IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Ще има хибридна 4х4 версия без механична връзка между двата моста.

Новото Audi A4 със система e-Quattro

Появиха се нови детайли около следващото поколение Audi A4 - (B9). Те са разпространени от изданието AutoBild и сочат, че колата ще се гради върху новата платформа MLB Evo, която ще позволи общото й тегло да бъде редуцирано със 120-150 килограма, спрямо настоящото поколение.

Двигателите, които ще задвижват Audi A4 2014 (B9) все още не са известни, но очакванията са дизеловите модификации да предлагат между 150 и 300 к.с., а бензиновите между 150 и 350 к.с.

Возилото ще разполага и с редица системи за пестене на гориво, като stop/start система и такава, регенериращата енергията при спиране.

Новото поколение на Audi A4 ще разполага с хибридна plug-in версия, твърди AutoBild. Този модел ще се оборудва с електромотор на задния мост, който ще позволява движение на електричество за около 40 километра. По този начин технологията ще предлага задвижване към четирите колела, без да използва механична връзка между предния и задния мост.

Очаквайте подробности

 

0 от 500
  • #29
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    palqchovci pak izbuhvate sus detski sporove a daje ne ste sqdali vuv quattro.... :D kvi ste jalki
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    хаха ( преди 14 години )
    немците в действие!
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трифорс, на разсъждаващите така, винаги давам следния пример- Караш в студено време. По една или друга причина свиваш в дясно, десните ти гуми излизат на банкета, а там е лед. Левите гуми са на сух асфалт. Трябва бързо да спреш...Кажи ми при подобна ситуация, колкото и контролирано да умееш да боравиш със спирачките, не е ли по-добре да си с АБС!?
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    !!! ( преди 14 години )
    Визирах господина под Трифорс!
  • #25
    3 rate up comment 3 rate down comment
    !!! ( преди 14 години )
    Ако ми даваха право и повече минуси бихти зашил...,ама на...
  • #24
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    "*** неграмотен, ти си точно от ония... по-добре било колите да са без АБС, щото.. -----------------И аз го мисля това за АБС-а, особено ако си с Пежо. Там АБС=самоубийство.По темата - интересна е системата, но доколко ще е ефективна, времето ще покаже! :)
  • #23
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "А Ауди няма как да избягат от предното, защото ще трябва да ФВ да спре да продава една и съща кола под 4 марки" И кое точно от ФВ се монтира в А6,А8,Р8,РС6,А7? Окачване?Двигатели?Екстри?Табла? А в Панамерата?Или в 911? А в Бентли? А да Бентли,Ауди и Ламборджини имат общи двигатели и доста компоненти в интериора и таблата, но не и ФВ. А Бугати само като собственост има общо с ФВ, всеки елемент по колата обаче няма нищо общо с Пасат и Голф? Само 3.0ТДИ от Ауди се монтира на ФВ Файтон и Туарег.
  • #22
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 14 години )
    А Ауди няма как да избягат от предното, защото ще трябва да ФВ да спре да продава една и съща кола под 4 марки. И превръщат от недостатъка предимство като се опитват да популяризират 4х4 в леките автомобили. Нито е нужно, нито е предимство. За това да си бърз на първия 1 метър и евентуално да си по-добър в сняг и кал, но да не е дълбок за да не ти опре пода, защото нямаш клиренс, търкаляш още 2 диференциала със съответните загуби и ограничения.
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Свърши ти батерията - изчезва ти куатрото. хе-хе
  • #20
    12 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Ауди се нуждаят от 4х4, защото са премиум марка с големи автомобили и мощни двигатели, но в същото време работят по схемата за предно предаване. Те са загубени без 4х4, защото 2 тона кола с 500 к.с. и предно предаване се превръща в ***!БМВ и Мерцедес никога не са имали истинска потребност от 4х4, защото задното е ОК за тежки и мощни премиум автомобили. Едва сега има ПАЗАРНА необходимост от 4х4. Купуват се SUV-ове, модерно е и потребителят го иска. Не че някой ще кара офроуд рали с S класа!