fallback

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас. Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км. Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС. Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други. Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов. Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н. Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност. 

Тагове:
fallback
  • #69
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не са нито евтини,както ги рекламираха,нито икономични ,както всички знаем.Но предпочитам прятели китайски джип ,отколкото Лада Нива за 17000лв.,надявам се сте съгласни.Колкото до плюсовете и минусите им вижте реални мнения от инженери на руския сайт ***.zr.ru
  • #68
    Радой ( преди 12 години )
    Тия нацяло са откачили-Дачия в румъния свали цените на 50145 евро за базов модел логан амбианс а ако върнеш старата си кола жената става 3300 евро за чисто нова-всичко се субсидира по някяква програма а в Ловеч 16000 лв за китайски леген-не мерси
  • #67
    gosho stenata ( преди 12 години )
    xasxaxa ne stiga che sa jalki imitacii i kopiq na dizayna, che i skupi na vsichkoto otgore - aide sugrajdani - teglete krediti - neka napulnim falshivata ni durjava s otgovarqshti na standarta i koli...
  • #66
    TURBO_CHARGED ( преди 12 години )
    коли - мечтихахаха
  • #65
    anonimen 101 ( преди 12 години )
    -Кой в България взима 1200-1300 евро? -кажете ми! Отивам веднага там!- Този завод е поредната измама, организирана от Бсп(БКП) и техните подставени лица за да заблуждават, всеки който им "ВЯРВА"!
  • #64
    anonimen 101 ( преди 12 години )
    В Италия също сглобяват китайски коли .Но и цената в Италия е като в БГ -8000 евро .А и има отстъпки .Как става този номер ,като един работник в Италия струва поне 3000 евро на месец .От кога и българите са на чисти заплати от по 1200-1300 евро ?А разхода е поне 10 на градск ,това пък какво е ,аз съм с 2 литра бензин и 150 коня двигател и моя е толковаСамо ,че съм с комби .Защо не вземат свестен двигател ,това е градска кола а не танк. -Съгласен съм с вас само до някъде.
  • #63
    anonimen 101 ( преди 12 години )
    -Ако това са цените на "тези" автомобили, то въпросната фирма производител я чака само едно- панахида !
  • #62
    КБ ( преди 12 години )
    Ще има да си мечтаеш за седем на сто средно. 7.3 л/100 км е разход наистина от миналия век. Прибави още литър реален разход и се получава нещо изумително за нов автомобил, струващ толкова пари. Само примерче - Сузуки Суифт е със среден разход 4.9 л/100 км и подобна мощност. И на теб ако ти се струват нормални 10 л/100 км, за хората, предпочели тази кола за нова, не са.
  • #61
    аа ( преди 12 години )
    Забелязах, по-долу много хора да се възмущават от разхода на гориво на малката кола. Според мен, ако във спецификацийте са дали реален разход( градско със задръствания тн, тестван в реални условия)7л/100км не изглежда страшно много. Разбира се ладите в смесен горят около 10,11/100км до колкото знам, което всъшност не се отдалечава особено от 7/100 ако е в смесен цикъл, изчислено в лаборатория...
  • #60
    Реф ( преди 12 години )
    Пичове, смело цъкате минусите, ама като не сте наясно каква е структурата на един нормален автомобилен завод, прочетете малко преди да го направите. От 2000 човека колко да е състава на неизграждащите автомобили? 1000 ли? :) Само ще ви кажа, че от завод със служители 6000 човека се вади нова кола на всеки 53 секунди. Може малко да посмятаме колко трябва да изкарват тези 2000 в БГ, дори с отчитане на човешкия фактор и други условности. Пък пак може да цъкате минуси. ;)
fallback
Последни