IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Ще има хибридна 4х4 версия без механична връзка между двата моста.

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Появиха се нови детайли около следващото поколение Audi A4 - (B9). Те са разпространени от изданието AutoBild и сочат, че колата ще се гради върху новата платформа MLB Evo, която ще позволи общото й тегло да бъде редуцирано със 120-150 килограма, спрямо настоящото поколение.

Двигателите, които ще задвижват Audi A4 2014 (B9) все още не са известни, но очакванията са дизеловите модификации да предлагат между 150 и 300 к.с., а бензиновите между 150 и 350 к.с.

Возилото ще разполага и с редица системи за пестене на гориво, като stop/start система и такава, регенериращата енергията при спиране.

Новото поколение на Audi A4 ще разполага с хибридна plug-in версия, твърди AutoBild. Този модел ще се оборудва с електромотор на задния мост, който ще позволява движение на електричество за около 40 километра. По този начин технологията ще предлага задвижване към четирите колела, без да използва механична връзка между предния и задния мост.

Очаквайте подробности

 

0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако говорим за първото 4х4 в автомобил това е холандския спайкър, но освен че колата е тежка, тя не се движела със скоростта, за която била проектирана, не била и много надежна. В рали спортовете ауди първи въвеждат двойното предаване като патентоват едни от най- възловите решения, за които след това ще получават доходи от продажбата им. Голяма заслуга за развитието на тази технология е Ф. Пийх, който също е един от създателите на 917.
  • #18
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До многознайкото да Торсен диференциал има вече в много марки коли, но първи в света го монтират Ауди след 3г. кански труд в съвмесна разработка с американската компания Gleason Сorp. откриват това просто нещо. Не напразно в цял свят наричат "Торсен" истинската икона на Audi. някъде през 1984г. мисля че го въвеждат. По това време БМВ решават и те да изкарат 4Х4 с абревиатура ix което било тотален провал и те се отказват от него и едва преди десетина години решават да произвеждат 4Х4.
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти нито си се качвал в ауди, нито в бмв още пшовече в х-драйв, че да даваш оценки коя е по- добра. Истината е, че ауди въведоха първи системата, докато другите смятаха, че 4х4 в лек автомобил е глупаво. В момента всеки реномиран производител предлага такъв автомобил, а някой от тези марки плащат и патентно право. Айде злобей тикво неграмотна.
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    човек да се обърка кой е тъпия анонимен и кой умния. ясно е че оня дето си мисли че торсен диф. е направен от ауди е *** ама поне си сложете некви нормални имена - толко ли ви е трудно. а торсен диф. е точно определена конструкция, другото дето прави като него е някъв вариант на локване, но е друго.
  • #15
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мухахаха АБС да се бърка с двойно предаване. Мухахахаха кретения до шия.
  • #14
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ***, ти голям лаф каза, бе! Механиката управлявала по-добре от електрониката, щото била по-бърза....*** неграмотен, ти си точно от ония селелски гейове ***, които твърдят, че по-добре било колите да са без АБС, щото те били добри шофьори и спирали по-добре без електроника....Баси *** има в този форум! Х-драйва за момента е най-доброто на пазара! Единствен конглокент му е Субару, със симетрикъл-а. Ама какво да ти обяснявам, *** съдран...
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В случая говорим за разпределение на въртящ момент от ДВГ, недей се измъква като ***-гей. Не става дума за електродвигатели. Говорим за xDrive и Quattro и съответния централен деференциал, който го няма при хибридите с ДВГ за преден мост и ел.двигатели за заден.Благодаря за лекцията за ел.двигателите, но съм ходил на доста по-полезни лекции преди доста години.
  • #12
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Ауди Митове ( преди 14 години )
    С Торсен диференциал (преден, заден или централен) са моделите:Audi - много модели,Hyundai Genesis Coupe,Peugeot 405 T16,Lancia Delta Integrale,Mazda MX-5/Miata,Nissan Maxima,Ford Focus RS,Alfa Romeo: GT, 147 Q2,Toyota Supra,Range Rover L322,Saab 9-7X Aero,Chevrolet TrailBlazer SS,Humvee,Subaru Impreza STI,Pontiac Firebird,и много други. При повечето го използват само през някои години и модификации.Куатро е търговска марка и не е нищо уникално.Четете и мислете!!!
  • #11
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пич, знаеш ли колко много разработки на торсен диференциал има? На хонда примерно е с 4 планетарни механизми, а ауди имат с 1, с два, с 4. Хамър са избрали немците Точка. "въртящ момент не се предава електронно, ХА-ХА-ХА" Малии, че си ***. Като зелка си ***. При джипът на лексус няма механична връзка към задните колела, а ел двигател ги задвижва. ЕЛ двигателите освен, че имат въртящ момент, те го предават целия от 0 оборота. Идиоте, казах да четеш преди да коментираш.
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    СегаСеГръмни!!! ( преди 14 години )
    Torsen (full name Torsen traction) is a type of differential used in automobiles. It was invented by American Vernon Gleasman[1] and manufactured by the Gleason Corporation. Torsen is a contraction of Torque-Sensing. TORSEN and TORSEN Traction are registered trademarks of JTEKT Torsen North America Inc (formerly Zexel Corporation, formerly Gleason Power Systems). All Torsen differentials have their origin in the Dual-Drive Differential that was invented and patented by Gleasman in 1958.