IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia спира най-големия си SUV

Mohave е и най-старият модел в гамата на марката

Корейският производител Kia спира производството на най-големия си SUV - Mohave, който на пазара в САЩ и Канада е известен като Borrego. Причината за изпращането на на модела в пенсия са слабите продажби, съобщава ET Magazine.


Kia Mohave


Според информацията производството на Mohave ще приключи през юли в един от корейските заводи на марката. През април Kia е продала едва 257 бройки, а по-строгите изисквания за вредни емисии също ускоряват смъртта на модела. Освободеният капацитет ще бъде използван за производство на повече Sorento, както и на бъдещия пикап Tasman.

Borrego/Mohave е един от най-старите продукти на Kia, които се продават днес. Той излезе през 2008 г. и получи фейслифт през 2016 г. Въпреки че през 2019 г. се появи второ поколение на модела, това всъщност беше тежък фейсслифт, а не нов автомобил.


Kia Mohave


Любопитното е, че оригиналният модел е нарисуван от Питър Шрайер - дизайнерът, създал емблематичното Audi TT. Преди да започна работа за Hyundai, Kia и Genesis той създава автомобили като VW New Beetle и VW Golf Mk4.

Триредовият SUV се предлага изключително със задвижване на четирите колела, осемстепенна автоматична скоростна кутия и турбодизелов 3,0-литров V6. Мощността на агрегата е 256 к.с. и 560 Нм въртящ момент. Изградения рамна конструкция автомобил се оценяваше на 37 000 долара, а топ-версията стартира от 45 600 долара.


0 от 500
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Коко ( преди 1 месец )
    Соренто е 2.2, дизел,202 коня.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Потребител ( преди 1 месец )
    Защото всички потребители си патим от Европеските регулации и еко глупости. Всички ние плащаме в повече за да караме автомобили оборудвани с три цилидрови двигатели, табла от рециклирани бутилки, ел.инсталации изолирани от царевична шулопина и какви ли не още простотии. Всеки производител на автомобили е рекетиран и принубдаван да плаща квоти за изгорели газове, да изработва еднодневки с меки, твърди и незнам какви си хибриди и.....накрая всичко се стоварва на нас потребителите, които си мълчат.
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Трилитров дизел на цена 45 хил долара би се продавал много добре в Европа. А защо не е такава цената? Тук двулитрово Соренто е 60 хил евро.