IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Ще има хибридна 4х4 версия без механична връзка между двата моста.

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Появиха се нови детайли около следващото поколение Audi A4 - (B9). Те са разпространени от изданието AutoBild и сочат, че колата ще се гради върху новата платформа MLB Evo, която ще позволи общото й тегло да бъде редуцирано със 120-150 килограма, спрямо настоящото поколение.

Двигателите, които ще задвижват Audi A4 2014 (B9) все още не са известни, но очакванията са дизеловите модификации да предлагат между 150 и 300 к.с., а бензиновите между 150 и 350 к.с.

Возилото ще разполага и с редица системи за пестене на гориво, като stop/start система и такава, регенериращата енергията при спиране.

Новото поколение на Audi A4 ще разполага с хибридна plug-in версия, твърди AutoBild. Този модел ще се оборудва с електромотор на задния мост, който ще позволява движение на електричество за около 40 километра. По този начин технологията ще предлага задвижване към четирите колела, без да използва механична връзка между предния и задния мост.

Очаквайте подробности

 

0 от 500
  • #9
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Няма как да плащат патентно право на ФВ/Ауди, защото Торсен диференциал не е техен. Те са една от компаниите които ползват Торсен диференциал, докато други компании не искат и да чуят за него. А относно това, че "механичните връзки са по-точни от електронните" - мога само да те съжаля за *** ти изказване. Тя и xDrive връзката е механична (въртящ момент не се предава електронно, ХА-ХА-ХА), но се управлява 100% софтуерно, при това на всяка ос от 0 до 100% от въртящия момент!!!
  • #8
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Конглокентите се стремят да не ползват механизми, които са патентовани от ауди, които като са били първи са патентовали доста основни принципи. Други механизми са такива, че другите плащат патента и го ползват. Понеже си *** и може би не знаеш (със сигурност), но системите за задвижване на 4-те колела са различни при джиповете и леките коли. Оставям те да четеш, да се ограмотиш малко, а после пиши!
  • #7
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Американският хамър 1 ползва три торсен диференциала (не електронни) и плаща на ФВ/Ауди патентното им право, че ползват тяхна система. Демек военните хамериканци са избрали торсена на немците. Когато ауди правиха спортни коли и лимузини куатро, бмв и мерцедес им се подиграфаха. Никой не вярваше, че системите 4х4 имат бъдеще. Сега всички копират и имат модел със 4 задвижващи. Сега ще ти напиша защо системата на ауди е по- добра. Когато я разработват се патентоват хиляди механизми, които конКУРент
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    do purvia ostroumen anonimena: prav si - pisna mi na vseki zavoy, dvor, magistralam gorski put i kude li ne da gledam valqci i vurhi tqh Audita...
  • #5
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Голям си ***! Хубаво е да се поразровиш в нета да почетеш малко преди да коментираш! Механичнияте връзки са много по точни от електронните ще ти го обясня просто, като за теб. При зъбните колела няма забавяния и забързвания като електрония, там където едното зъбно колело се върти и другото се върти със скоростта, която е зададена (освен ако не е свързана с планетарен механизъм, ама да не те тормозя, че си ***)Торсените се правят в Германия, а американците ги ползват.
  • #4
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Точно защото хDrive е управлявана от компютър колата слиза от валяците. Софтуерът винаги е по-умен от механиката на американския Торсен диференциал на немската марка Ауди. Ако знаехте и що е то диференциал нямаше да пишете глупости. Той винаги праща въртящия момент там, където се върти най-леко. А компютърът праща там, където е програмиран. Да се твърди, че Куатро е по-добро от хDrive е все едно да предпочетете механичното сметало пред електоронния калкулатор.
  • #3
    6 rate up comment 9 rate down comment
    .... ( преди 14 години )
    Na tazi platoforma deto pishe xdrive , tq se upravlqva kompiotarno , valqcite se spirat i puskat , prosto nqma na4in na bmw-to da sa pusnati svobodno , inache nemashe da tragne , tochno zaradi tezi klipove audi osadi bmw .
  • #2
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Където видиш клип с валяците огледай рампата или около рампата 99% ще видиш надписи БМВ тест. С две думи това е измишльотина на БМВ с незнайна цел защото винаги коментарите под тези клипчета казват, че това е най-безмисления тест в света, нито на мокра настилка, нито на сняг та дори и лед не може да се случи това, тоест теста показва условия, които реално не съществуват. Но в реални тестове на сняг по нагорнише на ски писти Аудито ги минава а БМВ-то спира по-средата нищо че минава валяците.
  • #1
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Най-после Куатро ще започне да слиза само от валяците без да го избутват.