • #217
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тук Фиат Уно, най-великата спортна кола бие Голф VR6, въпреки преднината която взима голфа.
  • #216
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Мигуел ( преди 13 години )
    до АнонименЛека нощ умнико.Никой не го е грижа какво си мислиш,защото Костенурката е призната за единствена и завинаги!И то от най великите хора на планетата от всички области!Никой не го е грижа освен един двама като теб,ама пък кой ли го е грижа,че те са се загрижили....
  • #215
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тук фиат уно бие БМВ М3, може би Уно е по-спортна кола от БМВ в такъв случай?
  • #214
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до Мигуел ( преди 13 години )
    Ако всичко е еднакво, умнико, как тогава по-тежката кола бие по-леката? Клипчето просто показва че обвивката няма никакво значение. Голям капан, голямо нещо.
  • #213
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Мигуел ( преди 13 години )
    До АНОНИМНИЯ който е показал как бус на Фолксваген бие КостенуркатаАми *** сам се хвана в капана!Силен срещу силен!Ами нали бе *** двигатела,окачването,шасито,всичко е Костенурка бе!Тогава както дойде!