fallback

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас. Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км. Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС. Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други. Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов. Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н. Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност. 

Тагове:
fallback
  • #9
    aaaa ( преди 12 години )
    Tezi koli shte se kupuvat za slujebni. Ochakvah cenite da sa po-niski, po predvaritelna neoficialna informaciq. Kakto i da e, moje i sglobkata da ne e losha. A za sravnenie sys Skoda nemoje i duma da stava. Skoda e na nivoto na VW, imam dosta kilometri s razlichni novi Skodi i sa super koli, sglobkata e perfektna. Zdravina, kachestvo i nadejdnost syshto. No sa i dosta po-skypi. Spored men GreatWall shte sa populqrni kato slujebni koli, i shte izmestqt Dacia kato predpochitanata evtina kola.
  • #8
    MaXx^GaBbEr ( преди 12 години )
    Незнам къде ги гледате тея цени,но цената на фабия е по-висока и то при положение,че е с по-малко екстри(според сайта им и промоциите). Мисля че са доста добри и цените и екстрите КАКТО И ГАРАНЦИЯТА. На фабията е 2 год. а на тези 5 или 100к км. Перфекни са си,стига да отговарят на параметрите на хартия. Дори мисля,че когато започнат да ги произвеждат с нормален темп. в България ще паднат цените. Такаче колкото и да са китайски най-накрая и ние Българите доживяхме да правим пак коли :)
  • #7
    Анонимен ( преди 12 години )
    На мен и трите ми харесват. Хувъра отпред ми прилича на джипа на мазда.
  • #6
    vel_co ( преди 12 години )
    "Малката количка" е досегашния Ярис,очевадно е. Имам лични наблюдения върху качеството,много е добро. А цените му започваха от доста по-нагоре. Така че,за тази версия най-вероятно ще има пазар. Останалите коли не мога да ги оприлича на нищо познато.
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    ама 530 бензин ли???
  • #4
    Да добавя първия... ( преди 12 години )
    На всичкото отгоре погледнете средния разход на малката кола-7,3/100??? потресаващо направо,като на БМВ 530
  • #3
    Анонимен ( преди 12 години )
    екстра са си колите, а и цените са си добри.16 бона и ел пакет и абс и възглавници и стерео и климатик и лети джанти, дори дачията ще е по- скъпа ако не е базовка и е с тия екстри, а за шкода да не говорим.
  • #2
    Badi ( преди 12 години )
    I az sam salglesen malkata koli4ka ne mi qsno koi bi q prepo4el pred edna skoda fabia. No djipkite spored men 6te se kupuvat qponski, evropeiski, koreiski vsqkakvi drugi suvove v sa6tiq klas cenite im po4vat ot 50 bona dali santa fe, rav4, peugeot 4007.
  • #1
    Анонимен ( преди 12 години )
    Мнооого високи цени за тия ***. Дачия и Шкода са по-евтини. Що за глупост да се надяват да продадат нещо на нашия пазар.
fallback
Последни