fallback

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас. Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км. Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС. Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други. Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов. Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н. Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност. 

Тагове:
fallback
  • #19
    aaaa ( преди 12 години )
    Hover mi se struva dosta malyk. Poglednete mu dyljinata i mejduosieto - 4649mm i 2700mm. Kolata opredeleno shte e dosta po-malko otkolkoto si q predstavqme po snimkite.
  • #18
    aaaa ( преди 12 години )
    Ref - ne sym syglasen s tvoite izchisleniq. Vse pak znaesh che v edna avtomobilna fabrika v dneshno vreme pochti vsichko e robotizirano. + edna chast ot tezi 2000 choveka shte sa shefove i menidjyri.
  • #17
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дали Шкода е по-евтина я отивай и провери.
  • #16
    до Реф ( преди 12 години )
    И ти си странна работа има административен, помощен и производствен персонал.
  • #15
    Реф ( преди 12 години )
    Странна работа е този завод. Малко груби сметки:- 50 000 автомобила годишно- 2000 служителиАко приемем, че се работи 340 дни = 147 коли дневно.147 / 2000 = 0.0735 автомобила на ден се изработват от 1 работник.Както вече казах - странна работа.
  • #14
    до анонимния ( преди 12 години )
    Всъщност октавия е конКУРент на голф, не на пасат, а фабия е конКУРент на поло, не на голф и така цените им са си съвсем наред. Дървени философи много, разбирачи малко.
  • #13
    ... ( преди 12 години )
    Имам голямото съмнение, че т.написаният "Среден разход на гориво" е по-скоро "Разход на гориво при градски цикъл" зашото не ми се връзва такъв разход, особено при дизела...За цената - още не е ясно дали е добра или не - трабва да ги покарат малко и видим дали е добра сглобката, качеството на материалите и т.н.Иначе - браво, най-после коли, направени в БГ!
  • #12
    MaXx^GaBbEr ( преди 12 години )
    Абе нз защо злобеете и говорите за качеството им ,че било ниско при положение,че същите тея в китай направиха копие на Ролс Ройс,така че едва са толкова зле колкото си мислите. Дори мисля,че ще спечелят пазар бързо,дано да започнем бързо и износ! Та дори съм на мнение,че българският интелект в момента му се предоставя поле за изява. Дано компанията се развива и не остане само завод за сглобяване,а се превърне в център за китайската марка и полето и за изява в европа в бъдеще.
  • #11
    Анонимен ( преди 12 години )
    Цените на Шкода никак не са ниски! Ниски само ако си мислиш, че Октавия е конКУРент (дааа, ***!!!) на Пасат, а Фабия на Голф. А колкото до разхода на клонинга на Ярис - истинският стар Ярис колко гори? 6/100 извънградско и 9/100 градско? Сигурно не е много различно.
  • #10
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези който днес ни убеждават, че няма по-хубаво от корейското, утре ще говорят същото за китайското. Това са хора с много малко шофьорски опит, които не могат да проумеят, че истинският автомобилен производител трябва да натрупа поне едно 50-60 години през които да прави СВОИ модели. От азиатците ги бива само японците, останалото е плява. Но за всеки влак си има пътници.
fallback
Последни