fallback

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас. Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км. Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС. Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други. Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов. Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н. Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност. 

Тагове:
fallback
  • #59
    КБ ( преди 12 години )
    Гришата иска да ни цака с топла бира, но номерът му няма да мине. Дано не е заблудил китайците, че тия откажат ли се, никой повече няма да дойде при нас за каквото и да е производство на автомобили.
  • #58
    КБ ( преди 12 години )
    Видях ги колко са прекрасни xD . Дори и 16000 са много, защото екстрите реално са само на хартия. Каква полза от тия въздушни възглавници, като колата едва ли ще получи повече от 2 звезди при EuroNCAP? Или за какво са всички екстри, след като задната врата на багажника не се затваря? Че то така се обезсмисля климатика :P Не, има още много път да извървят и ако цената бе 8-10 бона за пълно оборудвана кола, щях да имам различно мнение. Сега не.
  • #57
    МЕН ( преди 12 години )
    Прекрасни са колите, само дето Волекс има стртова бройка от 200 коли на 16 и после са му планували 18 000... ако някой все още иска да си купи "Гуанг Хъ мотор енд Гриша Ганчев presents: нагло краден Ярис". А за 18 000 драги ловешки бизнесмени има добре оборудвани 4 цилиндрови с по 80-90 кс. Корси, Фабии, и20-ки и т.н. Къде отивате?
  • #56
    Един Българин ( преди 12 години )
    Не става само да плюем. Какво му е лошото че китайците са решили да произвеждат автомобили у нас? Това са приходи, работни места и технологии (колкото и да са отрицателно настроени някои). Никой не ви задължава да ги купувате вие. Важното е в ЕС да купуват, а по отношение на качествата на двигателите все пак това е само началото.
  • #55
    хаха ( преди 12 години )
    Ти луд ли си бе ей...аз имам нов Ярис, по каталог е 4.1 извън и 6.1 в града бе *** долен гаден. Реално харчи с 0.5 отгоре в някой случаи без градски трафик гори 5.5 в града бе *** долно. Как ги измисли тия глупости да лъжеш хората. Заради теб може някой да купи тоя китайски ужасно скъп ***!
  • #54
    smigul ( преди 12 години )
    Първо ми се струват скъпи, второ двигателя е ***. Една фиеста дизел е 16 000 и гори 4/100. Качеството може и да е по добро даже. Не може румънците да правят рено за 18к а ние GW да не може за 10к да направим.
  • #53
    Анонимен ( преди 12 години )
    В Италия също сглобяват китайски коли .Но и цената в Италия е като в БГ -8000 евро .А и има отстъпки .Как става този номер ,като един работник в Италия струва поне 3000 евро на месец .От кога и българите са на чисти заплати от по 1200-1300 евро .А разхода е поне 10 на градск ,това пък какво е ,аз съм с 2 литра бензин и 150 коня двигател и моя е толкова Само ,че съм с комби .Защо не вземат свестен двигател ,това е градска кола а не танк.
  • #52
    Анонимен ( преди 12 години )
    до Анонименhttp://mqsto.com/video/9901
  • #51
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно в Лада Нива се умира най-лесно. А тези са покрили европейските изисквания за сигурност. Нивата е най-голямото дърво.
  • #50
    Анонимен ( преди 12 години )
    Деу Рейсър беше 1,5 и харчеше толкова, какво плачете.
fallback
Последни