IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Ще има хибридна 4х4 версия без механична връзка между двата моста.

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Появиха се нови детайли около следващото поколение Audi A4 - (B9). Те са разпространени от изданието AutoBild и сочат, че колата ще се гради върху новата платформа MLB Evo, която ще позволи общото й тегло да бъде редуцирано със 120-150 килограма, спрямо настоящото поколение.

Двигателите, които ще задвижват Audi A4 2014 (B9) все още не са известни, но очакванията са дизеловите модификации да предлагат между 150 и 300 к.с., а бензиновите между 150 и 350 к.с.

Возилото ще разполага и с редица системи за пестене на гориво, като stop/start система и такава, регенериращата енергията при спиране.

Новото поколение на Audi A4 ще разполага с хибридна plug-in версия, твърди AutoBild. Този модел ще се оборудва с електромотор на задния мост, който ще позволява движение на електричество за около 40 километра. По този начин технологията ще предлага задвижване към четирите колела, без да използва механична връзка между предния и задния мост.

Очаквайте подробности

 

0 от 500
  • #39
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Котоошу ( преди 14 години )
    Надупете се в редичка всички *** да Ви чукам отзад и който ме изпразни ще получи едно такова бижу - ПОДАРЪК !!!
  • #38
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Alo Alo ( преди 14 години )
  • #37
    7 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Като започнете да говорите за премиум коли и направо виждам колко сте грамотни, какво е премиум кола като я използвате тази дума... големи баламурници сте или пък ако е задно еди що си, ако е предно еди що си. Я си карайте колите, вижда се 99,99% от присъстващите нямат си на идея от коли, а коментират.Човек който ще си я купи няма да ви търси МНЕНИЕТО!!! ПРЕМИУМИ ПОТРЕБИТЕЛИ!!! Това че карате втора употреба и си купувате втора употреба след това, вижда се какви разбирачи сте!!! :)
  • #36
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "компановки и възли които използват еднакви или подобни при големите А6, А8 и Q7 и при ФВ, Шкода и Сеат"Я кажи по-конкретно кой двигател или коя част от двигател, интериор, табло,окачване ако ще и *** акумулатор или нещо друго от СЕАТ и Шкода го има в А6, А8 или в Q7. Видно е че не си се качвал в тези коли щом си написал такива глупости. Само за сравнение въпреки по-голямата тежест окачването на А6 е десеторно по-издръжливо от това на Пасат. Пък нека да са с еднакви части. Естествено не са.
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    cry ( преди 14 години )
    То това му е хубавото на взеимо-заменяемостта, че е взаимо-заменяема. Всеки обича качествени неща в различни опаковки. Kеф ти малко, кеф ти голямо.
  • #34
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Този дето изрежда моделите, които нямали нищо общо с ФВ удобно е изпуснал А3, което е 1:1 Голф. Изпуснал е и, А4, което се правена една платформа с Пасат и Супърб. Както и малките *** коли, които пуснаха, също на платформа ва ФВ. Отделно има много решения, компановки и възли които използват еднакви или подобни при големите А6, А8 и Q7 и при ФВ, Шкода и Сеат. Напречният двигател и предното предаване позволяват по-евтино да се проектира и произвежда Ауди заради готови решения на ФВ.
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Имах предвид един по-надолу
  • #32
    10 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Тоя под мен да обясни как се управлява Ауди А8 с предно. Има такова недуразумение.
  • #31
    1 rate up comment 5 rate down comment
    blah ( преди 14 години )
    селяци, кръстили си платформата ЕВО хахах.Поздрави на куатрото от S-AWC!
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до колегата с задно ( преди 14 години )
    колега - като как така задното е по-сигурно от предното предаване като поведение на пътя на автомобила. Май ще трябва да поиграеш на Плей стейшън преди да седнеш в кола.А заводите правещи мощни двигатели и коли слагат задно(не заради устойчивост на пътя, затова се вгражда допълн. блокаж, за да се подобри поведението на колата), а за да можеш да управляваш автомобила. Иначе натоварването на предния мост ще бъде убийствено и няма да можеш да шофираш подобне автомобил.