fallback

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас. Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км. Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС. Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други. Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов. Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н. Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност. 

Тагове:
fallback
  • #29
    :)))) ( преди 12 години )
    какъв е тоя разход на малката кола ???над 7 литра на 100 км тия що не влезнат в 21 век
  • #28
    Анонимен ( преди 12 години )
    Явно азиатската стратегия за да продадът нещо в Европа е ниски цени и 5г. гаранция. Хюндай тактитка, Само че като гледам разлика във външния вид между Хюндай и Great Wall няма. Със сигурност марката която даде по-ниските цени ще измести другата. Така че Китайците ще изгонят корейците от Европа. Все пак на хората не им пука дали ще са в такси Хюндай или Great Wall.
  • #27
    До Реф ( преди 12 години )
    Е как 25г. бе? Хюндай преди 10г. фалираха защото не им купуваше колите, защото не можеха да ги правят. Тогава държавата изкупи Хюндай и решиха да почнат да правят коли. В Хюндай корейците изсипват пенсионния фонд на Ю.Корея. Като започват производство на коли като крадът дизайн от известни марки. от 2-3 години казаха че са решили да си изчистят името, какви 25г. сънуваш и какви Вагини? Само Модела Голф на ФВ се продава в двойно по-големи бройки в Европа от всички модели на Хюндай и Киа общо.
  • #26
    До аааа ( преди 12 години )
    4649 mm - толкова е СУВ-а на Митсубиши Аутлендър -Ситроен-Пежо 4007. Вярно не е като GL и Q7, но не е и малък. А Хюндай Санта Фе е само с 1 см по-дълък. Предполагам се ориентира вече за размера.
  • #25
    nixi ( преди 12 години )
    Хубаво е като слагате информация на сайта си да посочите източника - ***.greatwall.bg - официален сайт на Грейт Уол в България.
  • #24
    до Реф ( преди 12 години )
    а дали в една година има 340 работни дни(глупоста наистина е безкрайна)
  • #23
    Реф ( преди 12 години )
    Корейците бяха на тяхното ниво преди 25 години.Сега пердашат Фолксваген където го хванат.Форд и Опел отдавна им дишат праха.
  • #22
    Анонимен ( преди 12 години )
    За Октавия 1.4 и Голф 1.4 си прав,с малкта забележка,че техните 1.4 са мега стари дараци,без променливи фази,да неговорим за н ещоповече и с архаичните 5 стпенни кутии.Няма такива ***,честно!Китайските са дори с променливи фази на клапаните.Срам за Вагините!
  • #21
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като гледам китайските модели като визия са като корейските а и цените са им близки. Great Wall директно ще се явява конКУРент на Хюндай.
  • #20
    до анонимен и тъп ( преди 12 години )
    Шкода октавия 1,4 - 26879 лв., Голф 1,4 - 28997 лв. Както казва другарят Айнщайн, глупостта човешка е безкрайна.
fallback
Последни