fallback

Цените на ловешките автомобили

Започват от 15 990 лева за градския Voleex C10.

Както ви съобщихме вчера дългоочакваният старт на продажбите на ловешките автомобили с марка Great Wall ще започне до края на 2011 г. В средата на месец октомври ще бъдат официално открити дванадесет представителства на Great Wall в различни градове на България. Първоначално в тях ще се продават автомобили, произведени в Китай, а до края на годината, трябва да бъдат налични и такива произведени у нас. Вече е ясно, че най-достъпният модел на Great Wall е градската кола Voleex C10. Тя се задвижва от 1.5-литров бензинов, 4-цилиндров редови двигател, генериращ 97 к.с. и 138 Нм. Ускорява от място до 100 км/час за 11.1 секунди, развива 175 км/час и изразходва средно по 7.3 л/100 км. Оборудван с екстри като климатична система, аудио уредба с USB, електрически стъкла, фарове за мъгла, 4 дискови спирачки, ABS с EBD, въздушни възглавници за шофьора и пасажера, и други, моделът се предлага за сумата от 15 990 лв. с ДДС. Пикапът Steed 5 е със стартова цена 24 499 лева с ДДС. Стандартното оборудване на автомобила включва климатик, ABS с EBD, предни въздушни възглавници, 4 електрически стъкла, електрически огледала, централно заключване, 16-инчови алуминиеви джанти, аудио уредба с USB и много други. Предлага 4х2 или 4х4 задвижване и избор между два задвижващи агрегата - бензинов или дизелов. Най-скъп е джипът Hoover H5. При него цените започват 28 699 лв. с ДДС. Предлага се във варианти 4х2 и 4х4 с електронно задвижване и демултипликатор. Стандартното оборудване включва двойно оптични фарове, тъмни задни стъкла, 17-инчови алуминиеви джанти, фарове за мъгла, LED задни светлини, автоматични светлини и датчик за дъжд, автоматична климатична система и много други. По-високото ниво на оборудване включва кожен салон с подгряване на предните седалки  и електрическа настройка на шофьорската седалка, DVD система, 4-сензорен заден парк асистент с цветна камера и т.н. Всички модели се предлагат с гаранция пет години или 100 000 километра.Капацитетът на завода край Ловеч ще бъде 50 000 автомобила годишно при две работни смени. Очаква се инвестицията да разкрие близо 2 000 работни места. Автомобилите, които ще произвежда Литекс Моторс са предназначени за европейските пазари и отговарят на всички стандарти и изисквания на законодателството на Европейската общност, казват производителите.До 2016 година, GWM са предвидили разработването и пускането на пазара в Европа на разнообразна моделна гама, чиято основна задача е да предложи на клиентите най-доброто съотношение цена-продукт, следвайки най-новите тенденции в световното автомобилостроене. Компанията е единственият китайски производител на автомобили, който понастоящем продава на европейския пазар и има съответното типово одобрение на продуктите си, съобразно изискванията на Европейската общност. 

Тагове:
fallback
  • #79
    Yaris ( преди 12 години )
    E няма кой да ви произведе кола за 5000 лева.Ако искате някаква нова кола, бачкайте повече и по-малко стойте в Интернет16 000 лв за кола 100к.с. и всички екстри е прекрасна цена.Знам че някои мизерници чакат цени като за тях, но технически е невъзможно да се произведе кола за хора с доход 200 евроА джипа и ппикапа са на 50% от най-евтиния конглокент в същия клас. Евтини и добри. И сглобени от българи. Който може да се радва, Който е освирепял от мизерия - да злобее
  • #78
    Дани ( преди 12 години )
    Ето това е новината !!!! Поздравления и успех на всички положили усиля завода да отвори врати в България. Цените са страхотни а и колите са много добри !
  • #77
    уят ( преди 12 години )
    Е не знам как ще возят пущините. по нашите дупки ще ни излязат скъпи...
  • #76
    Делта ( преди 12 години )
    16000 хиляди лева за китайски базов модел автомобил?? Партията не е нещо в част, вероятно е още във века на др. Живков, където 10 год. Лада втора употреба се продаваше на цената на нова!!Тябва да въведът вноските пак и да чакаме по 15 години за нова кола, та да се разтръгне пазара на др Гриша Ганчев на тия цени!!
  • #75
    Sandiu ( преди 12 години )
    Малката кола е Тойота Ярис - 100%.Влезте в сайта на Тойота и сравнявайте.Технически характеристики ,екстри....почти всичко съвпада.Но...Тойотата(бензиновата) започва от 24000 лв.А тази(нашата) е с базова цена 16000 лв.Какво има да плюем повече.Колкото да разхода 7,3/100 е казано - КОМБИНИРАН.Същитя е разхота и Тойота Ярис - бензин.Не сравнявайте дизели.Влезте в сайта на Тойота и се убедете сами.Така ,че това е един много добър автомобил и ако не вдигнат цената ше превземат пазара.
  • #74
    Венясссс ( преди 12 години )
    еиии като всичко в БГ ако ще и в двора да си го произвеждаш пак цената ще е висока от китаи идва на тея пари туг го правим пак на същите пари а като се има в предвид че от там да дойде до тук си е разход ???? трчбва да се позамислим за тея пари че даже ще останат дачия роомстар ще си докарам от румъния :)
  • #73
    alla ( преди 12 години )
    ейййййййййй,българи!кога ще се научите да не гледате в чуждаат паница,кога ще се научите да се радвате на нашите успехи,веднага всичко опошлихте,всичко осрахте ,изчислихте,това е хубаво и това не,ами защо не се зарадвате на новото,на възможността за работа,знаем ги тия дето карали големите джипове,искали коли нови съсвсички екстри за 8000 лева ,то може и да искате и за 1 лев ще бъде окей,ами като не сте в кухнята на производството така ще да е ,само умни *** са останали в тая държава,от 20
  • #72
    ааа ( преди 12 години )
    какво лошо има да пройзвеждаме нещо
  • #71
    Бай Танас ( преди 12 години )
    Пожелавам успех на новото производство. Което са написали, за цената на този продук е добре, според мен.
  • #70
    роки ( преди 12 години )
    напротив колите са на много добри цени за това което ти предлагат като качество и ниво на оборудване според мен даже превъзхождат някои др марки. Разгледах всичко подробно на сайта им и останах доста впечатлен: ***.greatwall.bg
fallback
Последни