IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Масов драг на суперколи

11 спортни возила в драг битка на 1/4 миля.

Масов драг на суперколи

Motor Trend събра 11 суперколи и суперспортни купета, за да ги противопостави в драг състезание на 1/4 миля. Става дума за автомобили с обща мощност от почти 5 000 к.с. и цена от около $1.5 милиона.

Американците казват, че правят такова състезание, защото могат да си го позволят... ние пък решихме да ви го покажем, защото е наистина интересно.

Кой ще победи на правата отсечка с дължина 1/4 миля? Porsche 911 GT3 RS, Audi R8 GT, Ferrari 458 Italia, Lotus Evora S, Nissan GT-R, Lexus LFA, Mercedes-Benz SLS AMG или BMW 1-Series M Coupe? Отговорът е във видеото.



0 от 500
  • #232
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не знам за тунингованите, но серийните костенурки са пълен *** - тромави, неудобни, боксер двигателят е пълен *** - шумен, харчи много, пуши като комин, бавен, с ужасни вибрации. За справка - Топ Гиър. :)))
  • #231
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Наслушахме се и се нагледахме на хвалебствия на костенуката обаче кой нормален човек ще каже, че би предпочел нея пред която и да е от тези по-горе?Сигурен съм че ако на тия защитници на бъга им предложат ключовете на VW и GTR-а ще си счупят краката да тичат към Нисана и никой няма и да погледне костенуката та ако ще и да ускорява за 1 сек до 100
  • #230
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Малеее, колко много *** и всички фенове на костенурката. Интересно колко ли от тези *** наистина карат костенурка? Най-вероятно нито един. Иначе много ги бива да се пенявят по форумите, но когато стане дума да си турят *** на петдесетгодишна пейка всички омекват и започват да предпочитат едно пасатче с климатиче. Така де, легендата си е легенда, ама друго си е климатичето. Хем ***, хем лицемери :)))) Я направете по един тест драйв да ви видим костенурките бе мухльовци :)))
  • #229
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сигурно и Мерцедес Брабус не е тунингован, понеже двигателят си е лицензиран и хомологиран от комисиите. Е-класата с 800 коня си е най-обикновен сериен модел, понеже използва оригиналния двигател на Мерцедес.
  • #228
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Че как ще е тунингована една костенурка с 600 коня,тя така се продава серийно :)))))
  • #227
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Казах ви ,че Гуъл е търсачка,ама да имаш мозък какво да търсите лапета!Разбрахте ли,това е единствената кола която си елицензирана в всичките си ктилове и никоя не е тунингована!!!Всичко си е законно,ратифицирано и признато от хомологираните комисии!Единствената кола която не губи стойност каквото и да правиш по нея!Кое е тунинг лапета!Боксера от Порше,ми че той си е неин-лицензиран!Ето ви статиятя
  • #226
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Rat Look - "мърляв като плъх", така трябва да изглежда любимата кола, ако сте решили да е в този стил, придобил популярност в началото на ХХ век. Често собствениците прибягват до различни методи за да погрознят колата, тя трябва да изглежда максимално зле, а ако има и лишеи от плесен по нея, в повечето случаи изкуствено поставени, е най-добре. Разбира се, механиката на колата е в отлично състояние.
  • #225
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еuro Look - "европейско или френско изглеждащият" стил се заражда в средата на 90 години на миналия век, характеризира с изчистени линии, използва най-доброто от всички стилове, върху които различни дизайнери и художници "изливат" своя талант, т.е. автомобилът е изрисуван по всякакъв начин.
  • #224
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Old School - "Старата школа", познат от средата на 60-те години на миналия век, се характеризира с наличието на много хром и "екстри" за модела. Задължително е и оцветяването на панела между предния и задния калник в различен от основния цвят на купето. Двигателите тип 1 се преработват и често достигат и до 2500 кубични см, монтират се и спортни филтри, колянов и разпределителен вал, 4 карбуратора, спортна изпускателна система.
  • #223
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    German Look - "убиецът на поршета", се заражда като стил в ранните 90 години на миналия век, в автомобила с подчертан "рейсинг вид" се вграждат спирачки, джанти арматурни прибори, волани и всичко, каквото може да се сложи от порше. Двигателят, в повечето случаи тип 4, т.е. блок от късните модели на порше - 356, 901/911/, "Фолксваген-Порше 914/4", използван и в късния "Транспортер", е форсиран често с над 200 к.с.